De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: Samsung LE32R51

  1. #1

    Standaard Samsung LE32R51

    Weet iemand of je de graden(warmte van dit toestel) kan instellen? Iets van Fahrenheit ofzo...

  2. #2

    Standaard

    de temp van je toestel kan je niet instellen.
    je kan wel de kleurwarmte instellen, is het datgene dat je bedoelt?

  3. #3

    Standaard

    dat kan,hehe,omdat ik gelezen had over calibratie waarbij men vertelde dat je de graden altijd op rond 6500 fahrenehit moest instellen,ofzo...

  4. #4
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    bij calibratie gaat men in het service menu van het toestel, In het normale menu kun je daar niet zomaar bij komen!

    Calibratie kost aardig wat centen, maar dan heb je ook iets fantastisch! Zeker de moeite waard.

    Ik heb zelf ook precies dezelfde tv als jij heb, en wil deze binnenkort ook eens laten calibreren omdat het toch aardig wat scheelt.

  5. #5

    Standaard

    Zo zie je maar dat je elke dag iets kan leren.

  6. #6

    Standaard

    Nu stel ik mij wel de vraag, als dat zo'n verschil geeft, waarom wordt dat dan niet onmiddellijk van fabricage uit gedaan? Want ik ga ervan uit dat de fabrikant zijn produkt toch optimaal op de markt wenst te brengen? of slijt het scherm misschien sneller als je die aanpassingen uitvoert?

  7. #7
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luyckfasseel stefan
    Nu stel ik mij wel de vraag, als dat zo'n verschil geeft, waarom wordt dat dan niet onmiddellijk van fabricage uit gedaan? Want ik ga ervan uit dat de fabrikant zijn produkt toch optimaal op de markt wenst te brengen? of slijt het scherm misschien sneller als je die aanpassingen uitvoert?

    Omdat je met calibratie je tv rustig afstelt. Dat betekent dat hij dus over het algemeen een langere levensduur heeft. Rara, waarom doen tv producenten dit niet

  8. #8

    Standaard

    Daar kan ik inderdaad inkomen, iets dat langer meegaat zal hen niet uitkomen, maar langs de andere kant, als het beeld rustiger is, dan verkoopt hij toch gemakkelijker.

  9. #9
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luyckfasseel stefan
    Daar kan ik inderdaad inkomen, iets dat langer meegaat zal hen niet uitkomen, maar langs de andere kant, als het beeld rustiger is, dan verkoopt hij toch gemakkelijker.
    Dat klopt helemaal. Maargoed, hoe korter de levensduur hoe beter het uitkomt voor een producent.

    Zo denken ze tegenwoordig helaas.


    Ik wil binnenkort ook die calibratie laten uitvoeren want het schijnt een wereld van verschil te zijn qua beeld.

  10. #10

    Standaard

    heb je ook een idee van wat zoiets uiteindelijk moet kosten?

  11. #11
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luyckfasseel stefan
    heb je ook een idee van wat zoiets uiteindelijk moet kosten?
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=36151.0

    Kijk hier eens. Hier is een heel forum eraan gewijd.

  12. #12

  13. #13

    Standaard Calibratie Samsung.

    Ik wil binnenkort ook die calibratie laten uitvoeren want het schijnt een wereld van verschil te zijn qua beeld.
    Hoi R Klemkerk; hou je ons op de hoogte van het effect van de calibratie?
    Wij hebben een zelfde toestel(Le26R51), en zijn ook geinteresseerd.

  14. #14
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard Re: Calibratie Samsung.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xander32
    Ik wil binnenkort ook die calibratie laten uitvoeren want het schijnt een wereld van verschil te zijn qua beeld.
    Hoi R Klemkerk; hou je ons op de hoogte van het effect van de calibratie?
    Wij hebben een zelfde toestel(Le26R51), en zijn ook geinteresseerd.
    Zal ik zeker doen!

    gr.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •