De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lady and the Tramp [Lady en de Vagebond] (1-DVD)

    Bol.com: 19,99 + 1,95 verzendkosten (releasedatum: 22-2-2006).

  2. #2

    Standaard

    Albert Heijn: € 1,99 + 1000 airmiles of € 11,99.

  3. #3

    Standaard

    Bart Smit: 16,-.
    Blokker: 15,99 (t/m 26-2, daarna 19,99).
    Etos: 19,95 of 9,95 én 1000 Air Miles.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roland21
    Albert Heijn: € 1,99 + 1000 airmiles of € 11,99.
    een foutje van AH, hebben inmiddels aangepast

    Hij is 21.99 of 11.99 + 1000 airmiles

  5. #5

    Standaard

    Foutje of niet, het staat wel voor die prijs in de folder. Is er iemand die naar Albert Heijn geweest is en de DVD toch voor 11,99 heeft meegekregen?
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  6. #6

    Standaard

    Ik hoor net van een familielid die bij AH werkt, dat er bij AH een interne mail is (winkelweb) waarin staat dat ze net moeten doen of de DVD niet binnengekomen is en ze alleen de dure 2-disc (28 euro bij AH!) versie hebben, zodat ze niet 1-disc hoeven te verkopen voor 11,99. Volgende week als deze "aanbieding" dan voorbij is komen ze wel in de winkels voor de volle prijs, maar tot dan moeten ze in het magazijn blijven! GRRR stelletje @#*&%'s!
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    Ik hoor net van een familielid die bij AH werkt, dat er bij AH een interne mail is (winkelweb) waarin staat dat ze net moeten doen of de DVD niet binnengekomen is en ze alleen de dure 2-disc (28 euro bij AH!) versie hebben, zodat ze niet 1-disc hoeven te verkopen voor 11,99. Volgende week als deze "aanbieding" dan voorbij is komen ze wel in de winkels voor de volle prijs, maar tot dan moeten ze in het magazijn blijven! GRRR stelletje @#*&%'s!
    Sterk verhaal hoor. Heb je een CCtje van deze mail. Het lijkt me sterk dat AH zijn werknemers vraagt te liegen... Dat ligt zo op het internet... Dat blijkt!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    Ik hoor net van een familielid die bij AH werkt, dat er bij AH een interne mail is (winkelweb) waarin staat dat ze net moeten doen of de DVD niet binnengekomen is en ze alleen de dure 2-disc (28 euro bij AH!) versie hebben, zodat ze niet 1-disc hoeven te verkopen voor 11,99. Volgende week als deze "aanbieding" dan voorbij is komen ze wel in de winkels voor de volle prijs, maar tot dan moeten ze in het magazijn blijven! GRRR stelletje @#*&%'s!
    Zover ik weet is het normaal gesproken mogelijk om producten die "uitverkocht" zijn om die de week er op tegen de aanbiedingsprijs te kopen. Dus allemaal gewoon een tegoedbonnetje vragen.
    Waarschijnlijk zullen ze dan wel eerlijk worden en zich beroepen op druk en zetfouten voorbehouden. Het is zou ook te mooi om waar te zijn zijn. Maar liggen de folders in de winkel, dan kun je hiermee naar de plaatselijke MM. Zij hebben laagste prijs garantie

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Sterk verhaal hoor. Heb je een CCtje van deze mail. Het lijkt me sterk dat AH zijn werknemers vraagt te liegen... Dat ligt zo op het internet... Dat blijkt!
    Misschien is er iemand op dit forum die toegang heeft tot AH's winkelweb die dit verhaal kan bevestigen. en anders is dat MediaMarkt idee wellicht een optie
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  10. #10

    Standaard Re:

    Ik zag vanochtend bij AH een papier hangen aan het rek dat de prijs die op het rek stond de enige juiste was.

  11. #11

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout
    Ik zag vanochtend bij AH een papier hangen aan het rek dat de prijs die op het rek stond de enige juiste was.
    Heh-heh, kneuterig hoor...

  12. #12

    Standaard

    in de folder staat ook: "zet en drukfouten voorbehouden...."
    overigens: mijn vriendin werkt bij Albert Heijn, en zij hoeft nergens over te liegen hoor.
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  13. #13

    Standaard

    Bedriegelijke reclame!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Terug naar de prijzen.
    MM Almere: € 15,99

    (was 18,99, heeft waarschijnlijk met de Blokker-prijs te maken)

  15. #15

    Standaard

    Media Markt Eindhoven: 14,99.

  16. #16

    Standaard

    bol.com €13,99

    of €11,44 (incl. verzenden en €4,50 coupon, zie dvd.nl)

  17. #17

    Standaard

    € 8,99 bij Saturn en MM Rotterdam Centrum.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  18. #18

    Standaard

    Mediamarkt Hengelo 4,99 euro
    Always Look on The Bright Side of Life!!!

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole
    MediaMarkt Eindhoven 3,99
    Waar lagen deze dan? Ik zag alleen maar heel veel exemplaren van Chicken Little liggen.

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole
    MediaMarkt Eindhoven 3,99
    Waar lagen deze dan? Ik zag alleen maar heel veel exemplaren van Chicken Little liggen.
    rechts naast de roltrap naar beneden...daar was op het aanbiedingsbordje " brother bear'' al doorgrstreept (was nl. ook 3,99, maar op denk ik)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •