Pagina 17 van 20 EersteEerste ... 71314151617181920 LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 492 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Nieuwe filmpje met Dr. Conner. Website helemaal in thema van Oscorp:http://www.oscorpindustries.com/mutagen/

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #402

    Standaard

    Preview van 4 minuten (uitgezonden op de Amerikaanse tv).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #403

    Standaard

    De muziek keuze verkracht wel de trailer enorm.

    Valt me wel op dat er veel blockbusters veel laten zien kwa trailers, posters enzv en The Dark Knight Rises niet..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #404

    Standaard


    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #405

  6. #406

    Standaard

    Waar ik bij het zien van de eerste 2 'Amazing SpiderMan' trailers meteen voor vreesde, was het feit dat het hele verloop van de film al bekend zou zijn. Dit gebeurde enkele jaren geleden ook al zeer expliciet bij 'The Incredible Hulk'. Werkelijk elke stap in het verhaal werd volledig duidelijk aan de hand van één trailer, inclusief sleutelmomenten. Het bleek ook daadwerkelijk zo te zijn bij het zien van de film. Dat gevoel heb ik ook sterk bij deze. Let's hope not.

  7. #407

    Standaard

    Hele reeks nieuwe foto's:
















  8. #408

    Standaard

    Hier nog een nieuwe trailer, bedoeld voor de Australische markt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #409

    Standaard

    Zeer toffe trailer!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #410

    Standaard

    En de promotie-campagne schakelt weer een tandje bij: Nieuwe tv-spot.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #411

    Standaard

    28 juni is niet ver meer..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #412

    Standaard

    Clip

    En misschien kan de titel ook aangepast worden?


  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    En misschien kan de titel ook aangepast worden?
    Ik wilde het net gaan posten. Inderdaad Spiderman 4 is het al lang niet meer.

    Morgen ga ik naar the Amazing Spiderman toe. Ben benieuwd!

  14. #414

    Standaard

    Het topic is geopend door iemand die 5 jaar geleden voor het laatst een bericht op dit forum heeft geplaatst, dus die zal de herhaaldelijke suggesties niet gelezen hebben.

    Misschien dat een van de moderatoren de honeurs waar wil nemen?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #415

    Standaard

    Gisteren gezien, en ik heb nu geen tijd voor een langere reactie, maar hij is zeer de moeite waard!

  16. #416

    Standaard

    Woensdag gezien, leuke film, aardige special effects.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #417

    Standaard

    Gisteren ook gezien. Als dit de eerste film zou zijn geweest zou het perfect zijn geweest.
    Twee kleine minpuntjes:
    1. De overvloed aan kleine hagedisjes die er opeens zijn. Lijkt me sterk dat er zoveel rond zwerven/ lopen in de riolen. 2. Waar was opeens de verhaallijn gebleven van de overvaller die Oom Ben doodschoot. Was opeens gestopt.

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Gisteren ook gezien. Als dit de eerste film zou zijn geweest zou het perfect zijn geweest.
    Twee kleine minpuntjes:
    1. De overvloed aan kleine hagedisjes die er opeens zijn. Lijkt me sterk dat er zoveel rond zwerven/ lopen in de riolen. 2. Waar was opeens de verhaallijn gebleven van de overvaller die Oom Ben doodschoot. Was opeens gestopt.
    Nee hoor was niet gestopt. Het werd keurig aangegeven dat ie er nog niet klaar mee is. De prent van die kerel hing nog aan z'n muur en kwam duidelijk in beeld. Komt vast en zeker nog aan bod in een volgende film, net zoals dit is gebeurd in de eerdere 3 delen

    Een zogeheten goof die ik had gezien was de scene in de metro en het springen tegen het plafond van de metro. Dat z'n handen plakken snap ik, maar ze schoenen plakken volgens mij niet. Hij had op z'n blote voeten moeten springen

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Gisteren ook gezien. Als dit de eerste film zou zijn geweest zou het perfect zijn geweest.
    Helemaal mee eens. Ik ben een enorm Spider-man fan, maar was nooit zo'n fan van de vorige films. Maar ik heb die vorige films nou eenmaal gezien en er bepaalde herinneringen van en meningen over. Die kan ik helaas niet helemaal negeren. Het is een beetje jammer dat ik door 3 films moest zitten die ik niet leuk vond en dat die nu ook een beetje de fun uit de nieuwe halen omdat bepaalde dingen al zijn gedaan.
    Vooral de character arc van de vijand is jammer om al twee keer gezien te hebben, daar het juist past dit specifieke personage. Ik vond het best goed gedaan in spider-man 1 en 2, maar het is niet zoals die personages zijn in de comics. Nu schrijven ze een personage zoals hij is in de comics en dan is het al gedaan.
    Afgezien van al die baggage vond ik dat het wat problemen had in verhaal tempo, en vind ik de vijand iets te cartoonesk voor de rest van de toon van de film. Ik ben bang dat dit een inherent probleem zal zijn voor alle Spider-man vijanden. In de comics werkt die combinatie van high school romantiek en monstergevechten. Op film voelt het wat vreemd aan.

    Verder is de film wel precies wat ik altijd had willen zien. De high school scenes en het leven van Parker hadden dit keer een emotionele impact voor me. Alleen al daarom vind ik de film geslaagd.
    Maar het is vreemd om soort van teleurgesteld uit de film te lopen, maar toch ook tevreden te zijn.

    Ik denk dat ik de film toch nog maar een keer ga kijken. Maar het is de eerste keer dat ik een film een tweede keer in de bios wil zien omdat ik het dan beter kan beoordelen zonder alle hype die ik vooraf had. Meestal doe ik dat alleen voor films waar de film precies aan alle verwachtingen voldoet of daar boven uit schiet.

  20. #420

    Standaard

    Even nog iets anders belangrijks hoe was de 3d
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  21. #421

    Standaard

    3D had zeker wel zijn meerwaarde in deze film. Paar prachtige scenes met het webslingeren.

  22. #422

    Standaard

    ben zojuist terug van the amazing spiderman,
    vond hem supergoed, beter dan de vorige 3 spiderman films, heel leuk om een reboot te zien die slaagt in mijn ogen
    blijf even zitten na de aftiteling, er volgt nog een kleine scene , ik plaats dit niet in spoilers want dit noem ik geen spoiler.
    Qua 3D , deze kwamen heel mooi uit in de gevechten en inderdaad met het webschieten, mooi verhaal, goeie opbouw, misschien het middenstuk heel even iets traag maar het einde is goed en smaakt naar meer.
    Mooi begin met een nieuwe spiderman, goeie acteurs in de hoofd- en bijrollen: Martin Sheen als Uncle Ben Dennis Leary , Sally Field als aunt May
    absoluut een aanrader voor de bios en over enkele maanden voor op blu ray

  23. #423

    Standaard

    ik had de film zaterdag gezien en wat een tegenvaller was dat. Hij was doodsaai, erg langdradig, en de 3D viel ook tegen. Toendertijd vond ik deel 1 en 2 wel oke, deel 3 vond ik veel minder en zelfs van deel 3 had ik toen meer genoten dan van deze.
    Het enige leuke van de film vond ik die Lizard guy, hoe die eruit zag en de cameo van Stan Lee

  24. #424
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb me wel vermaakt. Alhoewel het toch voelt als een herhaling van recentelijke zetten. 3D effect was ik na een half uur al kwijt. Maar voelde daardoor ook niet overdreven. Dus eigenlijk juist positief. Het pak en met name de ogen van Spider vind ik nog steeds niks, maar het stoorde minder dan de foto's. Ik vond Toby best een goede Peter Parker, maar Andrew vind ik veel beter, hij was spot on. Nadeel van een reboot is waarschijnlijk dat een verdere herhaling van zetten voor de hand ligt. Zeker met de hint van Norman Osborn en dat hij Gwen vermoord op de Brooklyn bridge i.p.v. M.J. die het overleefd in Spider-Man 1. Maar wellicht een veel betere green goblin dan in deel 1. Verder miste ik Harry die toch een jeugd vriend was van Pete. Maar wellicht komt dat dus nog. Kortom, leuk vermaak voor de zondag middag en Spidey adept. Op naar de volgende hero film over een kleine maand. Ondertussen vermaakt ik me met de game die verder gaat waar de film eindigt. Geen topper maar wel leuk. Alleen wel eerst even de film zien. I.v.m spoilers.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #425
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Nee hoor was niet gestopt. Het werd keurig aangegeven dat ie er nog niet klaar mee is. De prent van die kerel hing nog aan z'n muur en kwam duidelijk in beeld. Komt vast en zeker nog aan bod in een volgende film, net zoals dit is gebeurd in de eerdere 3 delen

    Een zogeheten goof die ik had gezien was de scene in de metro en het springen tegen het plafond van de metro. Dat z'n handen plakken snap ik, maar ze schoenen plakken volgens mij niet. Hij had op z'n blote voeten moeten springen
    Spidey loopt natuurlijk nooit op blote voeten. Ook niet in zijn pak. Dus dan snap ik dat ze dat nu niet doen. Maar nu laten ze ook de weerhaken op zijn vingers waarschijnlijk expres niet zien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 17 van 20 EersteEerste ... 71314151617181920 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •