Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 454 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Harry Potter and the Deathly Hallows (Harry Potter 7)

    Geruchten...

    De titel van de laatste Harry Potter film wordt "...and the Chariots of Light" of "...and the Fortress of Shadows".

    Mogelijk komt dit jaar het boek al uit, maar dat waag ik te betwijfelen.

    Na de dood van [spoiler:0dca803f05]Perkamentus[/spoiler:0dca803f05] in deel 6, zal deze waarsch. wel terug komen in een schilderij om Harry te helpen.

    O ja, aan het eind zal Harry Potter wel winnen!

  2. #2

    Standaard Re: Harry Potter and the Chariots of Light (Harry Potter 7)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Geruchten...

    De titel van het laatste Harry Potter boek wordt "...and the Chariots of Light" of "...and the Fortress of Shadows".

    Mogelijk komt het dit jaar al uit, maar dat waag ik te betwijfelen.

    Na de dood van [spoiler:3fd6bc491d]Perkamentus[/spoiler:3fd6bc491d] in deel 6, zal deze waarsch. wel terug komen in een schilderij om Harry te helpen.

    O ja, aan het eind zal Harry Potter wel winnen!
    Bron???
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  3. #3

    Standaard Re: Harry Potter and the Chariots of Light (Harry Potter 7)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunedain
    Bron???
    Een of ander "boek"-forum/website in Engeland. Gegoogled op "title Harry Potter 7" geloof ik...

  4. #4

    Standaard

    jongen .. dit is een filmforum.
    Als er over een titel van een boek wordt gespeculeerd is het nog niet meteen nodig om daar ook al direct een draadje over te maken zonder dat er ook maar iets over het boek bekend is. Laat staan over de film die pas over 6 jaar uit gaat komen.
    Geil jij op je post aantal oid?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    jongen .. dit is een filmforum.
    Het zou zomaar kunnen dat er over dit boek een film gaat komen. Er is ook al een thread over "Harry Potter and the Half Blood Prince", ga je daar nu ook lopen zeiken dat er alleen nog maar een boek van is! Sukkel!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Als er over een titel van een boek wordt ...
    Om jouw gezeik toch wat tegemoet te komen heb ik de inhoud van mijn eerste posting in deze thread wat meer toegespitst op de film ipv op het boek...

  7. #7

    Standaard

    rkrijger, ik ben een oprechte fan.

    Hail rkrijger!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    jongen .. dit is een filmforum.
    Als er over een titel van een boek wordt gespeculeerd is het nog niet meteen nodig om daar ook al direct een draadje over te maken zonder dat er ook maar iets over het boek bekend is. Laat staan over de film die pas over 6 jaar uit gaat komen.
    Geil jij op je post aantal oid?
    Met verkeerd been uit bed gestapt of zo??

    Het is toch leuk dat er al een draadje wordt geopend en er al gediscussieerd kan worden of een eventuele inhoud van de film. Betere teveel info dan te weinig.

  9. #9

    Standaard

    Dank, jongens, voor de steunbetuigingen. Ik vond het ook een leuk idee om vast wat te filosoferen over het einde van het HP-verhaal. En toen ik de titel van het laatste boek tegenkwam leek me dat een mooie aanleiding.

    Verder wil ik even kwijt dat Hankster en ik inmiddels enige historie hebben op dit forum: al verschillende keren uitte hij zich uitermate negatief in de richting van mijn persoontje. De ene keer wat minder onterecht dan de andere keer. Maar goed. Gelukkig zijn er altijd leden geweest die hem toch enigszins tot de orde riepen. Zoals ook nu. Waarvoor mijn dank.

    Nu verder over het slot van Harry Potter!

  10. #10

    Standaard

    beetje kansloos om te gaan lopen zeiken op iemand die interessante info geeft . .

    enough said .. continue Rkrijger 8)
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  11. #11

    Standaard Re: Harry Potter and the Chariots of Light (Harry Potter 7)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    O ja, aan het eind zal Harry Potter wel winnen!
    Stiekem hoop ik eigenlijk dat hij al sterven... Lijkt me een prachtig einde, Harry die Voldemort maar kan uitschakelen door zelf mee onder te gaan..

    Maar ah, ik ben geen blonde steenrijke Britse schrijfster :wink:
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  12. #12

    Standaard

    Komaan
    Jullie geloven die geruchten toch niet echt? Kijk maar eens naar al de geruchten die er voor The Half-Blood Prince waren

  13. #13

    Standaard

    Ik dacht dat Rowling zelf al had aangegeven dat het boek pas over 2 jaar komt. Een paar weken geleden stonder op mugglenet dat ze er op dit moment niet eens aan begonnen is.

  14. #14

    Standaard

    Uit wikepedia (of hoe dat vehikel ook heet)

    Wat te verwachten

    Leeswaarschuwing: Onderstaande tekst bevat een beschrijving van bepaalde details die de plot en/of afloop van het verhaal kunnen bevatten.

    [spoiler:45183e3271]Aan het eind van boek zes zegt Harry in deel zeven niet naar school te willen gaan, om zo alle tijd te hebben voor de zoektocht naar de overgebleven Gruzielementen en uiteindelijk de moord op Heer Voldemort. Waar we vermoedelijk een antwoord op zullen krijgen in dit deel:

    Boek 7: geruchten

    Hermelien en Harry worden allebei Hoofdmonitor. Harry's groene ogen gaan een belangrijke rol spelen. We komen meer te weten over Lily en James Potter, bijvoorbeeld hoe het kwam dat ze zoveel geld hadden. Ron gaat dood. Sneep wordt verliefd. Remus Lupos zal in dit boek een grote rol spelen. Groemp wordt meer controleerbaar. Hagrid gaat met madame Mallemour trouwen. Draco Malfidus zal Harry's leven redden en daardoor sterven. Harry's litteken verdwijnt als Voldemort verslagen is. Het boek eindigt met het woord 'litteken'.

    Boek 7: feiten

    Harry zal in dit boek 17 jaar oud zijn en mag dus ook buiten Zweinstein toveren. Viktor Kruml komt weer in het verhaal voor.

    Algemene geruchten

    Perkamentus heeft zijn leven te danken aan Hagrid. Misschien neemt hij Hagrid daarom zo in bescherming. Harry komt erachter dat hij familie is van Goderic Griffoendor. We komen te weten waarom Perkamentus Sneep vertrouwt. Herman Duffeling gaat dood. Peter Pippeling (Wormstaart) zal zijn schuld bij Harry inlossen. Harry heeft er immers voor gezorgd dat Peter Pippeling niet vermoord werd door Sirius en Remus op het einde van boek 3. Ron en Hermelien zullen een koppel vormen. We komen te weten waarom Lily toch met James is getrouwd. We komen meer te weten over de spoken. De Geheime Kamer wordt weer gebruikt (maar door wie?). Er komen misschien nog meer boekjes zoals Zwerkbal Door de Eeuwen Heen en Fabeldieren en Waar Ze Te Vinden. Er bestaat een kans dat Rowling ook nog andere boeken gaat schrijven over Harry na Zweinstein. Ze zegt van niet, maar ze zegt ook dat het niet onmogelijk is... Het boek zal waarschijnlijk niet 'het achtste Harry Potter boek' worden... Misschien speelt het zich wel in dezelfde wereld af.

    Algemene feiten

    Er komt een nieuwe Minister van Toverkunst, maar dit is niet Arthur Wemel. We komen meer te weten over Sirius Zwarts. Jammerende Jenny gaat ook weer een keer verschijnen. Harry zal in zijn laatste 2 jaar op Zweinstein nog romantiek meemaken. We komen te weten wat er met de vliegende motorfiets van Sirius gebeurd is. Velen denken dat deze zich in de schuur van Arthur Wemel bevindt, maar dit is enkel een gerucht. We komen meer te weten over Narcissa Malfidus. We komen erachter wat Dirk Duffeling zag toen de Dementors op hem afkwamen in het vijfde boek. We komen te weten waarom Sirius Sneep naar de Beukwilg lokte (de échte reden dus). Winky zal nooit van haar Boterbier verslaving afraken. Er gaan meer mensen dood in de volgende boeken.

    Wie van de twee sterft: Harry of Voldemort? Of beide?
    Is Albus Perkamentus werkelijk overleden, of heeft hij zijn eigen dood (met hulp van Sneep) in scene gezet?
    Wie is R.A.Z., de vernietiger van een Gruzielement? (waarschijnlijk Regulus A. Zwarts)
    Overleven Harry's dierbaren en de Orde van de Feniks de strijd?
    Aan welke kant staat Sneep? Steunt hij Voldemort of Perkamentus?
    Gaan Ron en Hermelien mee op reis met Harry op zoek naar de overige Gruzielementen?
    Hoe lang gaat de reis duren en wat voor rare dingen staan Harry daarin te verwachten?
    Wat gebeurt er met Draco Malfidus? Is hij werkelijk een Dooddoener?
    Gaat er wat bloeien tussen Ron en Hermelien?
    Wat gaat er gebeuren met Harry na het 7de jaar?
    Wat gaat er gebeuren met de Duffelingen?
    Hoe gaat het verder met Zweinstein?
    [bewerk]
    Feiten gegeven door de schrijfster zelf
    Rowling heeft het laatste hoofdstuk al geschreven, al zal ze het nog hier en daar aanpassen. Er staat in wat er na het verhaal gebeurt met de overlevende karakters.
    Het laatste woord is litteken (scar), al zou dit kunnen veranderen als Rowling het boek aanpast.
    De plot in boek zeven zal heel nauw aansluiten bij de plot van boek zes.
    Het beroep van Lily en James Potter zal bekend gemaakt worden. Lily Potter zal een grote rol spelen.
    Zwerkbal zal niet in het boek voorkomen
    Dorothea Omber en Rita Pulpers zullen weer opduiken.
    Desiderius Perkamentus, de broer van Albus zal "waarschijnlijk" een rol spelen.
    Harry zal moeten kiezen tussen wat ‘goed’ is, en wat ‘gemakkelijk’ is.
    De Wemels zullen ditmaal ook in de vuurlinie staan.
    De precieze reden van Sirius Zwarts’ dood zal worden onthuld.
    [bewerk]
    Externe links
    Engelse site die meerdere bewijzen geeft dat Albus Perkamentus niet dood is. [/spoiler:45183e3271]

  15. #15

    Standaard

    Ik dacht ergens gelezen hebben dat Rowling Potter wilde laten sterven. Lijkt me ook een goed einde gelijk en ga dan een orgineel boek schrijven...

  16. #16

    Standaard

    Hoeveel keer heeft Rowling nu niet al gezegd dat alles wat niet van op haar website komt, niet te vertrouwen is? En iedereen hier gelooft deze dan nog!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca
    Hoeveel keer heeft Rowling nu niet al gezegd dat alles wat niet van op haar website komt, niet te vertrouwen is? En iedereen hier gelooft deze dan nog!
    Kalm kalm, laat ons onze naiviteit! Tis toch leuk om al die geruchten te lezen?
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomDemuynck
    Kalm kalm, laat ons onze naiviteit! Tis toch leuk om al die geruchten te lezen?
    Maakt wel veel los, deze thread... :wink:

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    jongen .. dit is een filmforum.
    Er is ook al een thread over "Harry Potter and the Half Blood Prince"
    Ja da's een beetje mijn schuld... Maar toen was de titel wel al bevestigd op de site van Rowling zelf. De meest rare titels waren daarvoor ook al online te lezen, maar waarom zou iemand het uberhaupt weten wat de nieuwe titel wordt? Rowling zal hoogstwaarschijnlijk de enige zijn (en misschien haar editor) die op de hoogte is van de titel. Natuurlijk is het wel zo leuk om al lang van tevoren te speculeren over de titel en vooral de inhoud.

    Wanneer de titel bevestigd wordt kan de titel van dit draadje gewoon aangepast worden en kunnen we er tot 2009 in discusieren!

    En ook al is dit een filmforum, ik mag toch wel aannemen dat er na 6 bevestigde HP films ook wel een 7e zal komen en dat ze niet zeggen 'Nou tis wel mooi geweest zo, we gaan weer ns wat anders doen...'

    Zou wel leuk zijn als [spoiler:1a1fa8b117]Dumbledore nog leeft[/spoiler:1a1fa8b117] van Sirius is toentertijd ook bevestigd dat hij [spoiler:1a1fa8b117]echt echt echt dood was[/spoiler:1a1fa8b117] door Rowling. Nu heeft ze dat niet gedaan in het geval van [spoiler:1a1fa8b117]Dumbledore[/spoiler:1a1fa8b117]

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Ja da's een beetje mijn schuld...
    Ik maak er geen probleem van hoor... :wink:

  21. #21

    Standaard

    Ik als Potterfan zou er niet raar van staan te kijken dat Potter het loodje legt en dat dat uitwerking heeft op Voldermort (de band die ze hebben) misschien sterft hij dan ook wel.Of het word een soort zelfmoordactie dat hij Voldermort meesleurt.Kdenk zelf wel dat het laatste boek het dikst van allemaal word(hoop ik) want hij moet nog zoveel gruzelelementen.Kan eigenlijk nu al niet w88 vond het al k.t toen ik het laatst uitgebrachte boek uit had

  22. #22

    Standaard

    K ben ook zeer benieuwwd hoe het boek gaat aflopen. Ik denk zelf ook dat harry het loodje legt. Ook denk ik dat [spoiler:c27ab37fa7]Dumbledore[/spoiler:c27ab37fa7] echt dood is en niet meer terugkomt. Maar we gaan het zien. Des te sneller het boek komt des te sneller we het te weten komen.

  23. #23

    Standaard

    Ik vind het wel jammer dat Wankster..hhmm sorry Hankster geen mening meer laat horen

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Ik vind het wel jammer dat Wankster..hhmm sorry Hankster geen mening meer laat horen
    Ik had nog een PM gestuurd waarin ik zei dat zijn gedrag een beetje zielig op mij over kwam. Hij heeft het gelezen, maar niet op gereageerd...

  25. #25

    Standaard

    Bij rumours op de site van Rowling:

    Book six is going to be called 'Harry Potter and the Green Flame Torch' or 'the Mountain of Fantasy' and book seven is going to be called 'Harry Potter and the Fortress of Shadows' or 'the Forest of Shadows'
    Not even close! Who makes these up?! And this green torch business seems to be cropping up everywhere. Do you really think getting rid of Voldemort would be that easy?


    Book Seven will be called 'Harry Potter and the Pyramids of Furmat'
    The Pyramids of Furmat lie a few miles east of the famous Fortress of Shadows, not far from the magnificent Pillar of Storgé. Many tourists prefer to view these ancient monuments at night, when they are illuminated by the Green Flame Torch.
    The Chariots of Light lijkt me ook onzin. Ik geloof pas een titel als deze op Rowlings site bekend gemaakt wordt.

Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •