Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 91516171819
De resultaten 451 tot 454 van 454 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik irriteer me aan mensen die de moeite niet nemen om fatsoenlijke Nederlandse zinnen te schrijven op een forum. Leer eerst maar eens normaal praten op dit forum en kom dan maar eens terug.
    Je ergert je aan die mensen. Irriteren is niet wederkerig.

    *bijdehand modus uit*

    Verder ben ik het helemaal met je eens.
    The future is Blu

  2. #452

    Standaard

    Kan Orlando Bloom goed acteren dan?! Vond hem maar matig in kingdom of heaven, hij kan dus zeker nog niet een hele film dragen.

    Ik verheug mij in ieder geval op de komst van de 7-2 blu-ray!

    Ik persoonlijk vindt dat vanaf het begin, elke harry potter beter werdt...Het acteren is meegegroeid met de jaren.
    Vooral Rupert Grint en Emma Watson zijn gegroeid, Daniel Radcliffe blijft ietsjes achter bij deze twee.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfinitusImmortalitas Bekijk bericht
    Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat ''somebody'' een soort act is...
    Hebben wij hier met een klein meisje te maken of iemand die serieus aan dit forum probeert deel te nemen?
    Harry Potter niet leuk vinden omdat je Daniel Radciffe en Rupert Grint niet knap vind?
    Dit moet een grap zijn... Orlando Bloom was zeker wel goed geweest, right?
    Laatst aangepast door hstadman : 21-01-2012 om 21:48

  3. #453

    Standaard

    Nee, ik vind Orlando Bloom juist een waardeloze acteur. Maar aangezien ''somebody'' in meerdere topics al heeft laten weten helemaal weg te zijn van deze flapdrol, zal ze op basis van zijn uiterlijk hem een betere acteur voor Harry Potter hebben gevonden dan Daniel Radcliffe en Rupert Grint, die ze puur vanwege uiterlijk als slechte acteurs omschrijft.

  4. #454

    Standaard

    Gisteren en vandaag heb ik de laatste 2 films "back-to-back" bekeken (beetje laat ja). Ik moet zeggen dat ik het, alhoewel ik geen echte fan ben van Harry Potter, een goed en vooral ook goed doordacht einde vond. De eerste film zet het slotakkoord op een goeie manier in beweging, en in de tweede film wordt het goed en met de juiste dosis van spektakel en drama afgemaakt. De serie is op een heel waardige manier afgesloten, en als niet-fan zal ik de films in de toekomst met veel plezier herbekijken.

Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 91516171819

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •