Pagina 2 van 19 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 454 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Knoop
    The Chariots of Light lijkt me ook onzin. Ik geloof pas een titel als deze op Rowlings site bekend gemaakt wordt.
    Tsja, we shall see. In ieder geval pas ik de kop van de thread wel aan zodra het anders blijkt te zijn!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Ik vind het wel jammer dat Wankster..hhmm sorry Hankster geen mening meer laat horen
    Ik had nog een PM gestuurd waarin ik zei dat zijn gedrag een beetje zielig op mij over kwam. Hij heeft het gelezen, maar niet op gereageerd...
    pfff sorry hoor maar dit is echt zooo kinderachtig (zeg ik als 18 jarige )maar komop dis gewoon elkaar beetje uitlokken kvind wat Smooth zegt geheel niet kloppen net of jij elke 3 minuten kijkt of er op jou gereageert is

    Kom op mensen blijf wel ff ontopic ok

    (Kweet het Harry Potter kan je goede discussie over voeren maar dan moet je dat wel doen )

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koploper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Ik vind het wel jammer dat Wankster..hhmm sorry Hankster geen mening meer laat horen
    Ik had nog een PM gestuurd waarin ik zei dat zijn gedrag een beetje zielig op mij over kwam. Hij heeft het gelezen, maar niet op gereageerd...
    pfff sorry hoor maar dit is echt zooo kinderachtig (zeg ik als 18 jarige )maar komop dis gewoon elkaar beetje uitlokken kvind wat Smooth zegt geheel niet kloppen net of jij elke 3 minuten kijkt of er op jou gereageert is

    Kom op mensen blijf wel ff ontopic ok

    (Kweet het Harry Potter kan je goede discussie over voeren maar dan moet je dat wel doen )

    Was ook niet serieus bedoeld, daarom ook de smiley duiveltjes erachter.
    Maar hij kan zo'n reactie verwachten, er zijn altijd mensen die weer iets te zeiken hebben, i.p.v. dingen en mensen positief te benaderen.

    Dus bij deze alvast mijn excuses Hankster.

    En nu weer ontopic

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Dus bij deze alvast mijn excuses Hankster.
    "Definitely not worth it" (quote uit "As Good As It Gets")

  5. #30

    Standaard

    Kunne we het dan nu weer over de Potter man hebben

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca
    Hoeveel keer heeft Rowling nu niet al gezegd dat alles wat niet van op haar website komt, niet te vertrouwen is? En iedereen hier gelooft deze dan nog!
    Hier geef ik je groot gelijk in. Ik ben wel degelijk een echte potter fan en Rowling heeft altijd kleine raadseltjes. Als dat waar is dan komt dat boek pas op 7/7/2007 uit, omdat 7 daar een magisch getal is. Dus tot die tijd

    Rkrijger, een deel van jouw lange verhaal(waar trouwens wel interessante, al bekende, dingen in stonden)die zijn al in boek 6 uitgekomen.

  7. #32

    Standaard

    ik dacht verstaan te hebben dat ze eigenlijk zelf nog moet beginnen aan het boek,

  8. #33

    Standaard

    Als het goed is, is ze deze maand begonnen met schrijven van boek 7 en beginnen ze in februari met het filmen van film 5

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Als het goed is, is ze deze maand begonnen met schrijven van boek 7 en beginnen ze in februari met het filmen van film 5
    Bron?

  10. #35

    Standaard

    Van het boek dat heeft ze als het goed is gezegd op haar eigen website(dus goed bron) en dat van dat filmen was volgens mij door WB gezegd

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Van het boek dat heeft ze als het goed is gezegd op haar eigen website(dus goed bron) en dat van dat filmen was volgens mij door WB gezegd
    Thank! Wat is eigenlijk de URL van haar eigen website?

  12. #37

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Van het boek dat heeft ze als het goed is gezegd op haar eigen website(dus goed bron) en dat van dat filmen was volgens mij door WB gezegd
    Thank! Wat is eigenlijk de URL van haar eigen website?
    Google...learn to use it :wink:
    I am fire
    I am..........Death

  14. #39

    Standaard

    May The Google Be With You

  15. #40

    Standaard

    waar staat precies op haar site dat dit de titel wordt van het laatste boek. Sorry dat ik zo wantrouwig ben, maar geloof het pas als zei het bevestigd. Ook dat Harry zou sterven in het laatste boek geloof ik pas als het uit haar mond komt. (Al denk ik niet dat ze dit zal zeggen, want dit zou een te grote spoiler uit het laatste boek zijn, dus zal ik moeten wachten tot het boek geschreven is en ik het kan lezen)
    "I used to be schizophrenic, but we are Ok now"

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scary gollem
    waar staat precies op haar site dat dit de titel wordt van het laatste boek. Sorry dat ik zo wantrouwig ben, maar geloof het pas als zei het bevestigd. Ook dat Harry zou sterven in het laatste boek geloof ik pas als het uit haar mond komt. (Al denk ik niet dat ze dit zal zeggen, want dit zou een te grote spoiler uit het laatste boek zijn, dus zal ik moeten wachten tot het boek geschreven is en ik het kan lezen)
    Het staat nergens dat dit de titel zal worden. Het is gewoon een gerucht dat rkrijger gewoon heeft verzonnen.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door scary gollem
    waar staat precies op haar site dat dit de titel wordt van het laatste boek. Sorry dat ik zo wantrouwig ben, maar geloof het pas als zei het bevestigd. Ook dat Harry zou sterven in het laatste boek geloof ik pas als het uit haar mond komt. (Al denk ik niet dat ze dit zal zeggen, want dit zou een te grote spoiler uit het laatste boek zijn, dus zal ik moeten wachten tot het boek geschreven is en ik het kan lezen)
    Het staat nergens dat dit de titel zal worden. Het is gewoon een gerucht dat rkrijger gewoon heeft verzonnen.
    Pleur op. Hier staat "mijn" (ahum) gerucht dan ook al: http://harrypotterrumors.net/rumors.html

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door scary gollem
    waar staat precies op haar site dat dit de titel wordt van het laatste boek. Sorry dat ik zo wantrouwig ben, maar geloof het pas als zei het bevestigd. Ook dat Harry zou sterven in het laatste boek geloof ik pas als het uit haar mond komt. (Al denk ik niet dat ze dit zal zeggen, want dit zou een te grote spoiler uit het laatste boek zijn, dus zal ik moeten wachten tot het boek geschreven is en ik het kan lezen)
    Het staat nergens dat dit de titel zal worden. Het is gewoon een gerucht dat rkrijger gewoon heeft verzonnen.
    Pleur op. Hier staat "mijn" (ahum) gerucht dan ook al: http://harrypotterrumors.net/rumors.html
    "Beste Rianne, ik heb dat gerucht niet verzonnen, het staat ook op http://harrypotterrumors.net/rumors.html "

    Staat een stuk beter, vind je niet? Vlegel!
    I am fire
    I am..........Death

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Milan
    "Beste Rianne, ik heb dat gerucht niet verzonnen, het staat ook op http://harrypotterrumors.net/rumors.html "

    Staat een stuk beter, vind je niet? Vlegel!
    Klopt, maar Rianne was ook niet helemaal aardig toch?

  20. #45

    Standaard

    Ok anders gezegd Het is een GERUCHT (dat iemand anders dan rkrijger heeft verzonnen), dus nog geen feit (sorry rkrijger)

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Ok anders gezegd Het is een GERUCHT (dat iemand anders dan rkrijger heeft verzonnen), dus nog geen feit (sorry rkrijger)
    Dat klopt helemaal Rianne! Maar ja... waar rook is is vuur, dus wellicht dat het toch gewoon de goede titel is...

  22. #47

    Standaard

    de titel kan mij eigenlijk niets schelen, en is ook niet echt van belang he

    wat er gaat gebeuren wel

  23. #48

    Standaard

    ok, de titel maakt niet zoveel uit, maar als deze officieel bekent is wilt dit zeggen dat het uitgeven van het laatste boek een stap dichter is.
    "I used to be schizophrenic, but we are Ok now"

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scary gollem
    ok, de titel maakt niet zoveel uit, maar als deze officieel bekent is wilt dit zeggen dat het uitgeven van het laatste boek een stap dichter is.
    Ik loop nog 1 boek achter, dus daar kan ik me op verkneukelen: ik moet de "Half Bloed Prins" nog lezen... Zodoende...

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door scary gollem
    ok, de titel maakt niet zoveel uit, maar als deze officieel bekent is wilt dit zeggen dat het uitgeven van het laatste boek een stap dichter is.
    Ik loop nog 1 boek achter, dus daar kan ik me op verkneukelen: ik moet de "Half Bloed Prins" nog lezen... Zodoende...

    Schaam je

Pagina 2 van 19 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •