De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TV beeld onder het videobeeld door

    Hallo allemaal,

    Bij onze TV beneden zie je, als je de tv op het video kanaal zet en een dvd of videoband afspeeld, er heel licht het beeld van de tv onderdoor. Hierbij zie ik de zender die aanstond voor hij op het video kanaal springt. Als ik hem eerst op 0 zet, wat een volkomen zwart beeld is, krijg ik heel licht diagonale strepen er doorheen lopen. Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik hier vanaf kom. Het kan geloof ik niet liggen aan de dvd speler want zowel onze oude video recorder als onze nieuwe geeft het zelfde probleem.

    Alvast bedankt

  2. #2

    Standaard

    Heb je al geprobeerd om één van de twee apparaten (ik begrijp dat je een dvd-speler en een videorecorder hebt) af te koppelen of de stekker eruit te trekken? Misschien dat je dan kunt zien of ze elkaar storen.

    Beetje onduidelijk, maar waarom kan het niet aan je dvd-speler liggen als de oude én nieuwe videorecorder hetzelfde probleem hebben? Het is waarschijnlijker dat dan de dvd-speler de boosdoener is als het vervangen van VCR geen nut heeft. (Dit natuurlijk áls het al aan je apparaatjes ligt, maar dat zou je dus kunnen testen door ze één voor één af te koppelen en te kijken of het beter wordt)

  3. #3

    Standaard

    Omdat we dit probleem al hebben sinds ik me kan herrineren. In eerste instantie met onze video speler. Die werd oud en is vervangen. Probleem bleef het zelfde. Vervolgens kwam daar een DVD speler bij die het zelfde effect gaf. En sinds ongeveer een week is de videospeler ook weer vervangen en geeft ook deze derde het zelfde effect. Vandaar dat ik niet denk dat het daar aan kan liggen. Maar ik kan straks wel eens proberen een van de apparaten uit te schakelen. Ik heb het probleem overigens ook wel eens bij anderen gezien dus volgens mij is het wel een bekend probleem.

  4. #4

    Standaard

    Mijn vader had ook dit probleem.

    Het was te wijten aan een slecht geisoleerde scartkabel

    Een nieuwe scartkabel van betere kwaliteit gekocht en het probleem was opgelost.

    Groetjes
    Ht set : Tv : Pioneer Plasma pdp-435xde, Speakers KLIPSCH RF3; Blue-ray : Sony BDP-S300B; Receiver : Sony 850 QS;

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •