De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Cinderella Man

  1. #1

    Standaard Cinderella Man

    De dvdrelease in nederland staat gepland voor 8 maart...
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  2. #2

    Standaard

    Zeer mooie film over een underdog die terugknokt. Na A Beautiful Mind weer een sterk stukje vakwerk van Ron Howard en Russell Crowe. Sommigen vinden het misschien sentimenteel, maar als dat goed gedaan wordt zoals hier heb ik daar geen problemen mee.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  3. #3

    Standaard

    Deze film had de pech om na Million dollar baby 'weer' een boksfilm te zijn en daarom vielen de bezoekersaantallen wat tegen....
    Jammer , want dit lijkt me toch ook weer een hele goede film.
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  4. #4

    Standaard

    Cinderella Man is onlangs door Buena Vista opnieuw uitgebracht in een steelbook-verpakking. Volgens de cover staan er twee extra's op. Toen ik vanmiddag echter de verpakking bekeek bij de Free Record Shop kwam ik tot de ontdekking dat er plaats is voor twee discs. De Amerikaanse release (uitgegeven door Universal) heeft vanaf het begin een groot aantal extra's gehad, dus misschien is de uitgave wel gelijk aan die in Amerika. Het kan echter ook zijn dat de DVD dezelfde extra's heeft als de blu-ray die is uitgebracht. Een recensie daarvan kun je hier op dvd.nl lezen. Wie weet hier meer van?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur Bekijk bericht
    Deze film had de pech om na Million dollar baby 'weer' een boksfilm te zijn en daarom vielen de bezoekersaantallen wat tegen....
    Jammer , want dit lijkt me toch ook weer een hele goede film.
    Het is een goede film, maar Million Dollar baby is een heel ander soort film, en persoonlijk vind ik de laatste veel beter.
    Hij staat zeker in mijn top 20. Erg goede film van mr Eastwood.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Cinderella Man is onlangs door Buena Vista opnieuw uitgebracht in een steelbook-verpakking. Volgens de cover staan er twee extra's op. Toen ik vanmiddag echter de verpakking bekeek bij de Free Record Shop kwam ik tot de ontdekking dat er plaats is voor twee discs. De Amerikaanse release (uitgegeven door Universal) heeft vanaf het begin een groot aantal extra's gehad, dus misschien is de uitgave wel gelijk aan die in Amerika. Het kan echter ook zijn dat de DVD dezelfde extra's heeft als de blu-ray die is uitgebracht. Een recensie daarvan kun je hier op dvd.nl lezen. Wie weet hier meer van?
    Ja, dat is één van die laatste uitgaves van Buena Vista, zoals Cold Mountain; The Crow 1 + 2 en Pulp Fiction, en bij die laatste is al bekend dat er iets niet klopt met de extra's die vermeld staan op de cover...zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=62825 , dus het zou best kunnen zijn dat ook deze een 2-disc is...

  7. #7

    Standaard

    Het lijkt erop dat Buena Vista flink heeft zitten slapen bij het uitbrengen van een aantal releases. Volgens de cover van de set met The Crow 1 en 2 staan er extra's op de DVD die op disc 2 van de SE van The Crow staan en die tweede disc van The Crow zit er niet bij dus het is onmogelijk dat de vermelde extra's erop staan.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat Buena Vista flink heeft zitten slapen bij het uitbrengen van een aantal releases. Volgens de cover van de set met The Crow 1 en 2 staan er extra's op de DVD die op disc 2 van de SE van The Crow staan en die tweede disc van The Crow zit er niet bij dus het is onmogelijk dat de vermelde extra's erop staan.
    Inderdaad, serieus liggen slapen me dunkt!! Ik koop overigens gewoon die 2-disc uitgave van The Crow, de tweede film vond ik helemaal niet zo goed. Dus voor mij heeft die steelbook met beide films niet...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •