Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 258 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Meest schokkende stukje film

    Wat is voor jullie nou HET stukje film/serie geweest waarbij jullie echt kipppenvel over je lichaam kregen.

    Ik zat gister deel8 (geloof ik al) van Band of Brothers te kijken en dat was echt mijn meest schokkende ervaring die ik met een film/serie heb gehad. Had echt kippenvel over mijn rug lopen.

    De beelden waren keihard maar wel de realiteit van toen.

  2. #2

    Standaard

    Je bedoeld dat kamp ? Dat is aflevering 9...

    En jup...dat is volgens mij ook wel het schokkendste stukje tv/film in mijn leven tot nu toe.. en vooral omdat je weet dat het gewoon echt gebeurd is...

    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  3. #3

    Standaard

    in goodfellas : als ray liotta de aanrander van zijn vriendin in elkaar ramt met een pistool......dat vond ik dus echt super super bruut.....ik was gewoon zwaar geschokt....ik had er geen woorden voor...

    en verschillende scene's uit schindler's list (maar dat is een beetje een inkoppertje)

  4. #4

    Standaard

    In Saving Private Ryan, wanneer die Amerikaanse soldaat en die Duitser liggen te knokken in dat huis, en die Duitser langzaam maar zeker z'n mes in het hart van die Amerikaan steekt.
    In ieder geval goed voor kippevel in de bioscoop!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny Woensdregt
    In Saving Private Ryan, wanneer die Amerikaanse soldaat en die Duitser liggen te knokken in dat huis, en die Duitser langzaam maar zeker z'n mes in het hart van die Amerikaan steekt.
    In ieder geval goed voor kippevel in de bioscoop!
    Kippenvel irritant zal je bedoelen!!!!! De enige klote
    scene in heel die film.....met de lafaard die op de trap blijft zitten, terwijl zijn maat word neergestoken.....wat heb ik me lopen ergeren

    Nee....doe dan maar de scene in Hannibal..dat was ranzig......
    Ray Liotta die zijn eigen hersens op zit te eten...hmmm lekker!
    "Have a Twinkee, snapperhead."

  6. #6

    Standaard

    In Apocalips Now Redux waar ze aan het eind een koe aan stukken hakken.

  7. #7

    Standaard

    Er bestaan al minstens 2 threads over dit onderwerp. Omwille van de overzichtelijkheid van het forum s.v.p. laten samenvoegen door een van de crew-leden.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ight=gruwelijk en vooral http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ight=gruwelijk
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #8

    Standaard

    In "Schindlers List" een paar scenes. Ergens in het begin worden de Joden vervoerd naar de gevangenkampen. Dan schreeuwt er een jong meisje van ongeveer 10 jaar:
    (in het Engels): "Dag Joden, dag Joden!" Heel bruut, terwijl we het bijna zelf meemaken als Pim Fortuyn het plan erdoor krijgt dat de buitenlanders het land uit moeten (hoewel ik het eerlijk gezegd wel met hem eens ben). Nog een stukje in Schindler's List: de scene dat alle Joden uitgekleed worden en worden gekeurd. Persoonlijk vind ik het vreselijk om me uit te moeten kleden in het bijzijn van vreemden, maar dat boeit nu niet. De hele oorlog is schokkend. Het geeft de realiteit weer en daar denken de meeste mensen liever niet aan. Het valt me dan ook op dat in deze discussie alleen maar oorlogsfilms aan de orde komen. Eigenlijk zouden er nog meer kwaliteits-oorlogsfilms als "Schindlers List" en "Apocalyps Now", omdat het gewoon de realiteit weergeeft en laat zien dat het gewoon wreed is om mensen te haten!

  9. #9

    Standaard

    Hmmm, kan me tot nu toe maar 1 scene bedenken, en das de scene in "Faces Of Death 1", waarbij ze dat aapje in het midden van de tafel de schedel inslaan om zo de hersenen te eten... (Trouwens alle andere scenes waren wel grappig, zeker die met die vent die die beer gaat voederen (LOL, nature strikes back))...

    Verder helaas te weinig echte gore scenes...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    Hmmm, kan me tot nu toe maar 1 scene bedenken, en das de scene in "Faces Of Death 1", waarbij ze dat aapje in het midden van de tafel de schedel inslaan om zo de hersenen te eten... (Trouwens alle andere scenes waren wel grappig, zeker die met die vent die die beer gaat voederen (LOL, nature strikes back))...

    Verder helaas te weinig echte gore scenes...
    Ik kijk die troep niet eens....bleh
    Is echt door zieke mensen voor zieke mensen..
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  11. #11

    Standaard

    Bij the cell waar de ene kerel de darmen oprolt op een stokkie van een andere kerel

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jps
    Je bedoeld dat kamp ? Dat is aflevering 9...

    En jup...dat is volgens mij ook wel het schokkendste stukje tv/film in mijn leven tot nu toe.. en vooral omdat je weet dat het gewoon echt gebeurd is...

    Dat deel heb ik gemist.

  13. #13
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Er bestaan al minstens 2 threads over dit onderwerp. Omwille van de overzichtelijkheid van het forum s.v.p. laten samenvoegen door een van de crew-leden.
    Die vond ik dus niet.
    Thx.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    In "Schindlers List" een paar scenes. Ergens in het begin worden de Joden vervoerd naar de gevangenkampen. Dan schreeuwt er een jong meisje van ongeveer 10 jaar:
    (in het Engels): "Dag Joden, dag Joden!" Heel bruut, terwijl we het bijna zelf meemaken als Pim Fortuyn het plan erdoor krijgt dat de buitenlanders het land uit moeten (hoewel ik het eerlijk gezegd wel met hem eens ben).
    Pim Fortuyn wil geen mensen het land uit zetten dus die opmerking slaat nergens op, nu ff ter zake.

    Aflevering 9 van BOB was inderdaad heel indrukwekkend ik hield het net niet droog toen ik dat kamp zag, die mensen, hoe ze eruit zagen. Beide groepen, soldaten en gevangenen heel onwetend, de soldaten wisten niet wat voor kamp het was en vroegen zich af wat voor mensen er zaten. Criminelen vroegen ze. Het antwoord was: 'Nee, normale mensen, gewone mensen'. Dat raakte me erg diep, in kleur raakt het je misschien wel meer als in zwart/wit zoals in schindler's list.
    Dat mensen dan nog moeten nadenken of ze nu nog oud-SS'ers moeten vervolgen. Belachelijk!

    P.S. de welbekende stoeprand scene in American History X was ook ff kippenvel, ik kreeg in één klap een gigantische rilling over mijn rug. Echt heel akelig.

  15. #15

    Standaard

    eej ppl,

    k sluit me zeker aan bij het stukje van band of brothers,
    schrok r echt heel erg van!
    t was zo goed nagemaakt niet normaal!
    je kan toch haast nie gelove dat dat echt zo ging!VRESELIJK!
    Ik zat me af te vragen hoe ze dat hebbe gemaakt met al die mageren mensen...???? pc of hebbe ze zo maar van de straat mensen geplukt die heel mager zijn..??:S

    Tjo
    Onwijze Bloemkool (C)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jens
    eej ppl,

    k sluit me zeker aan bij het stukje van band of brothers,
    schrok r echt heel erg van!
    t was zo goed nagemaakt niet normaal!
    je kan toch haast nie gelove dat dat echt zo ging!VRESELIJK!
    Ik zat me af te vragen hoe ze dat hebbe gemaakt met al die mageren mensen...???? pc of hebbe ze zo maar van de straat mensen geplukt die heel mager zijn..??:S

    Tjo
    Idd...vroeg ik me ook af...een maat van me had het erover dat ze een anorexia club hadden ingehuurd

    Neh...lijkt me niet...
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  17. #17

    Standaard

    hahaah.....:P
    zou opzich wel gierig zijn...!!lol
    maarja ze zoude ook nie hebbe gezegt van: eet jij ff paar maande nix, mag jij in een film spele.....:S zou helemaal lullig zijn..:P

    Tjo
    Onwijze Bloemkool (C)

  18. #18

    Standaard

    misschien een beetje 'lame', maar toen in de 6th Sense, in de video die de vader van het overleden kind wordt gegeven, te zien is hoe de moeder d'r eigen kind ziek heeft gehouden door gif in haar eten te doen, draaide m'n maag even om
    "Protection from what? Ze Germans?"

  19. #19

    Standaard zeker weten ...

    STOEPRANDSCENE UIT AMERICAN HISTORY X

  20. #20

    Standaard

    ja die stoeprand scene was schokkend gaaf

  21. #21

    Standaard Schokkend

    Nog altijd vind ik

    Als ze die zwerver doodknuppelen in A Clockwork Oranje op de vrolijke tonen van Singin' In The Rain

  22. #22

    Standaard

    Exorcist:

    Eerst met een Jesus kruis in je k** boren, dan je moeder ff laten likken, en daarna ff je hoofd omdraaien. Dat was dan niet zo heel erg schrokkend, de geluiden maakte het compleet!

  23. #23

    Standaard hellracer,

    de scheermes scene in hellracer dan ligt er een jongen op een matras en die denkt dat er allemaal beesten op hem zetten en iemand geeft hem een scheermes.
    En hij snijdt zich helemaal open.

    is mij altijd bijgehangen.

  24. #24

    Standaard

    Mijn top 3 hiervan :

    American Historie X: Stoeprand
    Saving Private Ryan: Omaha Beach
    The Patriot: Kerkscene

  25. #25

    Standaard

    De stoeprand uit American History X. Op het moment dat ik die scene voor de eerste keer zag, was ik me opeens heel bewust van mijn tanden.
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •