Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 132 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Married with children

    Weet iemand in welk seizoen de aflevering werd uitgezonden, dat ze verkleed waren als de Village People(en ook gingen playbacken).Ik vond dat een van de leukste afleveringen! En is dat seizoen ook al in Nederland uitgebracht?

  2. #2

    Standaard

    Iedere keer hetzelfde nummer omdat ze niets anders hebben...haha, is idd een goede aflevering!

    volgens mij: aflev. 7 " Take my wife, please " seizoen 8

  3. #3

    Standaard

    In Nederland zijn ze tot seizoen 4 gekomen op DVD

    Met tevens andere muziek

    Weet iemand wanneer de volgende seizoenen komen ?

  4. #4

    Standaard

    Seizoen 5 komt de 29ste uit 8).
    What ?

  5. #5

    Standaard

    Ik hoop dat ze de seizoenen nu wat sneller gaan uitgeven. Op www.bol.de staat seizoen 6 al gepland, met Nederlandse ondertiteling. Maar volgens mij is het alleen Duits gesproken, ik heb toch liever engels.

  6. #6

    Standaard

    Dat is heel goed nieuws!!! Ik zit al eeuwen te wachten op deze serie!!! De serie is gewoon geniaal! Ik had al een tijdje niet meer gekeken wanneer hier weer wat nieuws van kwam, dus is het altijd leuk om te zien dat over 3 dagen het volgende seizoen al uitkomt!!!
    Extended Versions

  7. #7

    Standaard

    Op bol.com: seizoen 6 van Married.... zal op 7 september verschijnen. Hoop maar dat dit ook doorgaat!

  8. #8

    Standaard

    Ik ontdekte gisteren pas dat Amanda Bearse (buurvouw Marcy) in het echt lesbisch is. Is verder niet belangrijk, maar had het niet verwacht. In ieder geval ben ik blij dat deze serie alweer zijn 5e serie op DVD heeft uitgebracht.

  9. #9

    Standaard

    zo'n "oudere" series zouden ze toch wat sneller mogen releasen, aan dit tempo duurt het nog tot 2010 eer alle seizoenen uit zijn desalniettemin is dit een must-buy

  10. #10

    Standaard

    Ze zouden het inderdaad wat sneller kunnen uitbrengen (wat nu volgens mij ook gebeurt). Zeker omdat er ook bijna geen extra's op de dvd's zitten dus zoveel werk is dat dan toch niet?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W.
    Ik ontdekte gisteren pas dat Amanda Bearse (buurvouw Marcy) in het echt lesbisch is. Is verder niet belangrijk, maar had het niet verwacht. In ieder geval ben ik blij dat deze serie alweer zijn 5e serie op DVD heeft uitgebracht.
    Heej, leuk feitje! Waar ben je ze tegen het lijf gelopen en op wat voor manier kwam je erachter dat ze lesbienne is? :wink: Nee, zonder gekheid nu: wat een goede actrice dan, want ze speelde toch wel heel overtuigend de overhete en op seks beluste bankemployé.

  12. #12

    Standaard

    ja idd maar dat heet acteren heh
    et lijkt mij trouwens ook leuker om iemand te spelen die totaal anders is dan jijzelf bent

  13. #13

    Standaard

    Ik moet hier maar eens seizoen 1 van aanschaffen.. Is in elke winkel dat ik um heb gezien toch maar 20 eurootjes...

  14. #14
    Adje_Patatje
    Guest

    Standaard Re: Married with children

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco van den brink
    Weet iemand in welk seizoen de aflevering werd uitgezonden, dat ze verkleed waren als de Village People(en ook gingen playbacken).Ik vond dat een van de leukste afleveringen! En is dat seizoen ook al in Nederland uitgebracht?
    Dat is het seizoen 8, aflevering 7. Als je nog meer afleveringen zoekt, op http://www.bundyology.com/ kun je inhoudsopgave vinden!

    Synopsis: On Halloween night, the Grim Reaper (who looks a lot like Peggy) finally answers Al's unwitting call for death, and then won't leave him alone until one member of his family says they need him. Meanwhile, Marcy convinces Peg, Kelly, and Bud to impersonate the Village People at her party.

  15. #15

    Standaard Re: Married with children

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Adje_Patatje

    Dat is het seizoen 8, aflevering 7. Als je nog meer afleveringen zoekt, op http://www.bundyology.com/ kun je inhoudsopgave vinden!
    of hier:
    http://www.tv.com/married-...-with-c...=tabs;episodes

    seizoen 7 komt 26 0ctober volgens bol.com :wink: :wink:

  16. #16

    Standaard Re: Married with children

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Adje_Patatje

    Dat is het seizoen 8, aflevering 7. Als je nog meer afleveringen zoekt, op http://www.bundyology.com/ kun je inhoudsopgave vinden!
    of hier:
    http://www.tv.com/married-...-with-c...=tabs;episodes

    seizoen 7 komt 26 0ctober volgens bol.com :wink: :wink:
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  17. #17

    Standaard

    Wow, ze hebben ook even vaart gezet achter de uitgaves van de DVD's. Zeer fijn eigelijk.
    Ik zoek een aantal Blu-rays van de Masters of Cinema reeks, bekijk mijn TKG topic hier.

  18. #18

    Standaard Re: Married with children

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Adje_Patatje

    Dat is het seizoen 8, aflevering 7. Als je nog meer afleveringen zoekt, op http://www.bundyology.com/ kun je inhoudsopgave vinden!
    of hier:
    http://www.tv.com/married-...-with-c...=tabs;episodes

    seizoen 7 komt 26 0ctober volgens bol.com :wink: :wink:
    klopt moest seizoen 7 zijn. heb het al aangepast.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster
    Wow, ze hebben ook even vaart gezet achter de uitgaves van de DVD's. Zeer fijn eigelijk.
    nu maar hopen dat het niet weer 9 maanden gaat duren voordat seizoen 8 uitkomt.
    Ik ben nu pas begonnen met het aanschaffen van MWC omdat ik de serie nog niet zo lang geleden voor de zovelste keer op herhaling had gezien, maar is nu alweer een jaar geleden dat ik de serie gezien heb, en de release datums tusssen 2 seizoenen vond ik erg lang, soms 9 maanden, dus ik hoop dat de overige seizoenen niet te lang op zich laten wachten, voor mij mogen ze elke maand een seizoen uitbrengen, er zijn nu nog 5 seizoenen die moeten uitkomen. Ik heb nu seizoen 5 en 6 gekocht en volgende keer koop ik seizoen 1 t/m 4.

  20. #20

    Standaard

    Ik kwam er gister achter dat ik was vergeten seizoen 6 te kopen , dus gelijk even naar MM gegaan en deze gekocht.

    Prijs was tot nu toe altijd 19,99 maar deze keer zaten ze op 24,99, ma ja Al Bundy op dvd is geweldig .

    Totaal zijn er toch 11 seizoenen?
    What ?

  21. #21

    Standaard

    Is normaal handig als er een episode lijstje bijzit waar de afleveringen opstaan, alleen klopt het bij seizoen 5 en 6 niet, er staat bv bij seizoen 5 disc 1 afl. 1 t/m 8 terwijl er 9 afleveringen opstaan dus klopt de rest ook niet meer, dom foutje vind ik.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje
    Is normaal handig als er een episode lijstje bijzit waar de afleveringen opstaan, alleen klopt het bij seizoen 5 en 6 niet, er staat bv bij seizoen 5 disc 1 afl. 1 t/m 8 terwijl er 9 afleveringen opstaan dus klopt de rest ook niet meer, dom foutje vind ik.
    een aflevring van disc 2 hebben omschreven bij disc 1, nou nou wat een ramp. Voor de rest klopt het gewoon hoor.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob_1983
    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje
    Is normaal handig als er een episode lijstje bijzit waar de afleveringen opstaan, alleen klopt het bij seizoen 5 en 6 niet, er staat bv bij seizoen 5 disc 1 afl. 1 t/m 8 terwijl er 9 afleveringen opstaan dus klopt de rest ook niet meer, dom foutje vind ik.
    een aflevring van disc 2 hebben omschreven bij disc 1, nou nou wat een ramp. Voor de rest klopt het gewoon hoor.
    mag jij gerust een ramp vinden, ik vind het alleen een dom foutje

  24. #24

    Standaard

    is wel jammer dat de aflevering "It's A Bundyful Life" deel 2 uit serie 4 niet in het geheel op dvd staat, 2 scenes zijn verwijderd, ik heb deze aflevering op sbs6 gezien en duurde langer, de eerste scene die er niet inzit is als Peggy en Kelly ijsjes maken van sneeuw en 2e scene is een gesprek tussen Al en Marcy vlak voordat hij aan de kerstverlichting begint.
    Ik las ergens dat toen die 2 afleveringen voor het eerst in Amerika werden uitgezonden als 1 uurs show werden uigezonden en later is die gesplitst maar toen duurde de 2e aflevering langer dan 23 minuten en hebben ze dus 2 scenes moeten verwijderen, jammer dus, ze hadden die toch wel op dvd kunnen zetten of als deleted scenes.

    hier las ik dat:

    http://www.tv.com/married-...-with-c..._list;title;11

  25. #25

    Standaard

    dat is niet het enige. Er zijn in seizoen 4, 7 scenes weggelaten. Volgens mij stonden deze scenes wel op dvd die in duitsland verkrijgbaar is.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •