Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 132 van 132 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Die jongen kwam toch nog een keer voor op een melkbus? Er stond toen bij: "Have you seen this boy?".
    Leuke zelfspot, net als bij Roseanne toen de 'oude' Becky weer terug was: "jou hebben we lang niet gezien" (of iets van die strekking)

  2. #127

    Standaard

    Ik zag net de nieuwe dvd's op bol.com niet echt duidelijk wat er nou anders is maar het art work vind ik wel minder dan de eerdere uitgave.
    (\_/)
    (o.o) This is Bunny. Copy Bunny to your signature
    (>< ) to help him in his world domination quest!

  3. #128

    Standaard

    Rode verpakking deze keer, hier een kleine afbeelding:



    Wellicht ook een goedkopere vorm van verpakking als vorige keer, zo gaat dat toch meestal bij heruitgaves van TV-series.

    Ben toch blij dat ik de oude versies heb, die layout was meer in toon met die van de serie zelf.

  4. #129

    Standaard

    Ze kosten ook nog meer ook! Bij MM waren de oude verpakkingen 12,99 wordt waarschijnlijk opgeschroefd naar 16,99
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #130

    Standaard

    Ach zeur niet, ik kocht ze meteen toen ze elke keer uitkwamen. Meestal tussen de 20 en 25 euro per stuk
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ach zeur niet, ik kocht ze meteen toen ze elke keer uitkwamen. Meestal tussen de 20 en 25 euro per stuk
    Dat is geen zeuren, ik ben toch geen dief van mijn eigen portemonnee. Maar goed, van de andere kant; bij een aantal zaken kosten ze altijd vaste prik 19,99
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  7. #132

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •