Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 132 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob_1983
    dat is niet het enige. Er zijn in seizoen 4, 7 scenes weggelaten. Volgens mij stonden deze scenes wel op dvd die in duitsland verkrijgbaar is.
    Ik heb het gelezen, is wel jammer:

    hier las ik het:

    http://www.bundyology.com/dvd4.html

    op de duitse dvd's zijn die scenes ook weggelaten, lees hier berict 13:
    http://www.tv.com/married-...-with-c...opics;title;12

  2. #27

    Standaard

    seizoen 8 en 9 komen op 25 januari uit.

    ik was gister even wat aan het rondkijken op internet

    toen zijn me twee dingen opgevallen.

    1. ik las ergens dat seizoen 9, 4 discs heeft in plaats van de normale 3, bij bol.com staat ook 4 dics aangegeven

    2. seizoen 9 heeft net als 6 en 7, 26 afleveringen.
    ik heb gekeken en seizoen 6 en 7 duren beiden 600 minuten. en bij bol.com zag ik dat seizoen 9, 780 minuten duurt.
    dus het lijkt erop dat ze flink wat extra's op deze box hebben geplaatst.

    gister waren er ook twee specials op tv, die zijn gemaakt tijdens seizoen 9 dus misschien zijn dat de extra's die op de dvd staan.

    de eerste special was met een man die een rondleiding geeft door het huis van de bundy's en vanalles vertelt over de bundy's aan de hand van leuke fragmenten van de show.

    de andere special. de cast (de bundy's, jefferson en marcy) kwamen bij elkaar out of character en ze vertelde over wat hun favorite aflevering was en lieten daarvan ook fragmenten zien ook lieten ze nog wat bloopers zien.

  3. #28

    Standaard

    had ik hier al vermeld, maar wat het hier vergeten te posten:
    http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=67728

    op seizoen 1 staat ook een special uit 2003, ik denk dat het die 2e special is waar jij het over had.
    Seizoen 8 komt 25 jan uit en seizoen 9 1 februari volgens rodisc en dvdhome.nl, en volgens FR en van Leest komen die allebij op 1 februari uit.
    Ik hoop dat er inderdaad extra's op staan.

  4. #29

    Standaard

    ja dat is raar ja overal staat een andere datum vermeld, maar bij bol.com staan ze alle twee voor 25 januari.

    ik heb ff op de site bundyology.com gekeken (goede site) en daar staat dat beide specials waar ik het over had een half uur duren dat is samen 60 minuten. dan heb je nog 780-600-60= 120 minuten over. misschien dat er dan nog een special op komt en of wat bloopers

  5. #30

    Standaard

    Leuk dat het nu wat sneller gaat met die releases. Hopelijk worden de laatste 2 seizoenen dan ook nog in de loop van 2007 uitgebracht en ik hoop toch ook wel op een complete series box, aangezien ik speciaal gewacht heb om deze serie aan te schaffen.

  6. #31

    Standaard

    mischien leuk om te weten dat Roseanne Bar in eerste instantie de rol van Peggy Bundy zou krijgen.

    http://www.tv.com/married-...-with-c...p_list;title;0

    ben blij dat dat niet gebeurd is, maar mischien was het ook wel leuk geweest want we zouden dan niet beter weten.


    In de originele pilot versie werd kelly en bud door andere acteurs gespeeld

    http://www.bundyology.com/hpg/sppilot.html

    http://www.bundyology.com/hpg/zzpilot2r.jpg
    http://www.bundyology.com/hpg/zzpilotr.jpg

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster
    Wow, ze hebben ook even vaart gezet achter de uitgaves van de DVD's. Zeer fijn eigelijk.
    niet zo ... ik kan niet volgen
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster
    Wow, ze hebben ook even vaart gezet achter de uitgaves van de DVD's. Zeer fijn eigelijk.
    niet zo ... ik kan niet volgen
    jij kan niet volgen??

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster
    Wow, ze hebben ook even vaart gezet achter de uitgaves van de DVD's. Zeer fijn eigelijk.
    niet zo ... ik kan niet volgen
    jij kan niet volgen??
    nope heb zonet S5 gekocht maar ik zou eerst nog andere dingen willen zien.
    Niettegenstaande ik gerust 5 afleveringen na elkaar kan zien. Want die humor blijft goed
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster
    Wow, ze hebben ook even vaart gezet achter de uitgaves van de DVD's. Zeer fijn eigelijk.
    niet zo ... ik kan niet volgen
    jij kan niet volgen??
    nope heb zonet S5 gekocht maar ik zou eerst nog andere dingen willen zien.
    Niettegenstaande ik gerust 5 afleveringen na elkaar kan zien. Want die humor blijft goed
    ik kijk ook vaak 4 of 5 afeleveringen achter elkaar, maar ik ben pas bij S4 of eigenelijk S1 want van S1 heb ik nog niet alle afleveringen gezien, dus ik lig nog behoorlijk achter maar ga toch S8 en S9 kopen als ze uitkomen, kan best zijn dat ik dan afleveringen van S8 of S9 ga kijken. :wink:

  12. #37

    Standaard

    Seizoen 8 & 9 komen 1 februari uit.

    Seizoen 10 zal op 15/03 al verschijnen.

  13. #38

    Standaard

    heb alleen Seizoen 3 nog maar en heb gisteren Seizoen 7 besteld :P
    vind ik een leuk seizoen, de rest ga ik ook nog aanschaffen, maar wanneer weet ik nog niet, een seizoen per maand ofzo....kosten toch maar €20 per stuk
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door knicks

    Seizoen 10 zal op 15/03 al verschijnen.
    waar heb je dat gelezen? ik kan het nergens vinden.

    Ik weet wel dat S10 in duitsland op 20 maart uitkomt, maar daar heb ik niks aan.
    http://www.albundy.net/php/phpBB2/to...0-staffel.html

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob_1983
    staat op bol.com
    bedankt :wink: :wink:

  17. #42

    Standaard

    bij FR is de prijs gedaald, S8 en 9 kosten nu per stuk €24.99 maar nog steeds niet leverbaar.

  18. #43

    Standaard

    Free Recordshop heeft ze al binnen, mijn vrouw is in de buurt en neemt ze mee, wel handig als je een vrouw hebt :wink:



    edit:
    Ik heb net een stukje uit een aflevering van S9 gezien "The Undergraduate" waarin Bud uit wraak op een of ander feest uit het dagboek van Kelly voorleest, dit zinnetje is echt te gek:

    "Now boys and girls I'd like to read a little extra from queen easy's royal diary.
    Uh, november 43rd..."


    de 2 specials duren ca 23 minuten en My Favorite Bundy is al op tv geweest, van die andere special weet ik het niet.

  19. #44

    Standaard

    Cool, ik baal nu dat ik ze al had besteld bij bol.com anders had ik ze nu ook gehaald.

    de andere special zal wel ''The Best o'Bundy'' zijn. Waarin een of andere oude man het verhaal van de bundy's verteld aan de hand van fragmenten

    Wel jammer dat ze er niet een heel pak bloopers bijzetten, dat is altijd wel leuk

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob_1983
    de andere special zal wel ''The Best o'Bundy'' zijn. Waarin een of andere oude man het verhaal van de bundy's verteld aan de hand van fragmenten

    Wel jammer dat ze er niet een heel pak bloopers bijzetten, dat is altijd wel leuk
    die andere special word inderdaad door een oudere man gepresenteerd.

    Ze hadden inderdaad beter wat bloopers erop kunnen zetten, want die zijn er genoeg, mischien doen ze dat op het laatste seizoen want op S10 zullen volgens mij ook geen extra's staan want zijn weer gewoon 3 dvd's.

  21. #46

    Standaard

    Oke bedankt, ik heb hem nu ook binnen ik heb nog niets gezien.
    Die box van seizoen 9 is vet met allemaal die info over no'mam.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob_1983
    Oke bedankt, ik heb hem nu ook binnen ik heb nog niets gezien.
    Die box van seizoen 9 is vet met allemaal die info over no'mam.
    dat gaat ook snel dan bij bol.com

  23. #48

    Standaard

    Vandaag seizoen 1 en 2 bij de FRS gekocht.
    14,99 per stuk! das toch geen geld


  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    Vandaag seizoen 1 en 2 bij de FRS gekocht.
    14,99 per stuk! das toch geen geld
    op de site van Free Recordshop
    staat €19.99 maar klopt niet altijd, dus zal nu ook niet kloppen als jij die voor €14.99 hebt gekocht.
    S8 en 9 zal binnenkort ook wel weer afgeprijsd worden naar €19.99 maar ja ik heb daar geen geduld voor.

  25. #50

    Standaard

    Nachja, hier in Dronten lagen alle seizoen (1 t/m 9) voor 14,99.
    prijzen van de site zijn ook vaak verschillend t.o.v. de winkels.


Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •