Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 132 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    dan ben je echt in de war want Geoffrey Pierson speelde Jack Malloy en hij sprak met het konijn. HIER meer info over de serie dus ook over de cast.

  2. #77

    Standaard

    Was trouwens wel een geinige serie op zich, maar niet zo leuk als MWC.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Was trouwens wel een geinige serie op zich, maar niet zo leuk als MWC.
    ik keek er ook soms naar maar vond die ook niet echt goed.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje
    dan ben je echt in de war want Geoffrey Pierson speelde Jack Malloy en hij sprak met het konijn. HIER meer info over de serie dus ook over de cast.
    ja kan wel maar et is ook al weer een tijd geleden dat ik die serie heb gezien dus het zou best kunnen dat ik dacht dat het Ed was. ook omdat ie Ed probeerde na te doen

  5. #80

    Standaard

    is er ook een box (of komt ie nog) met ALLE seizoenen bij elkaar?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  6. #81

    Standaard

    Die zal vast ooit wel komen, komt tegenwoordig overal een box van uit.

  7. #82

    Standaard

    in seizoen 6 vanaf aflevering 108 noemt Bud zich Grandmaster B, wat ik het leukste vind is hoe de andere hem noemen.
    hier de lijst:

    Abdominizer B (Kelly)
    Bassmaster B (Al)
    Bed Wetter B (Kelly)
    Bellringer B (?)
    Buckminster B (Al)
    Burgermeister B (Peg)
    Bushwacker B (Kelly)
    Butt Wagger B (Kelly)
    Court Jester B (Peg)
    Crossdressr B (Kelly)
    Dustbuster B (Bud's date)
    Gas Passer B (Al)
    Ghostbuster B (Kelly)
    Grand Bastard B (Kelly)
    Grand Flasher B (?)
    Grand Marshal B (Peg)
    Grandfather B (Al)
    Grandma B (Kelly)
    Grandmaster Virgin (Kelly)
    Grand Pappy B (Kelly)
    Grasshopper B (Al)
    Grave Digger B (?)
    Grinchmaster B (TV host)
    Mixmaster B (Bud's Date)
    Thumb Sucker B (Kelly)

    hier gelezen.

  8. #83

    Standaard

    bed wetter B vind ik tog wel de leukste:razz:

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skikkelenberg Bekijk bericht
    bed wetter B vind ik tog wel de leukste:razz:
    ja die is me nog het meest bij gebleven, echt toepasselijk.
    Ik dacht dan Jefferson en marcy ook van dat soort namen gebruikten maar blijkbaar niet, of waar het vraagteken bijstaat.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje Bekijk bericht
    in welk seizoen staat de dubbele aflevering waarin Jefferson en Al een schotel op het dak proberen te plaatsen??, was ook hillarisch.

    Ik hoop dat het op een van de seizoenen staat die ik al heb, kan ik die straks gaan kijken.
    Seizoen 10, aflevering 14 en 15

    Pas ook op tv geweest. Echt een geweldige aflevering ook weer.

    Weet iemand al wanneer seizoen 11 (tevens het laaste ) uitkomt?

  11. #86

    Standaard

    Ik had ergens gelezen dat dat op 14 juni is. Waarschijnlijk duurt het zo lang omdat er misschien een hoop extra's op staan (hopelijk is dit het geval)...

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster Bekijk bericht
    Ik had ergens gelezen dat dat op 14 juni is. Waarschijnlijk duurt het zo lang omdat er misschien een hoop extra's op staan (hopelijk is dit het geval)...
    ja klopt

  13. #88

  14. #89

    Standaard

    Nu seizoen 11 eindelijk op dvd uitkomt, kan ik hoopvol wachten op een mooie box. Ik heb speciaal geen enkel seizoen van MWC gekocht omdat ik hoopte op een verzamelbox, dat scheelt zich meestal in de portefeuille en het staat veel mooier in de kast. Meestal brengen ze van series die niet meer draaien na verloop van tijd wel zo'n box uit, dus het is alvast hoopvol afwachten, hoewel er in de USA nog niets is verschenen wat op een verzamelbox lijkt.

  15. #90

    Standaard

    Gewacht met het aanschaffen van seizoen 8 t/m 11 en eindelijker is 8 t/m 10 ergens afgeprijst voor 18,99 bij Bol.com dus.

    Had seizoen 1 t/m 7 gelijk toen ze net uit waren allemaal gekocht voor 19,99 bij MM alleen 8 t/m 10 blijft maar op 24,99 of meer weet zo niet meer hoeveel ze waren.
    What ?

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Gewacht met het aanschaffen van seizoen 8 t/m 11 en eindelijker is 8 t/m 10 ergens afgeprijst voor 18,99 bij Bol.com dus.

    Had seizoen 1 t/m 7 gelijk toen ze net uit waren allemaal gekocht voor 19,99 bij MM alleen 8 t/m 10 blijft maar op 24,99 of meer weet zo niet meer hoeveel ze waren.
    Ik heb voor de meeste seizoenen 24.99 betaald bij free rec. ik geloof dat alleen de eerste 4 seizoenen goedkoper waren(19.99) Nu kosten seizoen 1 t/m 6 nog maar 14.99 (per seizoen)bij free rec zie ik net maar ja ik ben blij dat ik ze compleet heb nu.

  17. #92

    Standaard

    Hopelijk komt er nog een DVD met alle ontbrekende extra afleveringen!

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerhu Punte Bekijk bericht
    Hopelijk komt er nog een DVD met alle ontbrekende extra afleveringen!
    er zijn geen extra afleveringen, de specials staan al op een van de seizoenen en meer is er niet.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BassFace Bekijk bericht
    Nu seizoen 11 eindelijk op dvd uitkomt, kan ik hoopvol wachten op een mooie box. Ik heb speciaal geen enkel seizoen van MWC gekocht omdat ik hoopte op een verzamelbox, dat scheelt zich meestal in de portefeuille en het staat veel mooier in de kast. Meestal brengen ze van series die niet meer draaien na verloop van tijd wel zo'n box uit, dus het is alvast hoopvol afwachten, hoewel er in de USA nog niets is verschenen wat op een verzamelbox lijkt.
    Same here, nu maar hopen dat we niet voor niets op een verzamelbox gewacht hebben

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Same here, nu maar hopen dat we niet voor niets op een verzamelbox gewacht hebben
    Hier nog zo'n geduldige fan...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje Bekijk bericht
    er zijn geen extra afleveringen, de specials staan al op een van de seizoenen en meer is er niet.
    Er zijn in totaal 9 specials (zie link: http://www.bundyology.com/hpg/specials.html).
    Ik heb er geloof ik maar twee op DVD, dus waar zijn dan die andere specials?

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerhu Punte Bekijk bericht
    Er zijn in totaal 9 specials (zie link: http://www.bundyology.com/hpg/specials.html).
    Ik heb er geloof ik maar twee op DVD, dus waar zijn dan die andere specials?
    O dat is ik niet.
    Ik denk niet dat die specials apart uitgebracht worden op dvd maar ik hoop van wel natuurlijk.

  23. #98

    Standaard

    Als ze allemaal van zo'n bedroevende kwaliteit zijn als die special die wel op tv is geweest (200e ep ofzo), dan laat maar lekker. Wat was dat een slechte compilatie zeg! En het laatste seizoen is ook totaal niet Bundy-waardig, helaas.

    Hoe waren de gages eigenlijk voor een Ed O'Neill in het laatste seizoen? Weet iemand dat?

  24. #99

    Standaard

    Je kan ze nu allemaal halen voor 14,99 bij de eerlijke DVD winkels (Mediadis, dvdoutlet, proxis,...).

    Ben blij da'k ook even gewacht heb met aanschaffen, maar ga ze nu wel halen.

    Toch wel fijn dat de R2NL release sneller gaat dan de R1 release
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  25. #100

    Standaard

    Ik heb de eerste 4 seizoenen van married with children en nu zie ik dat ze eigenlijk nergens meer verkrijgbaar zijn.
    Wat blijkt.. komen ze in november weer met nieuwe verpakkingen.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •