Pagina 2 van 216 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 5384 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaulH

    I Can Lick Any Sonofabitch in the House-Menace (2004)

    Al was het alleen maar voor de bandnaam. 8) Stevige rootsrock. Sterk politiek geangageerde muziek, en vaak controversiële teksten. "Fuck Fred Phelps and the Westboro Baptist Church, fuck him long and hard, until his rectum hurts" ... "Now if God hates fags, you asshole, I'm sure he hates you more". Of van hun vorige album een aanklacht tegen Charlton Heston (hier niet onbekend neem ik aan :wink "Dear Mr. Heston, if you ever saw a 12-year-old boy's brain splattered on a kitchen wall, well you'd hang your head in shame, you rifle totin' whore. Cold-blooded, old-blooded, sick-ass man". Gezellige luistermuziek dus.
    Geweldige bandnaam, ik ga ze gelijk eens even opzoeken. Creatieve teksten, overigens.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Is het niet zo dat je langer op je last.fm stats moet wachten als je al een grotere database hebt opgebouwd? Ik meen zoiets wel eens gelezen te hebben.
    Dat geldt inderdaad voor je Overall stats, maar de Weekly stats krijg je, zoals de naam al zegt, in principe elke week (maandag tot zondag). Ik kan dus normaliter op maandagochtend mijn stats bekijken, maar inmiddels is het dinsdag en staat er nog niks. Toch een beetje jammer, aangezien dit de eerste keer sinds weken was dat ik echt benieuwd was naar m'n stats - de voorgaande weken had ik tentamens en heb ik weinig geluisterd. :wink: Duimen dus maar, haha.

    OT:


    Envy - A Dead Sinking Story

    Japanse post-hardcore, en meteen de beste band in het hele genre. Met elk album kruipt Envy meer en meer richting de post-rock, wat tegenwoordig resulteert in prachtige nummers die vaak richting de tien minuten lopen (uiteraard niet de standaard in het post-hardcore genre). Bovendien hebben de mannen een briljant gevoel voor melodie en weten ze, ondanks het feit dat de teksten alle in het Japans gebracht worden, een emotie over te brengen waar de gemiddelde emo band enkel van kan dromen. Prachtige breakdowns gecombineerd met hartverscheurende uitbarstingen. Briljant!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sxesven
    Dat geldt inderdaad voor je Overall stats, maar de Weekly stats krijg je, zoals de naam al zegt, in principe elke week (maandag tot zondag). Ik kan dus normaliter op maandagochtend mijn stats bekijken, maar inmiddels is het dinsdag en staat er nog niks. Toch een beetje jammer, aangezien dit de eerste keer sinds weken was dat ik echt benieuwd was naar m'n stats - de voorgaande weken had ik tentamens en heb ik weinig geluisterd. :wink: Duimen dus maar, haha.
    Ik heb ze inmiddels binnen.

    1 Slowdive 27
    2 Incubus 25
    3 Ride 19
    4 Talib Kweli & Hi-Tek 12
    4 Love is All 12
    6 The Postal Service 11
    7 Psapp 10
    8 The Hives 9
    9 The Shins 8
    10 Tom Waits 7

    Heb niet bijster veel geluisterd afgelopen week...
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Ik heb ze inmiddels binnen.

    1 Slowdive 27
    2 Incubus 25
    3 Ride 19
    4 Talib Kweli & Hi-Tek 12
    4 Love is All 12
    6 The Postal Service 11
    7 Psapp 10
    8 The Hives 9
    9 The Shins 8
    10 Tom Waits 7

    Heb niet bijster veel geluisterd afgelopen week...
    Net lijstje! Wat is je trouwens je username op last.fm? Ben je volgens mij nog niet tegengekomen. :P

    Overigens nog altijd geen stats. Darn.

  4. #29

    Standaard

    Soms wordt in je weekelijkse stats zondag vreemd genoeg niet meegeteld, deze keer gelukkig wel bij mij

    (En weer aan de Iron & Wine vandaag zie ik, Sven )

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    (En weer aan de Iron & Wine vandaag zie ik, Sven )
    Kon het niet laten.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sxesven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Ik heb ze inmiddels binnen.

    1 Slowdive 27
    2 Incubus 25
    3 Ride 19
    4 Talib Kweli & Hi-Tek 12
    4 Love is All 12
    6 The Postal Service 11
    7 Psapp 10
    8 The Hives 9
    9 The Shins 8
    10 Tom Waits 7

    Heb niet bijster veel geluisterd afgelopen week...
    Net lijstje! Wat is je trouwens je username op last.fm? Ben je volgens mij nog niet tegengekomen. :P

    Overigens nog altijd geen stats. Darn.
    M'n username is zzherc.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    M'n username is zzherc.
    Toegevoegd! :wink:

    Weekly stats zijn binnen, alleen staan ze om de een of andere reden (nog) niet op m'n mainpage. Geen slechte week:

    1 Iron & Wine 112 (bekend verhaal, neem ik aan )
    2 Love is All 70 (twee-C86-punk-indie-pop)
    3 Annie 39 (indie bubblegum :P verantwoord pop luisteren en luistert nog lekker weg ook)
    4 Susumu Yokota 26 (ambient geluidscollages van klassieke muziek, lang niet zo cheesy als doet vermoeden - in tegendeel zelfs; enigszins oppervlakkig, maar dik in orde)
    5 Jana Hunter 21 (free-folk dame op het label van Devendra Banhart)
    6 Neutral Milk Hotel 20 (de welbekende klassieker, blijft een topband)
    7 Joanna Newsom 19 (één der hoogtepunten van de hedendaagse folk)
    8 東京事変 17 (oftewel Tokyo Jihen, Japanse rockband met Shiina Ringo in de gelederen, die eerder nog solo een avantgardistische popplaat maakte)
    8 The Angels of Light 17 (Michael Gira dus :P )
    10 Devendra Banhart 16 (blijft goed)

    OT:


    Devendra Banhart - Rejoicing In The Hands

  8. #33

    Standaard

    Mijn stats van vorige week:

    1 The Kinks 73
    2 The Smiths 67
    3 13th Floor Elevators 51
    4 Minutemen 42
    5 The Brian Jonestown Massacre 31
    6 My Morning Jacket 30
    7 Vashti Bunyan 28
    8 Woody Guthrie 27
    9 Pearls Before Swine 22
    10 Autechre 20

    Geen uitleg nodig, denk ik.

  9. #34

  10. #35

    Standaard



    Stereophonics - High as the Ceiling

    ZO'N F*CKING lekker nr!
    Superman Returns

  11. #36

    Standaard



    The Dandy Warhols - Thirteen Tales From Urban Bohemia

  12. #37

    Standaard

    Hier even een hip-hop uurtje voordat ik de deur uit ga.

    Deltron 3030, Talib Kweli, BlackStar, The Roots, Pete Philly & Perquisite. Lekker. 8)
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  13. #38

    Standaard

    audioslave - like a stone

  14. #39

    Standaard

    Zit hier lekkel ouderwets plaatjes te draaien (12 inch)
    Forze Records
    Rotterdam Records,
    Terror trax,
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  15. #40

    Standaard

    OK, vraagje, wat is dat last.fm voor iets? Probeerde de site te bezoeken, maar zijn aan t upgraden ofzo? Ken dr iig niet opkomen nou. Iemand die even kan toelichten wat het is???

  16. #41

    Standaard

    Weezer - Buddy Holly
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  17. #42

    Standaard

    zZz - Sound of zZz

    Geweldige Nederlandse band, een redelijke bak herrie. De nodige orgel geluiden die aan The Doors doen denken, maar tempo is zeker wel een stuk hoger. Klinkt erg dynamisch.

  18. #43

    Standaard

    Mijn stats zijn inmiddels ook bekend!

    01 The Beatles 237
    02 Belle and Sebastian 172
    03 Woody Guthrie 163
    04 The Byrds 135
    05 The Beach Boys 111
    06 Peter, Paul & Mary 110
    07 Emmylou Harris 87
    08 Tim Hardin 76
    09 Ryan Adams 72
    10 Eef Barzelay 69

    Wat een ouwe-lullen-muziek.....
    De hoge notering van Peter, Paul & Mary komt door het feit dat ik 2 weken geleden de DVD "Festival" (Newport Folk Festival '63, '64 en '65) heb gezien.

    Om een beetje in die sfeer te blijven luister ik nu naar...


    Joan Baez-Joan Baez volume 2 (1961)

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    OK, vraagje, wat is dat last.fm voor iets? Probeerde de site te bezoeken, maar zijn aan t upgraden ofzo? Ken dr iig niet opkomen nou. Iemand die even kan toelichten wat het is???
    Om kort te zijn. Deze site laat zien welke muziek jij op je mediaspeler (winamp, wmp) afspeelt d.m.v. een kleine plug-in.

  20. #45

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaulH
    Wat een ouwe-lullen-muziek.....
    Ouwe lu.l. Overigens niks mis met die stats, me dunkt. :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaulH
    Om kort te zijn. Deze site laat zien welke muziek jij op je mediaspeler (winamp, wmp) afspeelt d.m.v. een kleine plug-in.
    Om nog even toe te lichten, mocht het nog onduidelijk zijn: stats worden wekelijks berekend, en bovendien wordt er een lijst met Overall stats bijgehouden waarop je precies kunt zien wat je nu het meest luistert. Verder krijg je artist recommendations, kun je anderen ontmoeten met gelijke smaak en kun je je bij groepen voegen waar je onder meer over bepaalde artiesten, stromingen of wat-dan-ook kan discussiëren. Dan is er nog de last.fm radio, die afgestemd kan worden aan de hand van oneindige criteria (en die nu even off-line is i.v.m onderhoud) - erg handig als je bijvoorbeeld ver van huis bent, maar toch je eigen muziek wil horen: inloggen op je eigen profiel, en luisteren maar naar je eigen radio. Kortom, alles wat een muziek-geek nodig heeft. Dat en muziek.

    OT:

    Eh, tja. Basement Recordings van een of andere kerel met een baard. IJzer en wijn, ofzo?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sxesven
    Eh, tja. Basement Recordings van een of andere kerel met een baard. IJzer en wijn, ofzo?
    Zeg de volgende keer dat je naar Sam Bean luistert, dat geeft tenminste nog het idee dat je enigzins variatie aanbrengt in de je muziekkeuze.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaulH
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sxesven
    Eh, tja. Basement Recordings van een of andere kerel met een baard. IJzer en wijn, ofzo?
    Zeg de volgende keer dat je naar Sam Bean luistert, dat geeft tenminste nog het idee dat je enigzins variatie aanbrengt in de je muziekkeuze.
    Sam Beam, a lá, maar van die hele Bean heb ik nog nooit gehoord.

    Heb overigens vandaag ook Vashti Bunyan én Devendra Banhart gedraaid. Moet niet gekker worden.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sxesven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaulH
    Om kort te zijn. Deze site laat zien welke muziek jij op je mediaspeler (winamp, wmp) afspeelt d.m.v. een kleine plug-in.
    Om nog even toe te lichten, mocht het nog onduidelijk zijn: stats worden wekelijks berekend, en bovendien wordt er een lijst met Overall stats bijgehouden waarop je precies kunt zien wat je nu het meest luistert. Verder krijg je artist recommendations, kun je anderen ontmoeten met gelijke smaak en kun je je bij groepen voegen waar je onder meer over bepaalde artiesten, stromingen of wat-dan-ook kan discussiëren. Dan is er nog de last.fm radio, die afgestemd kan worden aan de hand van oneindige criteria (en die nu even off-line is i.v.m onderhoud) - erg handig als je bijvoorbeeld ver van huis bent, maar toch je eigen muziek wil horen: inloggen op je eigen profiel, en luisteren maar naar je eigen radio. Kortom, alles wat een muziek-geek nodig heeft. Dat en muziek.
    Cool! Gelijk even aangemeld! Kijken wat ze mij te bieden hebben

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Cool! Gelijk even aangemeld! Kijken wat ze mij te bieden hebben
    Ik zie dat je me al gevonden hebt! :wink:

Pagina 2 van 216 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •