Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 98 van 98 worden weergegeven.

Standaard

Op disc 14 van de Amerikaanse release staan inderdaad de productiedagboeken van Bryan Singer voor Superman Returns. Dat is het enige verschil.

Standaard

@ dvdfreak: wat Lorre zegt klopt
    Op die 14e disc staan de production diaries van Superman Returns. Ze duren ongeveer 1,5uur en ik vind het wel de moeite. Gewoon, om dan ook maar gelijk alles te hebben
    En btw: de R1 is goedkoper dan de R2
    Heb omgerekend iets meer dan € 67,- betaald. Inclusief verzenden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Standaard

Ik denk dat ik toch maar voor de R1 versie. Ga dan toch minstens 2-3 maanden wachten om ze de tijd te geven die discs te vervangen.

Standaard

ik probeer de topic al een tijdje een beetje te volgen, maar als ik een Nederlandse versie koop van deze uitgave...heb ik dan een probleem met 1 of meerdere discs ?

alvast bedankt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Ydroj
    ik probeer de topic al een tijdje een beetje te volgen, maar als ik een Nederlandse versie koop van deze uitgave...heb ik dan een probleem met 1 of meerdere discs ?

alvast bedankt
    Met geen één, de probleem betreft alleen de R1 14 Discer.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Heeft ook iedereen de slipcase en clippak erbij?
    Ik heb de regio 2 versie, maar deze zat er niet bij!!
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

My precioussss collection

Standaard

Oke...

Hier komen ze. De verschillen van de audio tussen de Superman: The Movie 1978 versie en de vernieuwde audio versie van Superman: The Movie 2001.

De eerste 50 seconden zijn van de 1978 versie, en de andere 50 van de 2001 versie
    http://home.comcast.net/~indysolo/StarshipEscapes.m4a

De eerste 44 seconden zijn van de 1978 versie, en de andere 44 van de 2001 versie
    http://home.comcast.net/~indysolo/1978vs2001.m4a

Eerst maakte mij het niet echt uit dat niet de originele audio aanwezig was die ons beloofd werd. Maar nu ik het verschil hoor kan ik mijn oren niet geloven. Wat is dat weer prachtig zeg om die oude muziektrack te horen. Die audiotrack is voor mij echt een MUST!!
    The Superman Returns

Standaard

Ook ik heb antw. gekregen van DVdpacific en ik kan gewoon de verkeerde disc's retour sturen en dan worden de goede versies terug verzonden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    Ook ik heb antw. gekregen van DVdpacific en ik kan gewoon de verkeerde disc's retour sturen en dan worden de goede versies terug verzonden.
    jup ik ook

Standaard

Vandaag de 13DVD R2/NL in een mooi blik binnen gekregen.

Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

Standaard

De R1 is per direct OOP!!!
    Er zullen geen nieuwe exemplaren meer worden gemaakt.

Standaard

eh waar heb je dat gehoord/gelezen?

Mss toch maar snel inslaan dan....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    De R1 is per direct OOP!!!
    Er zullen geen nieuwe exemplaren meer worden gemaakt.
    Ik heb 't inderdaad ook gelezen

Hier komt ie:

Hello Michael,

Unfortunately there have been some changes in this procedure, due to the fact that Warner has come up with new information.

Warner are replacing discs for international customers who contact them via the 800 number. They will mail out the replacement discs in a return prepaid envelope and when the customer receives he needs to return the original discs in the return envelope. Unfortunately we cannot obtain the discs ourselves and replace for customers as would be the easiest way and customers have to deal with Warner direct at this time. They may change this but for now this is the only way to go. There "official" press release is below:

"Bonus content was omitted from the Superman III Deluxe Edition in the 14-disc Superman Ultimate Collector's Edition. Furthermore, disc one of Superman: The Movie Four Disc Special Edition did not include the Dolby Digital 2.0 mix. Neither disc is known to be physically defective in any way.

Warner Home Video wants to extend apologies to all of our loyal Superman fans who've waited so patiently for these great collections and has taken immediate steps to correct these errors with the intention of standing behind our product 100%.

Replacement discs can be obtained by calling: 800-553-6937. The exchange program applies only to purchases of the Superman III Deluxe Edition in the Superman Ultimate Collector's Edition and to disc one of Superman: The Movie Four Disc Special Edition, available as a single title, as well as in The Christopher Reeve Superman Collection and in the Superman Ultimate Collector's Edition."

It would also appear that Warner are not about to recall the boxes currently in distribution but in fact continue to ship them as they feel that the problem is not that great that warrants a recall or immediate fix. So any new stock we receive will continue to have the same problems for the time being.

If any customer wishes to return the whole set then we will accept them as a return but we will not reimburse postage on the return as customers can have the problem rectified by dealing direct with Warner.

Before, Warner gave us an answer we were trying to accommodate our customer asap, to get these
    products back to see if we could beat the Christmas rush, however, since
    then we have received word from Warner. As soon as I get the package I will be sending the item
    back to you asap, via FedEx so that I can get it back before Christmas. If you still want to return the full product,
    please let me know. However, it is important to note that:

Warner have announced they are discontinuing the Superman Ultimate Collection effective immediately. We can no longer get anymore stock on this title and they will not be making anymore with or without corrected discs.
    There is some talk that they may do another version sometime in the future but will be in different packaging but this is purely speculation so these may well become fairly exclusive collector's sets and customers who were thinking of returning might do well to keep them and phone in to Warner for replacement discs rather than returning the whole box for credit in the hope of a reissue with corrected discs.

Regards,

Sorry for the inconvenience, once again.
    Cesar P
    DVD Pacific Returns

Bron: thecinemaforums.com

Standaard

jep dat dus
    heb dezelfde mail gelezen.
    Lekker geregeld door Warner dan
    moeten we naar Amerika bellen om onze juiste dvdtjes te krijgen

Standaard

Bij Amazon.com kan je de set weer bestellen.

memphisflash

Standaard

Ik heb gebeld, en kreeg een e-mail adres van de telefonist, waar ik m'n gegevens naar heb gestuurd - deze is bevestigd en de schijf is opgestuurd. Op zich prima service, niets op aan te merken - wel een duur geintje voor Warner ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash
    Ik heb gebeld, en kreeg een e-mail adres van de telefonist, waar ik m'n gegevens naar heb gestuurd - deze is bevestigd en de schijf is opgestuurd. Op zich prima service, niets op aan te merken - wel een duur geintje voor Warner ...
    welk mail adres heb je gebruikt dan? heb ook gebeld en gemaild maar heb geen bevestiging gekregen

memphisflash

Standaard

Ik heb vandaag de 'replacement discs' gekregen, erg netjes om direct de discs toe te sturen en niet, zoals in de bijgeleverde brief staat, eerst je oude terug sturen, waarna de nieuwe teruggestuurd worden ... keurige actie van WB ...

Standaard

Warner Home Video will re-release the Superman Ultimate Collector’s Edition on Region 1 DVD on 29th May 2007 as a Limited Edition. One of last year’s hottest DVD releases the re-released Superman Ultimate Collector’s Edition will include the corrected discs for Superman III and Superman: The Movie, but will otherwise be identical to last year’s release right down to the $99.92 SRP retail price.

Full details on the set can be found here.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

Standaard

Weet iemand of er ook vervangingen zijn voor de R2NL release? Ik heb vandaag de Nederlandse box gekocht, maar Superman: The Movie heeft toch die vieze remix in de stereotrack staan.
    "God schmod. I want my monkey man!"

Mijn Schijfjes

Standaard

Er zijn geen vervangen voor de R2-NL (of de andere R2/4-releases).

Standaard

Genaaid.
    "God schmod. I want my monkey man!"

Mijn Schijfjes

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten