Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 255 worden weergegeven.

Discussie: The O.C.

  1. #1

    Standaard The O.C.

    Ook The O.C. kijkers hier?

    iemand al een datum wanneer seizoen 3 in de schappen ligt? 8)

  2. #2

    Standaard

    Jups, leuke serie, goed vermaak. Denk dat het nog wel ff duurt voordat seizoen 3 te koop is, aangezien ze nu in de vs (en hier, net5 loopt maar 1 aflevering achter!) op de helft van het seizoen zijn. Voor regio 1 box zou ik als ik jou was ongeveer september/oktober 2006 verwachten.

  3. #3

    Standaard

    hm in belgië zullen ze seizoen 3 waarschijnlijk in de zomer uitzenden, zoals vorig jaar. Ik hoop dat seizoen 3 toch wel beter wordt dan seizoen 2, wat ik toch wel merkbaar minder vond dan seizoen 1

    ik heb mij al meerdere maanden spoiler vrij kunnen houden, dus ben benieuwd

    waarschijnlijk dvd's eind september/oktober eventuuel november

  4. #4

    Standaard

    Eindelijk een topic over The OC

    Gister seizoen 2 gekocht en maar meteen vier afleveringen bekeken. Echt een geweldige serie
    All the real people are really not that real

  5. #5

    Standaard

    Ik heb nu de allerlaatste aflevering gezien, van seizoen 3. Het is wel een leuke serie, maar het acteerwerk van marissa en ryan is zo tenenkrommend slecht..... who agrees?

  6. #6

    Standaard

    Vooral Marissa, maar ja toch heb ik geen problemen met haar rol in de serie 8) Persoonlijk vind ik Seth en Summer beter acteren.

  7. #7

    Standaard

    ben het met je eens, adam brody en rachel bilson hebben samen een leuk comisch talent
    je kunt ook duidelijk zien dat er chemie aanwezig is bij die twee. vind ook zeker dat misha minder acteert, en de verhaallijn van marissa en ryan begint behoorlijk te irriteren.

  8. #8

    Standaard

    Ja, daarom zie ik het nu ook minder. Ik vind bijna het hele derde seizoen tegenvallen.

  9. #9

    Standaard

    Marissa gaat soms inderdaad irriteren. Maar dat is 1 van de weinige. DJ Vonk ook echt te slecht voor woorden. Summer is echter weer heel erg goed en haalt de irritatie weer weg.

    En tja, niet alle acteurs zijn even goed. Opzich past ze wel bij de rol... Of eerder, de rol past bij haar...
    All the real people are really not that real

  10. #10

    Standaard

    We zijn nu bezig met seizoen 2, aflevering 5 gezien.
    Ik moet zeggen dat ik Ryan wel weer vet vindt, dat rustige, coole vind ik juist wel leuk.
    Ik vind Summer enorm irritant! En Marissa, ach ja die vond ik sowieso al vervelend.
    Ik heb in dit topic nog niets gehoord over Sandy, de vader van Seth. Ook in het tweede seizoen vind ik hem weer enorm cool. Hij en Kirsten hebben ook chemie, vind ik.

    Het niveau van seizoen 1 is (nog) niet gehaald in seizoen 2, maar ik moet zeggen dat het wel dicht in de buurt komt. waarschijnlijk is het feit dat het niveau niet hetzelfde (nog) is te danken aan de nieuwigheid, die er nu wel een beetje af is.

    Toch vermaken wij ons nog steeds erg goed met The O.C. Seizoen 3 moet opschieten!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  11. #11

    Standaard

    Ik kijk tot nu toe alle series (Heb ze ook bijna allemaal gezien).

    Het begin van de OC is ook heel sterk. 1 van me favoriete series naast Rome. Alleen op een gegeven moment is het niet realistisch meer,maar alleen maar toeval, toeval etc!

    Het sterskte punt vind ik ook het muziek. Het past gewoon precies bij de serie en de personages. En tja Rachel Bilson is gewoon een mooie meid, en de binnenkort spelende meid (met donke oranje haar) waarvan ik de naam ben vergeten.. 8)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh
    Het sterskte punt vind ik ook het muziek. Het past gewoon precies bij de serie en de personages. En tja Rachel Bilson is gewoon een mooie meid, en de binnenkort spelende meid (met donke oranje haar) waarvan ik de naam ben vergeten.. 8)
    Bedoel je soms kaitlin cooper??

  13. #13

    Standaard

    Ben sinds vorrige week ook de serie gaan volgen,
    en vind 't een erg goede en leuke serie!

    Favoriet op 't eerste gezicht is Seth.

    Kickse humor heeft die vent!

  14. #14

    Standaard

    Nee niet Catlin.

    [spoiler:9495b350f9]Wat nog een dochter blijkt te zijn van Caleb,die hij wilt verbergen[/spoiler:9495b350f9]

    Ik vind Sandy trouwens ook heel goed acteren. Hij geeft een echt vader gevoel, en reageert gewoon heel realistisch in de serie!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh
    Nee niet Catlin.

    [spoiler:b93bf3895a]Wat nog een dochter blijkt te zijn van Caleb,die hij wilt verbergen[/spoiler:b93bf3895a]

    Ik vind Sandy trouwens ook heel goed acteren. Hij geeft een echt vader gevoel, en reageert gewoon heel realistisch in de serie!
    Sorry, jij bent nog bij seizoen 2. Ik dacht dat je het over die nieuwste afleveringen had

  16. #16

    Standaard

    Hailey is de zus van Kirsten..


    Kaitlin is niet van Caleb... maar van Julie en Jimmy..

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Hailey is de zus van Kirsten..


    Kaitlin is niet van Caleb... maar van Julie en Jimmy..
    [spoiler:d28ba51170]er is nog een zus, in seizoen 2 doet ze haar intrede; Lindsay, die wat met Ryan krijgt[/spoiler:d28ba51170]
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Hailey is de zus van Kirsten..


    Kaitlin is niet van Caleb... maar van Julie en Jimmy..
    [spoiler:0f1f83f769]er is nog een zus, in seizoen 2 doet ze haar intrede; Lindsay, die wat met Ryan krijgt[/spoiler:0f1f83f769]
    oh ja klopt.. is ook al weer zo lang geleden

  19. #19

    Standaard

    De nieuwste afleveringen zijn niet zo leuk als de oude vind ik zelf. En ja die heet lindsay!! 8)

  20. #20

    Standaard

    Ben vrijdag begonnen met Seizoen 1, en zit nu al bij DVD 4 haha.

    Geweldige verslavende serie.

  21. #21

    Standaard

    Vorige week The O.C. Seizoen 2 afgekeken, en damnnnn wat een einde!
    Viel het me eerst nog een klein beetje tegen, tegen het einde was de serie toch weer top en dan die climax! Damn wie had dat gedacht? [spoiler:b56ddb05df]Trey die gewoon neer wordt geknald door Marissa![/spoiler:b56ddb05df]
    Bruut hoor, nu maar weer wachten tot seizoen 3 hier op dvd uitkomt
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  22. #22

    Standaard

    Ik heb nog geen aflevering gezien, van deze serie.
    maar zit er wel aan te denken om de eerste reeks op dvd te kopen
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  23. #23

    Standaard

    Ik zou het persoonlijk niet doen. Seizoen 1 was super, seizoen 2 werd al minder en bij seizoen 3 ben ik gestopt met kijken. Het was gewoon niet leuk meer. Heb het nog wel een paar keer geprobeerd, maar die leuke sfeer en het goede verhaal is nooit meer terug gekomen. Ze hebben toch uiteindelijk besloten om een vierde seizoen te maken, maar dan slaan ze een hele andere weg in.

    Heb toch uit nieuwsgierigheid het einde van seizoen 3 gekeken. De hele aflevering draaide eigenlijk om afscheid nemen. Er zat dan ook weinig spanning in. Het enige spannende was dat[spoiler:62a95a5826]Marissa dood gaat [/spoiler:62a95a5826]. Zelfs dat was niet echt spectaculair gebracht. Dus ik zou het je aanraden om het gewoon een keer te kijken op tv ofzo, maar ik zou het je niet aanraden om deze serie aan te schaffen.

  24. #24

    Standaard

    ja ben ik het helemaal mee eens ik heb dan seizoen 3 wel afgekeken maar weet niet of ik volgend seizeon ga kijken. Ben wel blij dat [spoiler:5e05e91e05]marrisa dood ging [/spoiler:5e05e91e05]

  25. #25

    Standaard

    Ja ik was haar ook een beetje zat. Het was altijd hetzelfde met haar

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •