Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 255 worden weergegeven.

Discussie: The O.C.

  1. #26

    Standaard

    Jaah had ik ook, dat kind had nu ook wel alle drama meegemaakt. En dat in drie seizoenen. Ben benieuwd of de cast voor seizoen 4 nou verder wordt uitgebreid. Ik heb namelijk het idee dat in drie jaar eigenlijk geen nieuwe hoofdkarakters bij zijn gekomen. Wel nieuwe mensen, maar die waren allemaal bijpersonen. Geen mensen die net zo belangrijk waren als marissa, ryan enz.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    Jaah had ik ook, dat kind had nu ook wel alle drama meegemaakt. En dat in drie seizoenen. Ben benieuwd of de cast voor seizoen 4 nou verder wordt uitgebreid. Ik heb namelijk het idee dat in drie jaar eigenlijk geen nieuwe hoofdkarakters bij zijn gekomen. Wel nieuwe mensen, maar die waren allemaal bijpersonen. Geen mensen die net zo belangrijk waren als marissa, ryan enz.
    dat vond ik een zwak van de serie. Laten we zaken oproeren door nieuwe liefdes te introduceren, enkele weken later weer uit de serie schrijven uit gemak. vind ik nogal goedkoop maar goed.

    voor seizoen 4 zijn ze van plan om de cast te veranderen doordat de bedenker geen universiteit toestanden wilt. Vaarwel marissa ryan seth en summer en hallo aan zusje van marissa en haar vrienden.

    seizoen 2 stond mij al niet aan, als seizoen 3 niet beter is ga ik zelf ni et beginnen met kijken naar seizoen 4.

  3. #28

    Standaard

    Als seth en summer ook de serie uit gaan stop ik zowiezo met kijken.

  4. #29

    Standaard

    Naar wat ik heb begrepen, gaat alleen Marissa eruit en komen Summer, Seth en Ryan nog wel voor in de serie

  5. #30

    Standaard

    Inderdaad, als summer en seth uit de serie worden geschrapt stop ik echt met kijken. Vond seizoen 3 gewoon af en toe te slecht om na te kijken. Was soms gewoon herhaling van seizoen 1.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    Inderdaad, als summer en seth uit de serie worden geschrapt stop ik echt met kijken. Vond seizoen 3 gewoon af en toe te slecht om na te kijken. Was soms gewoon herhaling van seizoen 1.
    Vind ik ook, maar dat gebeurt dus niet?
    Dat [spoiler:0b2fd636be]Marissa doodgaat vind ik helemaal niet erg; ergerde me blauw aan haar in het 2de seizoen[/spoiler:0b2fd636be]

    ben benieuwd naar seizoen 3, weet iemand wanneer die uit gaat komen?
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  7. #32

    Standaard

    Een hoop van jullie heb al een deel gezien van The oc deel 3, waar worden deze afleveringen uitgezonden?

  8. #33

    Standaard

    Deze werden toen de tijd uitgezonden op net 5. De rest heb ik gedownloadt . Die nieuwsgierigheid wint het toch altijd

  9. #34

    Standaard

    vandaag om 8 uur op kanaal2 (belgië)

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Deze werden toen de tijd uitgezonden op net 5. De rest heb ik gedownloadt . Die nieuwsgierigheid wint het toch altijd
    met welk progamma download je de afleveringen en zit er ondertiteling bij.

  11. #36

    Standaard

    Ben vandaag begonnen aan The OC Season 2 en heb nu al 8 afl gezien.


    Hier trouwens het Artwork van Season 3: (veel mooier dan de voorgaande boxen)


  12. #37

    Standaard

    wuaw! die is echt mooi!

    ben blij dat ze eens iets anders doen alhoewel die vorige ook leuk waren, maar deze afwisseling is wel leuk

    wat is je bron?

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    wuaw! die is echt mooi!

    ben blij dat ze eens iets anders doen alhoewel die vorige ook leuk waren, maar deze afwisseling is wel leuk

    wat is je bron?
    Klik.


    Ik had 'm via Google opgezocht omdat er geen info op tvshowsondvd.com stond.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    wuaw! die is echt mooi!

    ben blij dat ze eens iets anders doen alhoewel die vorige ook leuk waren, maar deze afwisseling is wel leuk

    wat is je bron?
    Klik.


    Ik had 'm via Google opgezocht omdat er geen info op tvshowsondvd.com stond.
    Pas op met het bekijken van die link want er staat een aardige spoiler op dat forum !

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk
    Pas op met het bekijken van die link want er staat een aardige spoiler op dat forum !
    ja! ik heb het nu al gezien! wua ik echt nog niet weten!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk
    Pas op met het bekijken van die link want er staat een aardige spoiler op dat forum !
    ja! ik heb het nu al gezien! wua ik echt nog niet weten!
    Sorry, dat was helemaal niet mijn bedoeling, Had de tekst op dat forum niet gelezen, 't ging mij alleen maar om foto's!

  17. #42

    Standaard

    warner heeft weer zo'n kortings actie met tvseries enzo best handig
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  18. #43

    Standaard

    Heb vandaag weer 9 afl gekeken van Season 2 en vind Season 2 beter dan 1.
    Ben nu wel scheel van het kijken, mja.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Heb vandaag weer 9 afl gekeken van Season 2 en vind Season 2 beter dan 1.
    echt waar? ik vond seizoen 2 merkbaar minder! ze verliezen de kern en voor iedereen schrijven ze een nieuw personage waaruit er dan liefdesproblemen komen: vb alex, zack, die uitgever van kirsten, de ex van sandy

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Heb vandaag weer 9 afl gekeken van Season 2 en vind Season 2 beter dan 1.
    echt waar? ik vond seizoen 2 merkbaar minder! ze verliezen de kern en voor iedereen schrijven ze een nieuw personage waaruit er dan liefdesproblemen komen: vb alex, zack, lindsey, die uitgever van kirsten, de ex van sandy

  21. #46

    Standaard

    Heb net de laatste afl van S2 gekeken en moet zeggen dat het een erg goede Seasons Final was.

    Nou proberen om Season 3 op een of andere manier te bekijken.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Heb vandaag weer 9 afl gekeken van Season 2 en vind Season 2 beter dan 1.
    echt waar? ik vond seizoen 2 merkbaar minder! ze verliezen de kern en voor iedereen schrijven ze een nieuw personage waaruit er dan liefdesproblemen komen: vb alex, zack, lindsey, die uitgever van kirsten, de ex van sandy
    Ik vind Seizoen 2 ook veel minder dan het eerste.
    Het derde seizoen vond ik echter nog veel slechter dan het tweede.
    Moet wel in mijn collectie, misschien betert het met een tweede keer te kijken. Had ik ook met Seizoen 2.

    Nu hopen dat Seizoen 4 daadwerkelijk beter zal zijn.

  23. #48

    Standaard

    Ik heb een vraagje mbt S3.

    [spoiler:6515bfc210]Is het waar dat Mischa Barton er uit gaat. M.a.w. zij komt niet meer terug in het 4e seizoen?[/spoiler:6515bfc210]
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Ik heb een vraagje mbt S3.

    [spoiler:3224a59d21]Is het waar dat Mischa Barton er uit gaat. M.a.w. zij komt niet meer terug in het 4e seizoen?[/spoiler:3224a59d21]
    [spoiler:3224a59d21]Ze gaat dood aan het einde van S3, dit omdat de schrijvers een wat andere weg in willen slaan met wat andere personages, zo zal het zusje van Marissa een veel grotere rol krijgen. Het niveau van S3 was naar mijn mening ook erg laag, steeds weer dezelfde ontwikkelingen en vaak was marissa daarbij betrokken. Ik denk dat het wel een goede zaak is om veranderingen aan te brengen, hoop alleen wel dat Seth en Summer blijven voor hun volg ik de serie eigenlijk (en om de zeer goede muziek).[/spoiler:3224a59d21]

  25. #50

    Standaard

    Ik las daarnet op TV.com dat het 4e seizoen van The O.C. een bestelling heeft gekregen van slechts 16 afleveringen.

    Het einde is dus naar alle waarschijnlijkheid nabij
    Bier.

Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •