Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 255 worden weergegeven.

Discussie: The O.C.

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfrolf
    Ik las daarnet op TV.com dat het 4e seizoen van The O.C. een bestelling heeft gekregen van slechts 16 afleveringen.

    Het einde is dus naar alle waarschijnlijkheid nabij
    Oh dat is *** . Dan maar heel erg gaan hopen dat Season 4 meer kijkcijfers krijgt zodat ze misschien nog meer afl gaan maken.

  2. #52

    Standaard

    Nou, eerst maar hopen dat seizoen 4 met de Originele Cast komt, en niet met zusjes, neefjes etc...


  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfrolf
    Ik las daarnet op TV.com dat het 4e seizoen van The O.C. een bestelling heeft gekregen van slechts 16 afleveringen.

    Het einde is dus naar alle waarschijnlijkheid nabij
    nou als ze op dezelfde manier door gaan is het niet erg dat ze er mee stoppen...

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DvdMikkel
    Nou, eerst maar hopen dat seizoen 4 met de Originele Cast komt, en niet met zusjes, neefjes etc...
    wat ik op spoilerfix heb gelezen is dat de verhaallijn zich meer zal richten op Kaitlin Cooper

  5. #55
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    net disc 1 van season 1 gezien wat een gave serie.

  6. #56

    Standaard

    http://www5.cd-wow.nl/detail_results...subcat=region2

    Seizoen 3: 4 september, ned. ondertiteld.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    http://www5.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=379017&subcat=re gion2

    Seizoen 3: 4 september, ned. ondertiteld.
    Overslaan dit seizoen

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    http://www5.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=379017&subcat=re gion2

    Seizoen 3: 4 september, ned. ondertiteld.
    Maar €70,99 voor een seasonbox.. ik wacht tot ze hem bij Amazon met nederlandse ondertitels verkopen.. Daar heb ik de eerste 2 seizoenen ook gekocht voor plusminus €50,-

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TR1988
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    http://www5.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=379017&subcat=re gion2

    Seizoen 3: 4 september, ned. ondertiteld.
    Maar €70,99 voor een seasonbox.. ik wacht tot ze hem bij Amazon met nederlandse ondertitels verkopen.. Daar heb ik de eerste 2 seizoenen ook gekocht voor plusminus €50,-
    Misschien passen ze de prijs nog aan, en anders is er altijd nog de MM die misschien met een mooie prijs komt. Wil hem iig wel graag hebben, wacht hier al een hele tijd op!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Ik heb een vraagje mbt S3.

    [spoiler:5099b81e39]Is het waar dat Mischa Barton er uit gaat. M.a.w. zij komt niet meer terug in het 4e seizoen?[/spoiler:5099b81e39]
    [spoiler:5099b81e39]Ze gaat dood aan het einde van S3, dit omdat de schrijvers een wat andere weg in willen slaan met wat andere personages, zo zal het zusje van Marissa een veel grotere rol krijgen. Het niveau van S3 was naar mijn mening ook erg laag, steeds weer dezelfde ontwikkelingen en vaak was marissa daarbij betrokken. Ik denk dat het wel een goede zaak is om veranderingen aan te brengen, hoop alleen wel dat Seth en Summer blijven voor hun volg ik de serie eigenlijk (en om de zeer goede muziek).[/spoiler:5099b81e39]
    [spoiler:5099b81e39]goednieuws: marissa gaat niet dood maar raakt in coma en omdat the oc de o.c. niet is zonder marissa komt ze het eind van seizoen 4 weer uit haar coma.
    seizoen 5 is trouwens het laatste seizoen van the o.c.(helaas)[/spoiler:5099b81e39]

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daredevil
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Ik heb een vraagje mbt S3.

    [spoiler:38cf4bfb24]Is het waar dat Mischa Barton er uit gaat. M.a.w. zij komt niet meer terug in het 4e seizoen?[/spoiler:38cf4bfb24]
    [spoiler:38cf4bfb24]Ze gaat dood aan het einde van S3, dit omdat de schrijvers een wat andere weg in willen slaan met wat andere personages, zo zal het zusje van Marissa een veel grotere rol krijgen. Het niveau van S3 was naar mijn mening ook erg laag, steeds weer dezelfde ontwikkelingen en vaak was marissa daarbij betrokken. Ik denk dat het wel een goede zaak is om veranderingen aan te brengen, hoop alleen wel dat Seth en Summer blijven voor hun volg ik de serie eigenlijk (en om de zeer goede muziek).[/spoiler:38cf4bfb24]
    [spoiler:38cf4bfb24]goednieuws: marissa gaat niet dood maar raakt in coma en omdat the oc de o.c. niet is zonder marissa komt ze het eind van seizoen 4 weer uit haar coma.
    seizoen 5 is trouwens het laatste seizoen van the o.c.(helaas)[/spoiler:38cf4bfb24]
    bron?

  12. #62

    Standaard

    Mensen,als je quote kan je de Spoilers lezen!!

  13. #63

    Standaard

    A close friend of mine, works at Fox and helps produce shows. At a meeting a while back, they were talking about Mischa Barton and continuing with The O.C.


    [spoiler:4bcfd245a0]She actually does not die, and she wakes up from the Coma, the third from last episode of the 4th season. And she stars as a regular again in season 5, which is the last season of The O.C. Sorry Guys, I know it totally sucks. The reason this was, is becasue Mischa didn't want to be trayed as the teenager that she plays on The O.C., she does not think it will lead to to future roles. Becasue of that desicion, was why they were going to kill her off season 3, which is now why they are going to wake her up from a coma near the end of season 4. Becasue she realizes that The O.C., could not be a better place for her to start a major acting career at. Then when season five roles around, she will play Marrissa Cooper for the last season of the O.C.

    Now I know this is completely farfetched... that is what I said, but It is the trust I know the guy first hand who works at Fox, we are both fans of the show, and he would not lie to me. [/spoiler:4bcfd245a0]

    Ik ben benieuwd...

  14. #64

  15. #65

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daredevil
    ik heb het van een o.c. forum
    Klinkt als een betrouwbare bron :P
    Bier.

  17. #67

    Standaard

    kheb net de laatste 4 afleveringen van the O.C. seizoen 2 gekeken en normaal huil ik noot bij series(behalve buffy,angel,charmed,desperate housewives en friends)maar ik nu ff niet meer stoppen

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daredevil
    huil ik noot bij series(behalve buffy,angel,charmed,desperate housewives en friends)maar ik nu ff niet meer stoppen
    Heum ........

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Ben vandaag begonnen aan The OC Season 2 en heb nu al 8 afl gezien.


    Hier trouwens het Artwork van Season 3: (veel mooier dan de voorgaande boxen)

    kijk je ook al the OC ?? ook al PB.
    k kijk ook PB en OC hoor

  20. #70

    Standaard

    der word nie egt veel gelult op deze thread merk k

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skikkelenberg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Ben vandaag begonnen aan The OC Season 2 en heb nu al 8 afl gezien.


    Hier trouwens het Artwork van Season 3: (veel mooier dan de voorgaande boxen)

    http://i3.photobucket.com/albums/y55...black/3dvd.jpg
    kijk je ook al the OC ?? ook al PB.
    k kijk ook PB en OC hoor
    Ik kijk nog wel meer series.

  22. #72

    Standaard

    aha k kijk ook zon beetje alles wat los en vast zit

  23. #73

    Standaard

    Hmm... laat ik maar even t forum weer vervuilen met mijn mening over een tv serie

    Ben 2 maanden geleden ofzo begonnen met The O.C. zit nu bijna op de helft van seizoen 3 dus ja.

    Seizoen 1 was het allemaal nogal nieuw uiteraard... en dat was ook het leukste. Summer vond ik maar een irritant personage (alsmaar dronken en sletten met elke gozer die er is) maar naarmate de serie vorderde werd ze echt een personage om van te houden! Seth was vanaf de aller eerste seconde in de serie al geweldig! Marissa & Ryan was vanaf het begin al obvious, maar jah, niet de sterkste storyline... Anyways, ben hier niet om personages te beoordelen...

    seizoen 2 was weer wat minder, té veel drama, té veel outsiders, té weinig personage ontwikkelingen... mensen komen en gaan alsof het niets is.. school is niet boeiend we vragen wel overplaatsing... na het dramatische eind van seizoen 2 (I was shocked!) kregen we seizoen 3... die begon met meer lol, en ze hebben de Julie & Summer personages nog meer aangepast (voor meer komische noot) gelukkig duurde Kirsten's drama niet al te lang...

    Ik ben nog niet eens op de helft, maar ben benieuwd wat komen gaat. Vind seizoen 3 iig beter dan seizoen 2, waar ik zelf bijna een alcohol verslaving en depressie aan over gehouden (haha, dat was een grapje... snappie em?)

    Jack uit Will & Grace: A show about 25 year old kids and 35 year old parents.

  24. #74

    Standaard

    ik vond dat wel leuk in het begin bij summer maar later werd ze wel beter ja. season 2 was niet al te best, maar season 3 was idd beter. ryan werd een beetje te soft vond ik zelf. hij moet weer meer mensen gaan slaan. en dat gebeurt in het derde seizoen ook wat meer, vooral als ie die paul walker look-a-like in mekaar ramt

  25. #75

    Standaard

    net klaar met s2 eindelijk, waren een paar verhaallijnen die ik niet echt zag zitten, maar het einde vondt ik wel top hoor
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •