Pagina 42 van 42 EersteEerste ... 323839404142
De resultaten 1.026 tot 1.039 van 1039 worden weergegeven.

Discussie: WK Scenes EINDSPEL

  1. #1026

    Standaard

    Ik vond het ook erg leuk om te volgen en af en toe mee te doen als ik beide films had gezien. Bedankt Reinbo.
    Ik zou het leuk vinden als er meer van dit soort wk's kwamen, dus ik doe een oproep aan de moderators om dit weer toe te staan.

  2. #1027

    Standaard

    Arrg, jammer dat ik geen tijd had om online te komen, nu heb ik de finale gemist...

    Al in de 1e ronde had ik aangegeven dat de helicopters-scene uit AN een favoriet voor de eindoverwinning zou zijn, heel jammer dat ie het niet gehaald heeft...
    D-Day scène is goed, maar imo geen finalist, maar goed meeste stemmen gelden.
    Iig bedankt Reinbo voor het organiseren

  3. #1028

    Standaard

    Was leuk om aan mee te doen!! Thanx Reinbo.

  4. #1029

    Standaard

    Thnx Reinbo, het was een succes! Ik moet eerlijk bekennen dat ik aan het begin m'n twijfels erover had, maar het is toch mooi gegaan . De scène uit SPR is IMO wel goed, maar niet goed genoeg om zich 'beste scène ooit' te noemen .

  5. #1030

    Standaard

    Top ! .. erg leuk geweest dit

  6. #1031

    Standaard

    het was idd leuk en soms best spannend

    heb alleen de ontknoping helemaal gemist, v.a. de laatste 16 eigenlijk

    maar toch eigenlijk triest dat 2 echte bombastische scenes het beste hebben gedaan, scenes die zeker indruk hebben gemaakt en die heel goed zijn, maar niet verder dan de laatste 16 misschien 8 horen te komen,

    geef mij maar de dialogen, subtiele scenes met meeste gevoel, bijvoorbeeld DeNiro in Taxi Driver of het paardenhoofd in the Godfather en wanneer is Maximus er eigeblijk uit gegaan, gevoel als hij Arena ingaat, gevoel wat hij op dat moment heeft die je als kijker ook hebt, dat soort scenes er allemaal niet eens bij, bij de laatste 16, 8 ....

    vind ik wel jammer :wink:

    gelukkig dat het maar een spelletje is en niet een serieuze WK :wink:

  7. #1032

  8. #1033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Ga slapen man!
    haha moet je horen wie het zegt, moet jij niet je kijkachterstand wegwerken joh :wink:

    ik heb alleen nog wat series te bekijken

  9. #1034

    Standaard

    Reinbo,

    Zullen we nu met het NK of EK beginnen? :wink:

  10. #1035

    Standaard

    mij lijkt een WK TV-Serie Scene wel leuk!
    maar wat ik begrepen heb mogen er geen WK's mee komen.

  11. #1036

    Standaard

    Leuk georganiseerd Reinbo Jammer dat het over is,maar zoals altijd, aan alle leuke dingen komt een einde.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #1037

    Standaard

    Ach, ik heb zo nog een regisseurs-, acteurs-, komedies-, thrillers-, cultfilms-, tv-serie, filmpersonage-s, e.d. Knock-out bij de hand........

    En voor de gouwe ouwe knock-out kan je altijd hier terrecht.

    http://www.moviemeter.nl/forum/5/3892/

  13. #1038

  14. #1039

    Standaard

    Was inderdaad wel grappig om al die verschillende meningen te zien.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Pagina 42 van 42 EersteEerste ... 323839404142

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •