Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 37 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard interliks testen? onder forum leden

    hallo
    ik heb 2 sets interlinks besteld (2x coax en 2x stereo) deze worden op maat gemaakt voor mij ze worden allemaal één meter lang
    nu het volgende deze wil ik terbeschikking stellen zodat ze onder forum leden kunnen worden getest en dan natuurlijk berichten in dit forum wat je er van vindt de leden die dit willen testen moeten het naar elkaar toe sturen en het is uiteindelijk wel de bedoeling dat ik ze weer terug krijg natuurlijk!!!!!!!!
    de leverancier van de bekabeling maakt op maat voor niet van die hele grote bedragen
    het leek me wel leuk om dit eens te doen
    als ik ze binnen heb stuur ik ze naar de eerste persoon op die hier aan mee wil werken
    pas als deze op het forum heeft laten weten wat hij er van vond kunnen ze worden door gestuurd naar de volgende zo kan ik ook volgen bij wie ze zijn
    deze test wil ik max 2 maanden doen voor dat ik ze zelf kan gaan gebruiken
    wie wil hier wel aan mee doen laat het maar horen ????
    groet koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  2. #2

    Standaard

    lijkt me een leuk idee!

    heb je misschien iets meer informatie over de kabels?

  3. #3

    Standaard

    wat zou je willen weten
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  4. #4
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Wat wil je zelf op de manier te weten komen of ben je gewoon benieuwd hoe deze kabel zich houd ten opzichte van andere kabels.

    Het is namelijk zo dat de kabels in iedere set anders zullen presteren dan in wellicht je eigen set en daar moet je je wel bewust van zijn.

  5. #5

    Standaard

    Ik zou best wel eens die stereo interlinks willen testen, helemaal nu ik net zelf een goeie cd speler heb.

  6. #6

    Standaard

    [quote="j.vandendool"]Wat wil je zelf op de manier te weten komen of ben je gewoon benieuwd hoe deze kabel zich houd ten opzichte van andere kabels.

    dat is inderdaad het geval deze interlinks zijn reletief goed koop en nu was ik erg beniewd wat jullie hier van vinden ten opzichte van zijn duurdere familie
    het is geen Qued of van hull dat is wel zeker
    maar hoe houden ze zich op allerlei andere installatie,s
    ik vond het wel aardig idee om het eens zo te doen .
    de leverancier heeft ook gezegt dat je het niet moet vergelijken met de hele duuren zou niet real zijn maar zijn waarschijnlijk goede middenmotor
    volgens hem
    en ik denk testen die interlinks heb ze dan ook blind besteld alleen de maat op gegeven en gezegt maak er wat moois van
    groet koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  7. #7
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ok, duidelijk wat je ermee wilt bereiken.

  8. #8

    Standaard

    ik zoek ook nog een manier om foto,s te kunnen plaatsen
    vertel eens hoe of bij wie ik gratis fotos site kan maken zodat ik het jullie tegen de tijd dat ze binnen zijn ook kan laten zien
    ik heb al van alles ondernomen maar nog niet gelukt
    groet koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  9. #9

    Standaard

    Fotootje maken en uploaden naar www.imageshack.us of photobucket en een linkje plaatjes hier op het forum.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  10. #10

    Standaard

    als ik ze binnen heb plaats ik de foto dank voor de tip
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  11. #11

    Standaard

    hallo
    met het bestellen was wat fout gegaan
    maar morgen gooi ik de nieuwe bestelling er uit
    ik heb bij de bestelling gekozen voor de wat voordeligere pluggen
    omdat anders het prijskaartje weer te veel bij bestaande merken zou komen te liggen die in aan merking komen zijn de volgende twee stuks



    waarbij ik de laatste van deze twee laat monteren voor de test onder de forum leden om te zien hoe hij het doet
    of er moeten zoveel mensen zijn die liever de ander gemonteerd zien voor de test dan wijzig ik dat op de bestelling
    vinden jullie dat ik ook een prijstelling moet geven voor of na de test van deze kabels
    groet koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  12. #12

    Standaard

    De linkse WBT pluggen worden het dus niet maar die andere plug op de horizontale foto?

    Misschien is het leuker de prijs na eventuele reacties van forumleden te geven. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #13

    Standaard

    Ik denk zelfs dat het leukst is om diegenen die meedoen te laten welke prijscategorie ze denken dat deze kabels vallen, naar aanleiding van de prestaties. En pas na afloop de echte prijs te geven.

  14. #14

    Standaard

    [quote="A. Duijmelinck"]De linkse WBT pluggen worden het dus niet maar die andere plug op de horizontale foto?

    inderdaat wordt het de rechter afbeelding de zwarte plug
    kan ze ook laten afmonteren met de linker maar daar zijn de pluggen per stuk behoorlijk duurder
    het gaat juist om de kabel goedkoop mogelijk te houden en toch goede kwalitijd te verkrijgen
    ik bestel ze wel met die andere pluggen om zoiezo een afbeelding te kunnen plaatsen op het forum en zelf ook even het verschil in afmontage te kunnen vergelijken
    ik zal de prijzen ook nog wel even buiten beschouwing laten om de test niet te beinvloeden ben benieuwd wat er uitkomt en hoe ze er uit zien !!!
    groet koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  15. #15

    Standaard

    bekabeling is vandaag besteld hoop het nog einde van de week te kunnen ophalen
    als ik ze heb maak ik er een foto van en plaats deze dan, zodat jullie kunnen zien waar het over gaat.
    ik ben benieuwd!!!!
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  16. #16

    Standaard

    hallo

    de bekabeling is klaar ik ben momenteel nog op vakantie maar aankomende week haal ik ze op en plaats dan een foto op het forum
    meer volgt dan aan komende week
    groet koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door koop van der Schaaf
    hallo

    de bekabeling is klaar ik ben momenteel nog op vakantie maar aankomende week haal ik ze op en plaats dan een foto op het forum
    meer volgt dan aan komende week
    groet koop
    En jij zit op vakantie gewoon een beetje hier op het forum?

    Prettige vakantie. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #18

    Standaard

    hallo

    ik heb de bekabeling binnen op eerste gezicht zien ze er goed uit bij nader onderzoek zitten er wel schoonheids foutjes in wat het enigzins wat minder fraai maakt als je dat éénmaal hebt gezien
    maar dat kan ik altijd nog weer overleggen met de maker van deze bekabeling
    maar nu de test !!!!
    heb bij mij zelf al de bekabeling geplaats dan wel afgemonteerd met de WTB plug, wat mij het eerste op viel was dat het bijzonder mooie pluggen zijn en de manier van bevestiging op de recever perfect is, ook omdat je hem vast kan zetten door de buiten ring te draaien zeer fraai.
    Maar hoe gaan we testen. Voor analoge heb ik 2 uitgangen op de laserdisc zitten dus kan ik die aansluiten op de dvd en cd uitgang en dan wisselen tussen deze bronnen.
    Maar hoe kan je het beste de digitaal coaxiaal testen ?? gewoon wisselen en steeds het zelfde muziekstuk beluisteren of heeft iemand daar een andere goede manier voor ????
    foto's komen nog,wel geprobeerd maar krijg ze niet echt mooi op plaat met mij toestel dat ga ik op mij werk doen betere camera hopen dat dat beter wordt krijg de foto,s niet echt scherp

    Laat maar horen of jullie andere manieren hebben om deze vergelijking te kunnen doen.
    groet koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  19. #19

    Standaard

    hallo

    morgen worden de foto,s geplaatst zijn nu beter gelukt
    groet koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  20. #20

    Standaard

    hallo hier zijn wat foto,s van de bekabeling ten eerste set één deze zouden rond kunnen gaan als er interesse in is




    en dan deze zelfde kabel maar dan met WBT










    hoor wel wat de reactie,s zijn
    groet koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  21. #21
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Met die wbt pluggen ziet er verdomde goed uit!


    Uit welk materiaal bestaan deze interlinks? zijn ze van zilver opgebouwd? of is het koper?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Met die wbt pluggen ziet er verdomde goed uit!


    Uit welk materiaal bestaan deze interlinks? zijn ze van zilver opgebouwd? of is het koper?
    eerlijk gezegt weet ik dat niet heb ze niet open gehad en eigenlijk ook nooit gevraagt aan de maker
    Moet wel zeggen dat het voor mij een hele verbetering is ik had de meeste bekabeling namelijk zelf gemaakt voor dat ik dit kocht en dat verschil hoor je duidelijk
    groet koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  23. #23

    Standaard

    ziet er wel goed uit, als je even op ebay kijkt kan je voor 50/60 euro een van den hull interlink kopen met WBT pluggen.....

  24. #24
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robert1325
    ziet er wel goed uit, als je even op ebay kijkt kan je voor 50/60 euro een van den hull interlink kopen met WBT pluggen.....
    De klank zal wel degelijk anders zijn, dan die van vd hul. ik ben persoonlijk niet gecharmeerd van de klank van vd hul kabels.

  25. #25

    Standaard

    Ik sta in dubio. Op dit moment ben ik al enige tijd in het bezit van een Xindak interlink type AC - 01. Nu wil ik deze vervangen voor een Xindak FA - 01. Ik lees de laatste tijd ook veel goede dingen over de John van Gent interlinks ( zilver / goud ) Nu is mijn vraag : Is er veel verschil tussen deze 2 kabels, misschien iemand ervaring met beide ? Ik heb ook de FS - 01 speakerkabel van Xindak. Versterker PM 8200 + cd / dvd speler zijn van Marantz.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •