Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Gewoon zelf gaan luisteren, dat blijft het enige advies. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #27

    Standaard

    Klopt, zelf luisteren is de beste manier om er achter te komen. Maar de Xindak kabels zien er wel professioneler uit, maar dat zegt ook niet alles lijkt mij.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Emporino
    Klopt, zelf luisteren is de beste manier om er achter te komen. Maar de Xindak kabels zien er wel professioneler uit, maar dat zegt ook niet alles lijkt mij.
    Er zal al een verschil zitten tussen je AC01 en de FA01. Aangezien je alles al van Xindak hebt zou ik die eerst proberen. Dan is het ook wat betreft 'de looks' af. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Emporino
    Klopt, zelf luisteren is de beste manier om er achter te komen. Maar de Xindak kabels zien er wel professioneler uit, maar dat zegt ook niet alles lijkt mij.
    Er zal al een verschil zitten tussen je AC01 en de FA01. Aangezien je alles al van Xindak hebt zou ik die eerst proberen. Dan is het ook wat betreft 'de looks' af. :wink:
    Er zit heel veel verschil tussen.

    Of ik ervaring met beide kabels heb.....jep!
    Lees dit er maar op na http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ndak+interlink
    Het is een wereld van verschil en ik draai nu met FA-01. Misschien nog nieuwe speakerkabels aanschaffen!

  5. #30

    Standaard

    Hoi. Ja ik had die test van die Xindak kabels al gelezen. Het idee achter mijn vraag was eigenlijk : is er iemand sie ervaring heeft met zowel de Xindak FA-01 en de John van Gent ( goud / zilver ) Ik heb de Xindak al dik een jaar, en ze bevallen goed. Maar wil toch iets anders proberen. Dacht eerst de Xindak FA-01, maar mijn aandacht werd later ook getrokken naar de J.v.G. interlinks. Die J.v.G. zal best goed zijn, maar is denk ik toch meer een hype. Heb maar 2x de Xindak FA-01 besteld, lijkt mij een goede keuze.

  6. #31

    Standaard

    Gefeliciteerd met je aankoop.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #32

    Standaard

    Rob. Welke speakerkabel wil je e.v.t. aanschaffen, ook Xindak ? Ik heb nu de Xindak FS - 01, de FS- 03 is iets duurder. Maar je hebt ook de FS-02, deze zijn weer duurder dan de FS - 03. Gek, je zou zeggen de FS 02 is goedkoper dan de FS 03. Maar de FS 02 kost iets van 225 euro, de FS 03 nog geen 200. De FS 01- en de FS - 03 zit denk weing verschil in, ik ga de FS - 02 bestellen. Zit levertijd op, is niet op voorraad.

  8. #33
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Dat met die prijzen is nog steeds niet duidelijk voor mij maar de FS3 zou daadwerkelijk boven de FS2 zitten.
    Heb zelf de FS3 gehad in het verleden en die bevielen opzich goed al kunnen ze niet tippen aan mijn huidige kabel al moest ik in het begin wel even wennen aan het verschil.

  9. #34

    Standaard

    Nog even iets anders. De Xindak FA-01 is dat koper of zilver ? Hoor vaak dat zilver beter klinkt dan koper.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Emporino
    Nog even iets anders. De Xindak FA-01 is dat koper of zilver ? Hoor vaak dat zilver beter klinkt dan koper.
    Hoor je dat mensen zeggen, of heb je het zelf gehoord.

    Ik ben van zilver naar koper gegaan, was een mooie upgrade!

    M!A!W! zelf eerst luisteren!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Emporino
    Nog even iets anders. De Xindak FA-01 is dat koper of zilver ? Hoor vaak dat zilver beter klinkt dan koper.
    Zilver klinkt anders dan koper.

    Wat beter is blijft situatie-afhankelijk.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #37
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Emporino
    Hoor vaak dat zilver beter klinkt dan koper.
    Wat je hoor klopt helaas niet helemaal en moet je anders zien/lezen.
    Zilver heeft "op papier" de betere eigenschappen voor de geleiding van het aangeboden signaal, echter in de praktijk bleek vaak dat die goede eigenschappen geen goede invloed op het geluid hadden.
    Heden heeft men dit aardig goed onder de knie en klinken ook de zilveren kabels lekker als het je smaak is.

    In veel gevallen gebruik men dan ook een mix van zilver en koper.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •