De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Growing Pains" op DVD...

    Eventjes uit de topic "Welke TV-serie zou jij graag..." geplukt:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    * Beverly Hills 90210
    * Joan of Arcadia
    * 7th Heaven
    * Growing Pains
    * Pittige Tijden
    Voornamelijk allemaal jeugdsentiment dus
    Het ziet ernaar uit dat de wens van Hermiek (en ook wel van mij) uitkomt . Vanaf morgen is de DVD van "Growing Pains" (seizoen 1) te verkrijgen op regio 1. Hopelijk komt deze ook naar Europa afgezakt, het zou leuk zijn.
    Ik ben zo'n beetje opgegroeid met deze serie, samen met andere sitcoms als Family Ties, Step by Step, Spin City (ietsje jonger dan ), Full House en Family Matters. Weer een perfect voorbeeld van het "met-Thanksgiving-allemaal-lekker-kalkoen-eten" typische Amerikaanse huisgezin, met een opkomende Leonardo DiCaprio, een geniale Alan Thicke en Kirk Cameron, die achteraf nog een eigen sitcom kreeg, maar genadeloos flopte.

    Ik zou zeggen, laat de DVD's van Family Matters, Step by Step en Family Ties ook maar komen
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  2. #2

    Standaard

    Hey! Ik kom bij toeval op deze thread.. grappig dat je dat stukje van mij gekopieerd had. Nou, ik stem ook voor! Het liefst wel R2, maar wanneer dit niet mogelijk is haal ik zeker de R1-versie.

    Ik zat altijd iedere avond aan de buis gekluisterd, volgens mij weet ik zelfs nog de precieze tijd waarop het altijd begon (18.10u, na het journaal )
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  3. #3

    Standaard

    Growing Pains - Seizoen 1 verschijnt op 25 april a.s. op DVD.

  4. #4

    Standaard

    goed nieuws, ik ga nog wel wachten op R2 , hopen dat het niet te lang duurt.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  5. #5

    Standaard

    Dit is ook de R2 versie die verschijnt.

  6. #6

    Standaard

    Bovenstaande releasedatum is voor de Nederlandse release!

  7. #7

    Talking

    Nou.. ik heb 'm binnen
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  8. #8

    Standaard

    Growing Pains op DVD? Zalig! Ik ben ook opgegroeid met de series die Denno zegt, was wel redelijk jong toen (ben nu maar 17) maar ik vond ze toch stukken beter dan sommige dingen die nu gemaakt worden!
    Trust me, I know what I'm doing!

    Last.Fm

  9. #9

    Standaard

    De verkoop van Seizoen 1 was erg slecht in Amerika, gaat dus nog lang duren (als het al uit gaat komen) voordat seizoen 2 uitkomt...

  10. #10

    Standaard

    Wie had dat nu nog verwacht, Growing Pains seizoen 2 komt uit!!!
    25 mei van dit jaar, door Warner Bros Home video (bron: dvd-home).
    Op 26 april komt de box in Amerika uit.



Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •