De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Comeback van Arnold Schwarzenegger ???? Laten we het hopen

    Ik kwam op www.thearnoldfans.com dit bericht tegen wat gaat over een nieuwe Film over de 2e wereldoorlog van Quentin Tarentino, met een gedroomde Droomcast met o.a : Sylvester Stallone, Bruce Willis en Arnold Schwarzenegger :

    No Campaign Funds Equals Big Bastards!
    Arnie, Sly, Bruce Still Inglorious Bastards?
    Reported By: ThaARNOLDFANS.com Staff
    Friday, February 3, 2006

    According to Contactmusic.com, Quentin Tarantino's World War II Epic, Inglorious Bastards may still star Arnold!

    Quentin Tarantino who recently squashed the rumors of the trio's involvement in the film, is apparently considering their roles. He also hinted that with Schwarzenegger's poor rating as Governor of California, this could be Arnold's biggest comeback yet.

    Although Arnold's approval ratings are now heading back on the rise, Schwarzenegger's campaign funds are getting mighty low. After spending more than $44 million in last year's special election, Gov. Arnold Schwarzenegger's re-election committee began 2006 in the red. In 2003, Schwarzenegger spent more than $10 million of his own money on the recall campaign and his candidacy for governor. It is said Arnold may have to put a lot more of his own money back in the campaign if he runs again.

    Maria Shriver has already discussed her disapproval for Arnold being in politics due to his frequent family absent time and loss of privacy. Now, could this loss of Schwarzenshriver money now ignite a new fire under Maria's butt - leading her to put Arnold back into films?

    If this is indeed true, this may be Arnold's best film in over a decade with the biggest cast : Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone and Bruce Willis. What a comeback!

    Bronvermelding : www.thearnoldfans.com

    Het is nog toekomstbeeld voor deze film, maar laten we het hopen dat het niet lang meer duurt voordat Arnold zijn leven als Gouverneur vaarwel zegt voorgoed, en zijn Carriere weer oppakt als Acteur. Ik kijk er in ieder geval echt naar uit, naar het moment dat Arnold daadwerkelijk weer gaat Akteren, en volgens mij vele Fans met mij. Zou trouwens de allereerste keer zijn dat Sly en Arnie samen in een film zouden spelen, en samen met Bruce erbij, zou het helemaal een droomcast zijn.

    LAAT DIT UITKOMEN AUB!!!

  2. #2

    Standaard

    Ik hoop het niet, zonde van een Tarantino film.


  3. #3

    Standaard

    Nou, als er iemand oude, verlopen filmiconen weer (tijdelijk) tot leven kan wekken, dan is het QT! Denk maar aan Harvey Keitel (Reservoir Dogs), John Travolta (Pulp Fiction), Pam Grier (Jackie Brown) en David Carradine (Kill Bill).

    De Grote Drie van het actiegenre in één film, dat klinkt natuurlijk erg mooi. De heren zaten ooit geloof ik al samen in de jammerlijk geflopte Planet Hollywood business, dus samen in één film spelen is dan het meest logische vervolg.

    Mmmmmm, oneliner-koning Arnold in een film geschreven door dialoog-koning Tarantino, dat klinkt helemaal niet slecht. Aan de titel van de film te horen mag er kennelijk wel wat gelachen worden, dus als de drie hoofdrolspelers alle serieuze aspiraties nog even opzij kunnen zetten, dan kan het best wat worden.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  4. #4

    Standaard

    Lijkt me een fantastisch project!

    Vraag me af hoe ze het met de openings- en endcredits moeten doen...
    Wiens naam staat als eerste op de titelrol?

    Bij deze namen in een oorlogsfilm moest ik meteen aan 'The Dirty Dozen' denken... en na een kijkje opm IMDB zie ik dat het iets vergelijkbaars zou kunnen zijn (hoewel Tarantino er zeker wel iets eigens van maakt).

    Des te beter, dan kan de cast nog worden uitgebreid.

    Stallone, Willis, Schwarzenegger, Michael Madsen (werd op IMDB bevestigd). en....?

    Om een dirty dozen vol te maken: JC Van Damme, Kurt Russell, Wesley Snipes, Kiefer Sutherland, Dolph Lundgren, Steven Seagal en Mickey Rourke (die in de picture was voor een rol, maar Tarantino schijnt zich te hebben bedacht)...

    Natuurlijk alleen 'my wishful thinking'.

    Het schijnt dat Adam Sandler en Eddy Murphy wel op de nominatie staan...

    Ach, als ie Stallone en Schwarzenegger in 1 film krijgt, dan ga ik er toch al heen....
    Send a maniac to catch a maniac...

  5. #5

    Standaard

    Ik heb dit wel eens vaker gelezen en man o man als dit toch waar zou zijn........beste film ooit :P ?
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    Nou, als er iemand oude, verlopen filmiconen weer (tijdelijk) tot leven kan wekken, dan is het QT!
    VERLOPEN?!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Ik hoop het niet, zonde van een Tarantino film.
    No way. Arnold Rules 8)

    Ik hoop dat Schwarzenegger idd terugkeert naar films want ik vind hem echt fantastisch en hopelijk komen True Lies 2, Terminator 4 en King Conan er snel aan!
    Superman Returns

  7. #7

    Standaard

    Ik deel die mening volkomen! Arnie was altijd al mijn jeugd held en zou hem graag weer in grote actie knallers willen zien!


  8. #8

    Standaard

    dit zo natuurlijk geweldig zijn maar ik denk dat het er nooit van komt

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    Nou, als er iemand oude, verlopen filmiconen weer (tijdelijk) tot leven kan wekken, dan is het QT! Denk maar aan Harvey Keitel (Reservoir Dogs), John Travolta (Pulp Fiction), Pam Grier (Jackie Brown) en David Carradine (Kill Bill).
    Dit geldt alleen voor John Travolta. Harvey Keitel is nooit 'verlopen' geweest.

    En Pam Grier en David Carradine zijn sinds hun films met QT nog even verlopen als ze daarvoor waren. Die maken opnieuw alleen maar B-films.

    Maar als het waar is, zou het waarschijnlijk heel goed nieuws betekenen voor de bevolking van Californië: Arnold zou geen gouverneur meer zijn! Laat dat aan mensen over die er verstand van hebben...!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #10

    Standaard

    Wou, als QT dit voor me kaar zou krijgen . Lijkt me helemaal geweldig.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Wou, als QT dit voor me kaar zou krijgen . Lijkt me helemaal geweldig.
    Hierbij sluit ik mij volledig aan
    Bier.

  12. #12

    Standaard

    Geen I'll be back meer, maar een misschien wat scherpere monoloog van Arnie, verheug me nu al!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Geen I'll be back meer, maar een misschien wat scherpere monoloog van Arnie, verheug me nu al!
    Misschien wel: We'll be back!

  14. #14

    Standaard

    Ben benieuwd of QT veel aandacht gaat besteden aan de authenticiteit van het materiaal / uniformen etc. of dat hem dat allemaal niet zoveel uitmaakt.

  15. #15

    Standaard

    Achja kijk eens naar de president die ze nu hebben. :wink: Zelfs zijn vrouw maakt er grappen over. In Amerika kan alles, als je maar genoeg green bags(dollars) laat slingeren.


    Laat QT maar lopen. Zijn films kan ik in het algemeen zeer waarderen! :wink:

    [quote="Ludo Keeris"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    Nou, als er iemand oude, kniperdeknip:

    Maar als het waar is, zou het waarschijnlijk heel goed nieuws betekenen voor de bevolking van Californië: Arnold zou geen gouverneur meer zijn! Laat dat aan mensen over die er verstand van hebben...!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    Nou, als er iemand oude, verlopen filmiconen weer (tijdelijk) tot leven kan wekken, dan is het QT! Denk maar aan Harvey Keitel (Reservoir Dogs), John Travolta (Pulp Fiction), Pam Grier (Jackie Brown) en David Carradine (Kill Bill).
    Dit geldt alleen voor John Travolta. Harvey Keitel is nooit 'verlopen' geweest.

    En Pam Grier en David Carradine zijn sinds hun films met QT nog even verlopen als ze daarvoor waren. Die maken opnieuw alleen maar B-films.
    Nou ja, ik bedoelde gewoon filmsterren die grotendeels uit de picture en van de A-lijst af zijn. John Travolta maakte voor PF alleen nog maar films met pratende honden en direct-to-video-films. Harvey Keitel werd na Reservoir Dogs één van de meestgevraagde en -gewaardeerde acteurs, daarvoor moest hij het steeds doen met bijrolletjes.
    Van Pam Grier en David Carradine had ik voor resp. Jackie Brown en Kill Bill nog nooit een recente film gezien, daarvoor moest ik te diep bukken op de schap van de videotheek en dat is slecht voor mijn rug.

    Wat Arnold betreft, verlopen is hij niet, maar na T3 is hij als acteur helemaal uit de picture. Stallone doet ook alleen nog maar tv. Bruce Willis' ster is na Sin City weer wat harder gaan stralen, maar zo populair als na Die Hard en The Sixth Sense is hij niet meer. Daar mag Tarantino best wat aan doen.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    Bruce Willis' ster is na Sin City weer wat harder gaan stralen, maar zo populair als na Die Hard en The Sixth Sense is hij niet meer. Daar mag Tarantino best wat aan doen.
    Willis is een van mijn favorieten, en recentelijk deed hij het inderdaad weer als vanouds goed in Sin City en Hostage. Tarantino zal wellicht weer voor een uitschieter kunnen zorgen, maar een blijvend effect heeft hij nog niet vaak kunnen bewerkstelligen. Veel "verlopen" gezichten uit Kill Bill zijn daarna weer als sneeuw voor de zon verdwenen. Bruce Willis heeft i.t.t. die figuren denk ik wel genoeg starpower in zich om echt terug te komen. Vooral met een Die Hard 4 op komst.

    Het geval van Pam Grier vond ik nog wel een mooi nostalgisch effect hebben, gezien het feit dat zij in de 70's een shitload aan blaxploitation-films heeft gemaakt, wat voor QT ook een inspiratiebron was.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •