Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 85 worden weergegeven.

Discussie: Veronica Mars

  1. #1

    Standaard Veronica Mars

    Coole serie, zijn nu halverwege seizoen 2

    erg goed !!


    link: Veronica Mars

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Het is ook een lekkere chick
    true true, have a bud

  4. #4

    Standaard

    vind het echt een super serie, ben er vorig jaar verslaafd aan geraakt. het zit zo super goed in elkaar, en ik ga toch liever voor duncan :P
    hoop dat de dvd van veronica mars hier ook uitkomt!!!

  5. #5

    Standaard

    Veronica Mars komt op 14 juli op Kanaal twee, vlaanderen op de buis.
    Maar voor de nederlanders hier , groen van jaloezie worden, Kanaal twee programmeert het om 17u40. Hiermee het tijdstip invullend waar onder Charmed en One Tree Hill werden vertoond.
    Zo krijgt één van de beste series van de laatste jaren , een minderwaardige behandeling van Kanaal twee. Want de serie wordt dan ook elke weekdag uitgezonden, waardoor één aflevering missen dodelijk wordt in een complexe serie als VM wel is.
    Zo zie je maar primeurs hebben , ten koste van ongemak , is nooit goed.

    Als werkende medemens betekend dit voor mij al grotendeels rekenen op komende dvd releases om deze serie in comfort te gaan zien.
    Tv serie fan

  6. #6

    Standaard

    tis net buffy, maar dan zonder vampieren enzo ook leuk voor de verandering
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  7. #7

    Standaard

    Oe misschien als ze het in België gaan uitzenden, dat de dvd's misschien daar ook es uitkomen. Dat zou mooi zijn

  8. #8

    Standaard

    Zijn er nog mensen die deze super geweldige serie volgen en die toevallig weten of de box van serie 1 ergens met nederlandse ondertiteling verkrijgbaar is?
    Meer over deze serie vind je trouwens ook hier

  9. #9

    Standaard

    Ja, ik volg deze serie. Het eerste seizoen was geweldig. Niet zo lang geleden heb ik het tweede seizoen in mijn bezit. Ik heb hem nog niet gezien. Beide boxen zijn uit de VS geimporteerd. Ik weet helaas niet wanneer deze serie in Nederland wordt uitgebracht. Ik denk dat de serie eerst op tv uitgezonden moet worden voordat hij op dvd uitkomt.

  10. #10

    Standaard

    Nou dat hoeft niet perse, want alle alias boxen zijn ook gewoon uitgekomen voordat ze op de nederlandse t.v zijn geweest..
    In Nederland zijn ze nu pas bij het 2de seizoen..
    Dus ik hoop dat of ze snel gaan beginnen met VM in Nl of ze snel die boxen ook hier uitbrengen..
    Ik heb trouwens wel ergens op het internet de box van seizoen 1 VM zien staan met NL subs.. alleen heb geen idee meer waar.. en volgens mij was die 2de hands en ik wil ze eigenlijk gewoon lekker nieuw kopen en meteen kunnen ophalen..

  11. #11

    Standaard

    Er zijn volgens mij nog geen veronica mars boxen met nl subs. Ik ben bang dat ze hier ook niet meer worden uitgebracht. Anders hadden ze dat denk ik al een tijdje geleden gedaan. Op 3 oktober begint het nieuwe seizoen van veronica mars in de VS. Wordt hopelijk weer ouderwets goeddd

  12. #12

    Standaard

    Ze bestaan wel met NL subs, want ik heb er een op een site gezien voor 15 euro, maar weet de link niet meer..
    Misschien zijn ze in belgie wel uiitgebracht omdat belgie deze serie wel heeft uitgezonden..
    Ik denk dat ze in Nl nog wel gaan komen, denk namelijk dat de serie binnekort ook wel op Nl gaat worden uitgezonden.
    heb ook super veel zin in 3 oktober en in 4 okt..
    Seizoen3 van zowel lost als veronica...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xania
    Ze bestaan wel met NL subs, want ik heb er een op een site gezien voor 15 euro, maar weet de link niet meer..
    Misschien zijn ze in belgie wel uiitgebracht omdat belgie deze serie wel heeft uitgezonden..
    Ik denk dat ze in Nl nog wel gaan komen, denk namelijk dat de serie binnekort ook wel op Nl gaat worden uitgezonden.
    heb ook super veel zin in 3 oktober en in 4 okt..
    Seizoen3 van zowel lost als veronica...
    neen R2 heehf nog geen veronica mars alleen R1

  14. #14

    Standaard

    toch maar seizoen 2 laten overkomen 8)

  15. #15

    Standaard

    http://www.marktplaza.be/veronica-ma...ld-2356309.php

    seizoen 2 nl ondertiteld.
    denk dat ik dat gezien heb ofzo.. maar dnk niet dat dat een orginele box is..

  16. #16

    Standaard

    18 euro voor een voll seizoen ---> illegaal spull jaa

    er bestaan enkel R1 box sets van VM

    ik denk dat Loaded247.com de beste prijzen heeft rv de 2 boxen

  17. #17

    Standaard

    Ja denk ik ook idd..

    Al moet ik zeggen ik zag gister een folder van de Mediamarkt en die hadden toch wel scherpe prijzen voor complete serie boxen..

    9,95 per friends seizoen en er stonden nog wel meer leuke serie boxen in voor een scherpe prijs..

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xania
    Ja denk ik ook idd..

    Al moet ik zeggen ik zag gister een folder van de Mediamarkt en die hadden toch wel scherpe prijzen voor complete serie boxen..

    9,95 per friends seizoen en er stonden nog wel meer leuke serie boxen in voor een scherpe prijs..
    ja alleen grey's anatomy s1 belachelijk duur aangezien het eerste seizoen maar 9 afleveringen heeft!!!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  19. #19

    Standaard

    okee, wist ook niet dat ie maar 9 afl heeft.. (volg ik zelf nl niet)..

    ja dan zou ie toch wel een stuk goedkoper mogen zijn.. de 4400 boxen zijn relatief ook goedkoper omdat ze minder afleveringen hebben..

    Maarre Veronica mars is weer begonnen mensen.. wat vonden jullie van de eerste aflevering?

  20. #20

    Standaard

    Op zich wel een goede aflevering. Maar ik vond hem wel een beetje tegenvallen als eerste aflevering van het seizoen Maar veronica was zoals altijd weer lachen en ik vind Piz een erg leuk, nieuw karakter.

  21. #21

    Standaard

    Ik wacht wel tot de serie op dvd uitkomt.

  22. #22

    Standaard

    Dat kan ook natuurlijk he Maar het viel me op dat op de R1 versie van veronica mars seizoen 2 dvd geen engelse subs zitten, terwijl die wel zitten op de seizoen 1 dvd. Een beetje apart :S

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    Dat kan ook natuurlijk he Maar het viel me op dat op de R1 versie van veronica mars seizoen 2 dvd geen engelse subs zitten, terwijl die wel zitten op de seizoen 1 dvd. Een beetje apart :S
    Ja het blijkt dat Warner al een poosje geen engelse subs meer zet op de R1 uitgaven van tv series.
    Waarom weet ik niet, maar ik vind het wel een beetje jammer.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    Dat kan ook natuurlijk he Maar het viel me op dat op de R1 versie van veronica mars seizoen 2 dvd geen engelse subs zitten, terwijl die wel zitten op de seizoen 1 dvd. Een beetje apart :S
    op het eerste seizoen zitten ook geen subs , alleen frans en spaans

  25. #25

    Standaard

    Bij mij zit er op het eerste seizoen wel engelse subs. Maar die heb ik in Canada gekochtm maar het is wel gewoon een R1 dvd.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •