Oei, die heb ik gemist. Wel weer grappig dat bekenden als Tessa Thompson, Lucy Lawless en Michael Cena meedoen. Joss Whedon ga ik even naar kijken.
Oei, die heb ik gemist. Wel weer grappig dat bekenden als Tessa Thompson, Lucy Lawless en Michael Cena meedoen. Joss Whedon ga ik even naar kijken.
Volgens mij was dat bij de autoverhuur.
Ja, ik heb ondertussen de foto bekeken, maar die had ik niet herkend, nog een jong koppie met haar .
En seizoen 2 is klaar.
Echt een goed seizoen, nog beter dan het 1ste. Knap hoe ze steeds weer die spanning weten vast te houden tijdens het seizoen. De karakters en de onderlinge relaties ontwikkelen zich steeds. En weer een verrassend einde.... de uiteindelijke dader zag ik niet aankomen en ik dacht zelfs ook echt dat Kieth dood was. .
Echt een serie die ik vermoedelijk over een aantal jaren weer ga kijken.
Op naar seizoen 3!
Ken je iZombie (2015-2019). Misschien is dat ook wel iets voor je. Is van dezelfde bedenkers als Veronica Mars.
Morgen nog de laatste 3 afleveringen van seizoen 4, en dan heb ik de serie en film voor de 4e keer gezien. Ik zag gisteren toevallig dat de laatste keer oktober 2022 was. Misschien oktober 2026 alvast maar plannen voor de volgende keer.
iZombie is ook leuk, alleen wel net van Netflix verwijderd.
iZombie ken ik, ik wilde toen de UK box kopen (was toen heel goedkoop). Wil ik zeker nog zien, ik wist niet dat het van dezelfde makers was.
Voor de 4e gezien, dan lijkt de herhalingswaarde wel hoog. Er zitten ook wel heel veel leuke woordgrappen in, die ik steeds achteraf vergeet, kan mij voorstellen dat je deze opnieuw kijkt.
Ik zag dat Veronica Mars zijn tijd ver vooruit was met het gebruik van Linda Ronstadt's Long Long Time voordat het in The Last Of Us gebruikt werd .
En het 3e seizoen is ook bekeken. Misschien wel het meest bingewaardige seizoen tot nu toe, ik moest mij er echt toe zetten om even wat anders (een film) te kijken.
Leuke overstap naar college en er zitten leuke uitbreidingen/toevoegingen aan de cast bij, zeker Mac en Piz. En de meest verrassende gastacteur: Paul Rudd!! Ik weet niet of hij zelf zong, maar dat klonk helemaal niet slecht. .
Niet 1 maar 2 mysteries die opgelost moeten worden dit seizoen, waardoor het 'grote' verhaal nog vlotter loopt. Met dat einde kan ik mij wel voorstellen dat mensen blij waren dat er alsnog een film kwam na zoveel jaren.
Gewoon echt een leuke serie, erg aan te raden.
Ik zie inderdaad dat de film te huren is, al ben ik eigenlijk op zoek naar de blu-ray. Maar het vierde seizoen zie ik niet staan, wel de eerste 3? Dan zit ik wel onder een account te kijken dat lid is van amazon prime NL, ik weet niet of dat nog uitmaakt, want als ik onder mijn eigen account kijk (die geen prime heeft), zie ik het vierde seizoen met zoeken wel staan.
Ik heb trouwens ook de DVD's besteld, seizoen zit ook in de 2 voor 30 actie bij bol. Maar ja, als ik met betere kwaliteit kan kijken.....
De blu-ray van de serie uit de VS is wat prijziger (komt op €37 uit) en duurt weer langer voordat deze binnen is.
Ik zie de serie dus echt niet via onze prime (amazon.nl), wel als ik niet ingelogd ben. Heel vreemd. Dan neem ik wel even genoegen met de DVD's. Film ga ik nog even kijken wat handig is, wel bedankt voor de link!
Merkwaardig. Dit is seizoen 4 als ik deze rechtstreeks uit de app kopieer
Hey I’m watching Veronica Mars. Check it out now on Prime Video!
https://app.primevideo.com/detail?gt..._episode&r=web
En dit 1 t/m 3
Hey I’m watching Veronica Mars. Check it out now on Prime Video!
https://app.primevideo.com/detail?gt..._episode&r=web
Nee, ik heb een NL abonnement. Er staat ook territory=NL in de link
Dat is bij Veronica Mars dus het verwarrende, seizoen 4 wordt vaak gemarket als seizoen 1! Kijk maar eens naar de lengte van de afleveringen, het aantal afleveringen, de uitzenddata en de namen van de afleveringen. Dat is dus seizoen 4
Veronica Mars season 4 - Wikipedia
Dat kan. Ik vond het echt een leuke serie (en zo te zien nog een aantal mensen hier ), heb zelfs de twee boeken gelezen die er naderhand zijn verschenen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Veronica_Mars#Novels
Nou, het lek op amazon prime voor het 4e seizoen is boven.
We hebben hier 3 amazon accounts.
Op account 1 die prime heeft, krijg ik met de zoekopdracht 'Veronica Mars' de eerste 3 seizoenen en de film (huren) te zien.
Op account 2 die geen prime heeft, krijg ik met de zoekopdracht 'Veronica Mars' de eerste 3 seizoenen, de film (huren) en het 4e seizoen te zien.
Op account 3 die geen prime heeft, krijg ik met de zoekopdracht 'Veronica Mars' de film (huren) en het 4e seizoen te zien.
Wie snapt de logica van amazon nog tot nu toe?
Maar goed, ik dacht dan neem ik op account 3 een maand gratis prime, zodat ik toch de serie kan kijken. Gedaan en ik zoek weer met de zoekopdracht 'Veronica Mars' en wat zie ik: de eerste 3 seizoenen en de film (huren), maar dus weer niet het 4e seizoen. Dat is écht vreemd, eerst wel en later niet?
Bij het ingeven van de zoekopdracht typte ik een paar letters en toen kwam boven al 'Veronica Mars' te staan die ik dan aanklikte. Nu ging ik het helemaal typen en toen bij 'Veronica Mar' zag ik wel het 4e seizoen. De zoekmachine is dus, net als op hun normale site, gewoon niet goed.
Eerst de film gekeken die heel aardig was, zeker omdat je dan ziet wat er van de personages is gekomen. Verhaal zelf was redelijk, maar ik vind film minder goed passen dan de serie. De sfeer was anders. Wel een leuke geschiedenis om te lezen met de hele (enorm succesvolle) kickstarter campagne etc.
Daarna eindelijk het 4e seizoen (of het 1ste, net hoe je het bekijkt) van de serie en ja, die was gewoon ouderwets goed. Het 'voelde' ook als de eerste 3 seizoenen qua sfeer ook al zijn ze allemaal wat ouder. En wat een ontwikkelingen van de karakters....al ben ik het niet eens met het einde.
Het mysterie was erg onderhoudend en toch wel verrassend. En het blijft leuk om al die acteurs te zien zoveel jaren na de eerste seizoenen, al miste ik nu wel Mac. Patton Oswalt en J.K. Simmons waren ook goede toevoegingen!
Nu op zoek naar de webisodes van Play It Again, Dick....