Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 85 worden weergegeven.

Discussie: Veronica Mars

  1. #26

    Standaard

    De serie gaat vanaf 30-05-2007 draaien bij BNN. Komen er misschien toch nog dvd-boxen met nl-subs.

  2. #27

    Standaard

    Las net op IMDb dat de serie gecancelt is, een serie met in totaal dus 3 Seizoenen.

  3. #28

    Standaard

    Echt jammer dat deze serie gecanceled is, was nog altijd een goed geschreven serie, zie je niet zo heel veel meer van tegenwoordig van dit niveau schrijven. Mjah je kunt er niks aan doen, vanavond dan seriefinale, ben benieuwd.

  4. #29

    Standaard

    Dat is balen, ik was me net aan het bedenken dat de afl. van 22-05-2007 een van de beste was.

  5. #30

    Standaard Vragjeeeuh

    Hééj,,
    Ik zou heel graag de dvd's van Veronica Mars kopen.
    Weet er iemand of je die al kan kopen en waar?
    Liefst in de buurt van Turnhout (Antwerpen)
    Laat iets weten
    Doej,,Xx

  6. #31

    Standaard

    Heej Weet gij toevallig een antwoord op mijn vraag ( kijk helemaal beneden) Van Second.Veronica.Mars

    XXxx

  7. #32

    Standaard

    Als je het nou normaal vraagt => normaal lettertype en iets geduldiger.

    Tot nu toe zijn ze alleen in de VS uitgebracht, misschien komen ze ooit nog hier uit.

  8. #33

    Standaard

    ik denk dat ze hier pas uitkomen, als bnn klaar is met uitzenden
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago Bekijk bericht
    ik denk dat ze hier pas uitkomen, als bnn klaar is met uitzenden
    Zal ook wel aan de rest van europa liggen. Warner Nederland maakt denk ik niet zelf de dvd, zal wel collectief gedaan worden.

  10. #35

    Standaard

    28-05 releasedatum van Seizoen 1...

    Ben net klaar met seizoen 3 en, geheel tegen de verwachtingen in is dit echt één van mijn favoriete tv-series ooit... sonde dat het na drie seizoenen over was...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    28-05 releasedatum van Seizoen 1...
    seizoen 1, deel 1!! elk seizoen komt in 2 delen uit....

    en dan komt tegen kerstmis msschn een complete 3-seizoensbox...
    ik wacht wel nog even...

    Ook bij mij is dit tegen de verwachtingen in één van mijn favo tv-series geworden... en wat is Kristen Bell toch een lekker ding
    Laatst aangepast door Antonio 'Tony' Montana : 26-05-2008 om 16:43
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    seizoen 1, deel 1!! elk seizoen komt in 2 delen uit....

    en dan komt tegen kerstmis msschn een complete 3-seizoensbox...
    ik wacht wel nog even...

    Ook bij mij is dit tegen de verwachtingen in één van mijn favo tv-series geworden... en wat is Kristen Bell toch een lekker ding
    Zeker weten...

    Maar om eerlijk te zijn vond ik in deze serie vooral Logan heel erg gaaf... gewoon lekker compromisloos, gevat en soms een ongelooflijke eikel... heerlijk kararkter...

    Heb zelf de regio 1 seizoenen dus de nederlandse release maakt mij niet zoveel uit... Zou alleen wel leuk zijn als meer mensen deze serie zouden gaan ontdekken...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  13. #38

    Standaard

    yep Logan, gewoon een nonchalante ********, echt een geweldig character.... Maar ook Weevil en Keith Mars vind ik leuke characters...

    Wat me vooral bevalt aan deze serie, naast Kristen Bell en de andere hoofdpersonages, zijn de geniale/cynische/...dialogen en one-liners, de muziek en natuurlijk ook de vele verwijzingen naar andere films/series...
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    yep Logan, gewoon een nonchalante ********, echt een geweldig character.... Maar ook Weevil en Keith Mars vind ik leuke characters...

    Wat me vooral bevalt aan deze serie, naast Kristen Bell en de andere hoofdpersonages, zijn de geniale/cynische/...dialogen en one-liners, de muziek en natuurlijk ook de vele verwijzingen naar andere films/series...
    Yep, zeker weten... ook de begintune is gewoon heerlijk... (vooral in het derde seizoen)... geweldige dialogen, leuke story arcs...

    Eigenlijk gewoon heel erg leuk...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  15. #40

    Standaard

    Binnekort weer dagelijks op Ned. 3.
    1 van m'n favo series, net aan seizoen 3 begonnnen.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Binnekort weer dagelijks op Ned. 3.
    1 van m'n favo series, net aan seizoen 3 begonnnen.
    Miste bij seizoen 3 een klein beetje de overkoepelende story arc... maar toch nog steeds heel er goed, gaaf einde ook...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  17. #42

    Standaard

    3 doorlopende verhalen zaten erin, las ik... Geen idee of het klopt natuurlijk

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    gaaf einde ook...
    Ik hoop toch wel dat dit sarcatisch bedoeld is
    You see, the good thing about being me, is that there are so many me's...
    Mijn dvd's

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    3 doorlopende verhalen zaten erin, las ik... Geen idee of het klopt natuurlijk
    Klopt... maar steeds eentje van een paar afleveringen... seizoen 1 en 2 hadden story arcs die door het hele seizoen liepen...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Limbo_bok Bekijk bericht
    Ik hoop toch wel dat dit sarcatisch bedoeld is
    Nope...

    Dat Logan die jongen van "the Castle" in elkaar slaat om wat hij bij Veronica geflikt heeft, hij vevolgens Piz zijn excuses maakt waarna Veronica en Logan elkaar veelzeggend aankijken... perfect einde van seizoen drie aangezien Logan verreweg mijn favoriete karakter is...

    Alleen het blijft jammer dat er geen seizoen 4 is gekomen over het tweede jaar op Hearst College... seizoen 3 zetten een aantal hele interessante verhaallijnen op...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Nope...

    Dat Logan die jongen van "the Castle" in elkaar slaat om wat hij bij Veronica geflikt heeft, hij vevolgens Piz zijn excuses maakt waarna Veronica en Logan elkaar veelzeggend aankijken... perfect einde van seizoen drie aangezien Logan verreweg mijn favoriete karakter is...

    Alleen het blijft jammer dat er geen seizoen 4 is gekomen over het tweede jaar op Hearst College... seizoen 3 zetten een aantal hele interessante verhaallijnen op...
    Ja oke voor season 3 was het misschien wel een goed einde maar als afsluiter van de serie is gewoon k*t.
    Bij season 4 wilden ze 2 jaar vooruitspoelen en zou eigelijk gaan over dat ze bij de FBI zit (check maar eens de preview van season 4)
    You see, the good thing about being me, is that there are so many me's...
    Mijn dvd's

  22. #47

    Standaard

    De DVD van seizoen 1 ligt nu in de winkel. Binnenkort maar eens halen als ik weer geld heb. Nu ben ik echt blut en een hele grote kijkachterstand dus

  23. #48

    Standaard

    ik ga deze serie denk ik ook maar eens aanschaffen!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Limbo_bok Bekijk bericht
    Ja oke voor season 3 was het misschien wel een goed einde maar als afsluiter van de serie is gewoon k*t.
    Bij season 4 wilden ze 2 jaar vooruitspoelen en zou eigelijk gaan over dat ze bij de FBI zit (check maar eens de preview van season 4)
    Weet ik... dat idee vond ik dus wel heel veel minder... misschien maar beter dat er mee gestopt is... Hearts jaar 2 of niks...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  25. #50

    Standaard

    Naar aanleiding van de recensie ben ik toch ook wel benieuwd geraakt naar deze serie. Maar is seizoen drie wel een redelijke afsluiting of is weer een eenzelfde tafereel als bij bv. Deadwood?
    Ik heb eigenlijk geen zin om weer geconfronteerd te worden met een einde dat helemaal geen einde is.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •