Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 85 worden weergegeven.

Discussie: Veronica Mars

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Naar aanleiding van de recensie ben ik toch ook wel benieuwd geraakt naar deze serie. Maar is seizoen drie wel een redelijke afsluiting of is weer een eenzelfde tafereel als bij bv. Deadwood?
    Ik heb eigenlijk geen zin om weer geconfronteerd te worden met een einde dat helemaal geen einde is.
    Seizoen 3 is wet betreft seizoen 3 een goede afsluiting (dus afsluiting van het seizoen) maar niet van de serie. De laatste aflevering is niet zozeer een enorme cliffhanger maar ben nog steeds wel heel erg benieuwd hoe seizoen 4 van Veronica Mars eruit zou hebben gezien.

    Toch ben ik blij dat ik wel de moeite heb genomen om de drie seizoenen te kijken, ik vond de serie gewoon drie seizoen erg leuk en had ze gewoon niet willen missen...

    Als je ervoor kiest om de serie te gaan kijken dan alvast veel kijkplezier toegewenst... (maar dat zal wel goed komen denk ik... )
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  2. #52

    Standaard

    Zou vanavond graag kijken naar Veronica Mars, maar heb de laatste afleveringen van seizoen 1 nog niet gezien , pas tot aflevering 12 op dvd. De rest komt pas in Juli uit En dan komt seizoen 2 in Augustus uit, dus ik ga het niet volgen op tv, dan weet ik al te veel als ik seizoen 1 alsnog ga kijken. Maar ben er wel verslaaft aan geraakt. Een van de series die mij blij verrast heeft.

  3. #53

    Standaard

    Had nog nooit van deze serie gehoord, maar naar aanleiding van de review en positieve reacties hier wel heel benieuwd nu.

  4. #54

    Standaard

    Bedankt Gabriel, tzt maar eens seizoen één aanschaffen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Bedankt Gabriel, tzt maar eens seizoen één aanschaffen.
    Heel veel plezier...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  6. #56

    Standaard

    WAARSCHUWING!!! Als je seizoen 1 nog NIET gezien hebt kijk dan niet naar vanavond naar de eerste aflevering van seizoen 2, de eerste 15 seconden word namelijk de moordenaar van seizoen 1 al verteld. Dan kijkt seizoen 1 toch een stuk minder leuk..

  7. #57

    Standaard

    Exactly why I'm not going to watch tonight :P Ik ben pas bij 1x13 Moet wachten op part 2 van seizoen 1 op dvd. Ik haat dat serieus. Kristen Bell

  8. #58

    Standaard

    Dat iedereen het toch nog even weet Een vriendin testte DVD 1 van seizoen 2 en zag toen direct wie het gedaan had - ook erg dom - terwijl ze nog naar seizoen 1 keek.. En Kirsten is inderdaad

  9. #59

    Standaard

    Kirsten is idd erg uhmmmm leuk... ... maar naar mijn mening is Logan Echolls toch echt de ster van Veronica Mars...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  10. #60

    Standaard

    Toch wel zonde dat ze hier weer halve boxen van uit brengen. Houdt me nu toch nog wel tegen.

  11. #61

    Standaard

    Ik koop wel de R1 versie.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Ik koop wel de R1 versie.
    Prijs valt nu wel mee ($24,99) per seizoen.

    http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_gw...=veronica+mars

    Vorig jaar waren ze zelfs afgeprijsd naar $ 14,99. Dus als je het geduld kan opbrengen...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  13. #63

    Standaard

    Nou ik zie nu op dvd-home, dat we nog wel even moeten wachten, maar seizoen 3 komt eraan.
    18-02-2009 Veronica Mars - Seizoen 3 - Deel 1

  14. #64

    Standaard

    Nu net gisteren seizoen 3 afgekeken en weer een erg leuk seizoen,
    ik kan blijven genieten van de verhaallijnen en van haar
    Alleen wel erg jammer van het einde, je kan goed zien dat er een seizoen 4 in de planning zat. we zullen dus niet weten hoe het afloopt

    Als ik zo de trailer zag van seizoen 4 dan is het echt jammer dat het niet door is gegaan.
    Het zag er goed uit

  15. #65

    Standaard

    Je kan de Full dvd box kopen met s1,s2,s3 in met nederlandse subs op amazon.fr, voor 50 euro.


  16. #66

    Standaard

    Nu, nouja ongeveer 1 maand geleden de hele serie afgekeken. Het was echt een van de briljanste series die ik ooit heb gezien. Seizoen 3 , moet ik wel eerlijk mee zijn, vond ik het minste, juist omdat ze probeerde minder rode lijnen te gebruiken. Seizoen 1 vond ik het best. Zal de serie nog vele malen herkijken. Het einde vond ik wel goed in elkaar zitten, je kunt zelf nog dingen bedenken die gebeurd kunnen zijn. Veronica Mars

  17. #67

    Standaard

    Op 14 oktober komt hier ook de complete serie uit op dvd. (persbericht op dvd-info.be)

  18. #68

    Standaard

    Heb deze serie goedkoop aangeschaft, al wat gezien en de noir aspecten spreken me nu al aan!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #69

    Standaard

    Eerste seizoen bekeken en ik vond het erg leuk. De moord op Lili blijft op de achtergrond voortdurend spannend en ik had echt niet geraden wie het gedaan had en waarom.
    De zaken die Veronica elke aflevering op moest lossen waren ook best origineel verzonnen en uitgewerkt. Sommige bijkarakters vond ik wel matig uitgewerkt.

    De eerste aflevering van seizoen twee is ook weer erg goed gedaan, de manier waarop de tussenliggende tijd uitgebeeld wordt is leuker dan rechttoe rechtaan. Ben benieuwd wat er verder dit seizoen allemaal gaat gebeuren.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  20. #70

    Standaard

    Seizoen twee ook afgekeken en hoewel ik de moord op Lili spannender vond dan het grote mysterie uit seizoen twee is ook deze zaak erg goed verzonnen. Door de nieuwe tipjes blijft het lang spannend welke richting de zaak uitgaat, en het is tot de laatste aflevering onmogelijk iets te voorspellen.
    Ik vond niet alle extra verhalen even boeiend, Wallace en zijn nieuwe vriendin vond ik vrij weinig aan. Weevil was beter, maar ook niet super.
    Hopen dat het derde seizoen dezelfde kwaliteit biedt.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  21. #71

    Standaard

    Seizoen drie viel tegen. De verhuizing naar college was broodnodig, maar de nieuwe omgeving en nieuwe karakters vond ik lang niet zo leuk als op de middelbare school. Ook was de rode in de twintig afleveringen die het seizoen telt niet zo sterk als de moorden van seizoen een en twee. De verkrachtingen en later de moord waren niet zo goed uitgewerkt als eerder, en de laatste paar afleveringen voelen helemaal raar aan. Ze staan los van de rest en er wordt niet naar een einde gewerkt. Er waren allerlei problemen maar de laatste aflevering is absoluut geen sterke finale. Sowieso leek het alsof de makers naar iets toe werkten dat er nu totaal niet uitkwam.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  22. #72

    Standaard

    Vanavond de laatste episode van seizoen 1. Heb de VS versies thuis, maar mijn vriendin wil graag NL subs dus kijk nu naar een gare internetrip met zelfgemaakte ondertitels.

    Hoe stom het ook klinkt, dat vergald echt mijn kijkervaring...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #73

    Standaard

    @black sabat

    Bedankt voor de tip heb m gehaald bij amazon fra.
    Kan meteen vermelden dat alle 3 de seizoenen nl subbed zijn, alleen staat het alleen bij s1 aangegeven op de doos.

  24. #74

    Standaard

    Ook Engelse subs?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  25. #75

    Standaard

    Ik vond seizoen 1 en 2 ook beter dan seizoen 3. De makers van de serie wouden, in een poging om de serie te redden, minder rode draden gaan gebruiken zodat er meer mensen in zouden kunnen haken. Opzich goed bedacht, maar in de praktijk viel het tegen, al moet ik zeggen dat zelfs seizoen 3 echt erg leuk was. Jammer dat zulke series gecancelled worden en andere troep steeds vernieuwd. Maarja..

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •