Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 313 worden weergegeven.

Discussie: Grey's Anatomy

  1. #1

    Standaard Grey's Anatomy



    Nog meer liefhebbers hiervan?? ik heb het normaal niet zo op ziekenhuis series enzo maar, ik vindt deze toch wel een toppertje
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  2. #2

    Standaard

    Kijk elke week. Is inderdaad weer een toppertje. Helaas komt het maar een keer per week.

  3. #3

    Standaard

    Leuk hoor, mijn vriendin neemt ze op met de dvd recorder, lekker makkelijk om ze zo zonder reclame te kijken!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  4. #4

    Standaard

    al wat bekend van een dvd release??
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  5. #5

    Standaard

    Hij komt op 14 februari uit op R1 en is al te bestellen bij play.com

    http://www.playusa.com/DVD/Region_1/3-/852392/-/Product.html?searchstring=grey's+anatomy

  6. #6

    Standaard

    en is er ook al iets bekend over de r2 release??

  7. #7

    Standaard

    Op IMDB staat dat seizoen 1 maar 9 afleveringen heeft. Gister was aflevering 6 op tv. T is te hopen dat Net 5 daarna doorgaat met seizoen 2.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Op IMDB staat dat seizoen 1 maar 9 afleveringen heeft. Gister was aflevering 6 op tv. T is te hopen dat Net 5 daarna doorgaat met seizoen 2.
    vast wel tis een hit serie die mogen ze niet laten schieten joh!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  9. #9

    Standaard

    Hele leuke serie die goed in elkaar zit en leuke personages heeft. Hoop dat Net5 het gewoon blijft uitzenden.

    En dus niet zoals ze met Strong Medicine (ook een fantastische serie) gedaan hebben. Ze hebben daar zo mee lopen rotzooien, met herhalingen en dan ineens nieuwe afleveringen erdoorheen. Toen zou het niet mee uitgezonden worden en nu zenden ze het ineens wel weer uit, maar heb al teveel gemist . Nu maar hopen op een dvd release.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Hele leuke serie die goed in elkaar zit en leuke personages heeft. Hoop dat Net5 het gewoon blijft uitzenden.

    En dus niet zoals ze met Strong Medicine (ook een fantastische serie) gedaan hebben. Ze hebben daar zo mee lopen rotzooien, met herhalingen en dan ineens nieuwe afleveringen erdoorheen. Toen zou het niet mee uitgezonden worden en nu zenden ze het ineens wel weer uit, maar heb al teveel gemist . Nu maar hopen op een dvd release.
    ja daar heeft net5 wel een handje aan, om ff een aantal voorbeelden aan te halen, is dit ook gebeurd met in het verleden o.a. buffy/angel, strong medicine, the o.c., lost, desperate housewives enz enz echt belachelijk snap ook niet waarom ze dit doen... nou ja ik steek maar een kaarsje aan op een spoedige dvd release
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  11. #11

    Standaard

    Net 5 heeft aangegeven dat desperate housewives 7 maart weer terug komt, dus ik vermoed dat ze eerst seizoen 1 van Grey's anatomy gaan uitzenden en daarna weer verder gaan met Desperate housewives. Jammer genoeg

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Net 5 heeft aangegeven dat desperate housewives 7 maart weer terug komt, dus ik vermoed dat ze eerst seizoen 1 van Grey's anatomy gaan uitzenden en daarna weer verder gaan met Desperate housewives. Jammer genoeg
    :x braak ik wordt ziek van Desperate Housewives! kan nooit tippen aan G.A. imho
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  13. #13

    Standaard

    Grey's Anatomy is gewoon te zien met nieuwe afleveringen in maart. Geldt ook voor Despearate Houswives en Lost.

  14. #14

    Standaard

    GEWELDIGE serie! Heb heel seizoen 1 al gezien en ik kan je zeggen dat het alleen maar beter wordt! Dus blijven volgen

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Grey's Anatomy is gewoon te zien met nieuwe afleveringen in maart. Geldt ook voor Despearate Houswives en Lost.
    Hoe weet je dit eigenlijk?? Via tip.nl??

  16. #16

    Standaard

    hoe ver zijn ze al @ net5? ik heb et niet kunnen volgen maar wel zo nu en dan paar gezien. Zag er opzich goed uit... Maar als ze al ver in season 1 zijn heeft het geen nut om nog te volgen/kijken

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Grey's Anatomy is gewoon te zien met nieuwe afleveringen in maart. Geldt ook voor Despearate Houswives en Lost.
    Hoe weet je dit eigenlijk?? Via tip.nl??
    ja dat zou ik ook wel ff willen weten, ik heb namelijk niet zo veel vertrouwen in Net 5
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denizg
    hoe ver zijn ze al @ net5?
    Afgelopen dinsdag afl. 6 gehad

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Grey's Anatomy is gewoon te zien met nieuwe afleveringen in maart. Geldt ook voor Despearate Houswives en Lost.
    Hoe weet je dit eigenlijk?? Via tip.nl??
    ja dat zou ik ook wel ff willen weten, ik heb namelijk niet zo veel vertrouwen in Net 5
    Via de dagschema's van Net 5:
    http://b2b.sbs.nl/dagschemas/index.php

  20. #20

    Standaard

    Weet je dan ook al de uitzendtijden?? Gaan ze dan stoppen met gilmore girls??

  21. #21

    Standaard

    maar das best vaag allemaal, want heel vaak was het ook zo dat gilmore girls en dan nog een serie in maart stopten, en vorig jaar kwamen daar DH en everwood voor terug. komt everwood dan helemaal niet terug op de dinsdag?? omdat ze dan wel grey's blijven uitzenden.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    maar das best vaag allemaal, want heel vaak was het ook zo dat gilmore girls en dan nog een serie in maart stopten, en vorig jaar kwamen daar DH en everwood voor terug. komt everwood dan helemaal niet terug op de dinsdag?? omdat ze dan wel grey's blijven uitzenden.
    Idd erg vaag allemaal. hopen dat grey's snel hier wordt uitgebracht.
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  23. #23

    Standaard

    Je kunt kijken op www.tipnl.nl. Ik ga nu even kijken hoe dat zal gaan. Ik zal het zo posten

    Edit:
    Desperate housewives komt op dinsdag om half 9
    Grey's Anatomy komt op dinsdag om 10 uur
    Lost op vrijdag om half 10

    Ik kan alleen gaan Everwood vinden en Gilmore Girls is 28 februari de laatste aflevering op net5 (voor de tijdelijke stop dan)

  24. #24

    Standaard

    bedankt voor de tip rianne,

    vanavond aflevering 7 alweer geloof ik op net 5 maar eerst de gilmore girls. Toch maar die serie ook op dvd aanschaffen
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  25. #25

    Standaard

    Die informatie die ik gaf over Desperate housewives, Grey's anatomy en Lost geld pas vanaf de eerste week van maart hoor :P (voordat iemand vrijdagavond voor niets voor de tv zit)

Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •