Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 313 worden weergegeven.

Discussie: Grey's Anatomy

  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes Bekijk bericht
    Chris Lowell!!! Njah dan is het wel zeker dat ie weggaat bij Veronica Mars, jammer Ik vind hem errug leuke en grappig. En Merrin Dungey, blij dat 'Francie' weer terug is in een tv serie. Vond haar ook altijd erg leuk in Alias.
    Ja ik ben ook een Merrin Dungey fan, als Francie en evil Francie was ze geweldig Ik kan niet wachten tot ''the Other Side of This Life'' hier wordt uitgezonden. Ook hoop ik dat net5 Private Practice snel aankoopt.

  2. #227

    Standaard

    Net the Other Side of This Life part 1 & 2 gezien. Ik denk dat Private Practice wel een hele leuke serie gaat worden Moet nog wel even wennen aan Paul Adelstein, laatste paar dagen heel veel Prison Break gezien en de overschakeling van "Secret Agent" naar "Doctor" is wel wennen. :razz:

  3. #228

    Standaard

    Ik vind Tim Daly wel weer leuk in de serie, maar GA heeft toch mn voorkeur.
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  4. #229

    Standaard

    ga straks ff de finale kijken...ben benieuwd!
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  5. #230

    Standaard

    Vond de finale nogal een beetje tegenvallen. Had niet iets van WOW! Nu kan ik echt niet meer wachten tot seizoen 4.
    Wel hoop ik dat George blijft!!

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Ashley- Bekijk bericht
    Wel hoop ik dat George blijft!!
    zie spoilerfix.com voor in ieder geval antwoordt op die vraag.
    zelf moet ik de aflevering en enkele voorgaande nog kijken maar lukt niet ivm wat afspeelproblemen op dze pc dus eerst samen met wat afleveringen verzamelen en dan op andere pc kijken

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Ashley- Bekijk bericht
    Vond de finale nogal een beetje tegenvallen. Had niet iets van WOW! Nu kan ik echt niet meer wachten tot seizoen 4.
    Wel hoop ik dat George blijft!!
    Dat gebeurt wel, ik vond deze finale helemaal niet leuk, eigenlijk.
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  8. #233

    Standaard

    Ik vond hem in begin tegenvallen maar uiteindelijk vond ik hem echt wel geniaal.

    Ze zijn nu exact 1 jaar later dan waar ze 3 seizoenen begonnen zijn, en ze zijn full circle gegaan. Ze staan terug waar ze 3 jaar geleden waren, only a little more damaged.

    ik hoop wel dat callie blijft, want ze heeft geen contract voor seizoen 4 hoorde ik, of toch niet ht hele seizoen,

    ik vond het een super finale.

    en sandra oh is echt DE beste actrice van heel de hoop he. omg.

    www.greyswriters.com

    ge leest shonda haar commentaar op de finale, het helpt echt wel hoor.
    lees he !

  9. #234

    Standaard

    Ik vond deze finale ook heel erg goed! Die van seizoen 2 vond ik denk ik wel beter... Nu komt alleen het lange wachten. Vraag me inderdaad af of George blijft en ook of Burke blijft

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Knoop Bekijk bericht
    Ik vond deze finale ook heel erg goed! Die van seizoen 2 vond ik denk ik wel beter... Nu komt alleen het lange wachten. Vraag me inderdaad af of George blijft en ook of Burke blijft
    Hij was ook wel goed, alleen een beetje treurig en daarom vond ik season 2 finale leuker. George blijft, maar Burke heb ik nog niets over gelezen
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  11. #236

    Standaard

    Over terugkeer of niet van George en Burke

    I've now heard from various reliable sources that Isaiah has been taking meetings in New York and Los Angeles in search of a new job that would take place during the coming TV season, so it certainly appears that Isaiah's Grey's days are over. Insiders at ABC tell me "not everyone will be coming back" to Grey's this fall, and although T.R. Knight's fate was also left hanging in the balance after the season finale, I'm hearing that he's gonna be back but like I said, Isaiah looks to be a goner.
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  12. #237

    Standaard

    Vanavond kunnen we in Vlaanderen al onze eigen mening erover vormen als vijf tv de seizoensfinale uitzend.

    Verder op 5 september komt één volledige box uit van seizoen 2. In twee delen was die al beschikbaar sinds januari.

    Op 17 oktober komt dan seizoen 3 deel 1 uit en op 14 november seizoen 3 deel 2. wederom in twee delen dus. Iets wat ik spijtig vind. Voor seizoen 2 nog te begrijpen wegens extra lang. Voor seizoen 3 terug geldklopperij.
    Laatst aangepast door locutus71 : 24-05-2007 om 08:04
    Tv serie fan

  13. #238

    Standaard

    seizoen 3 is ook niet echt kort met 27 of 28 afl! (nog steeds tegoed van seizoen 1 met maar 9 afleveringen )

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    seizoen 3 is ook niet echt kort met 27 of 28 afl! (nog steeds tegoed van seizoen 1 met maar 9 afleveringen )
    seizoen 1 9 afleveringen
    seizoen 2 27 afleveringen (8 disk)
    seizoen 3 25 afleveringen ( kan op 7 disk of één box )
    Tv serie fan

  15. #240

    Standaard

    ik heb die boxen graag in 2 delen. dan hebben al die dozen dezelfde afmetingen, en dat heb ik wel graag

  16. #241

    Standaard

    Is er al iets bekend over een release van het complete 2e seizoen in 1 i.p.v. de 2 losse uitgaves van nu?

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Is er al iets bekend over een release van het complete 2e seizoen in 1 i.p.v. de 2 losse uitgaves van nu?
    Zoals eerder hieboven gezegd komt op 5 september 2007 , een heruitgave van seizoen 2 ditmaal in één box.
    Tv serie fan

  18. #243

    Standaard

    Is er heel toevallig iemand die de R2UK box heeft besteld/gekocht?
    Zo ja....hoeveel afleveringen staan er nu op? Hoeveel schijfjes zijn het? En is het een digipack? Staan de 'extended' afleveringen ook op deze box?
    **** me gently with a chainsaw.

  19. #244

    Standaard

    De laatste aflevering van het seizoen vanavond, ben benieuwd

  20. #245

    Standaard

    jaaah ik ook zeker weten, hoop dat er echt grote plottwisten komen, wordt wel weer eens tijd dat alles een beetje overhoop wordt gegooid kom maar op met die drama :P

  21. #246

    Standaard

    weer een recasting.
    Merrin Dungey eruit en Audra McDonald erin...
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  22. #247

    Standaard

    jah ik hoorde het ook. echt balen, ik vond merrin echt leuk in de rol en een leuke vriendinnen chemie met euh hoe heet ze ook alweer, de rood harige vrouw :P
    maar blijkbaar vonden de bazen van ABC dat merrin niet genoeg van het scherm spatte ofzo :S

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes Bekijk bericht
    jah ik hoorde het ook. echt balen, ik vond merrin echt leuk in de rol en een leuke vriendinnen chemie met euh hoe heet ze ook alweer, de rood harige vrouw :P
    maar blijkbaar vonden de bazen van ABC dat merrin niet genoeg van het scherm spatte ofzo :S
    Nee, geen genoeg chem met Kate Walsh.
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door angelic Bekijk bericht
    weer een recasting.
    Merrin Dungey eruit en Audra McDonald erin...
    Erg jammer, had Merrin Dungey graag terug gezien in een tv serie. Maarja nu eerst de eerste aflevering van Private Practice afwachten, daarna kan ik pas beoordelen hoe Audra het doet.

  25. #250

    Standaard

    Gisteren een paar afleveringen gekeken en de serie bevalt me wel. Echt een serie om lekker af en toe een paar afleveringen te kijken. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Hoorde wel van een vriend van me dat seizoen 2 meer "soapie" is en dat zou dan wel weer jammer zijn.

Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •