Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 78910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 313 worden weergegeven.

Discussie: Grey's Anatomy

  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Gisteren een paar afleveringen gekeken en de serie bevalt me wel. Echt een serie om lekker af en toe een paar afleveringen te kijken. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Hoorde wel van een vriend van me dat seizoen 2 meer "soapie" is en dat zou dan wel weer jammer zijn.

    Af en toe een paar afleveringen werkt niet, als je het op tv volgt. Als je het op dvd achter elkaar kijkt wel. Maar als je afleveringen mist, raak je al snel de draad kwijt.

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LesterBurnham Bekijk bericht
    Af en toe een paar afleveringen werkt niet, als je het op tv volgt. Als je het op dvd achter elkaar kijkt wel. Maar als je afleveringen mist, raak je al snel de draad kwijt.
    Bedoel meer dat het een redelijk luchtige serie is die lekker wegkijkt, tenminste van wat ik tot nu heb gezien. Misschien moet het drama nog komen

  3. #253

    Standaard

    Seizoen 4 is begonnen in USA,de eerste aflevering was weer erg leuk:smile: .

  4. #254

    Standaard

    Gisteren de laatste aflevering gezien van seizoen 3. Beetje dubbel gevoel, was een erg goede aflevering, maar wel erg veel drama. Maakt me wel erg nieuwsgierig naar hoe ze verder zullen gaan in seizoen 4.

  5. #255

    Standaard

    Ik heb alle afleveringen al gezien van seizoen 1 tot en met 3, maar ik herinner me er weinig van dus ook alle afleveringen en seizoenen op dvd waar ik nu ook naar kijk; alhoewel ik nu meer heroes en one tree hill kijk. Erg mooie serie, goed mengsel van drama en ziekenhuisdrama , etc..

  6. #256

    Standaard

    Zo dan, even van pagina 4 opgevist...

    Heeft iemand enig idee waar ik nog een Regio 1 versie van seizoen 1 kan vinden MET slipcase....?
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #257

    Standaard

    Net de laatste afleveringen van S4 gezien. Erg goed moet ik zeggen, en zeker met een open einde, dus S5 komt der wel aan...

  8. #258

    Standaard

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik seizoen 4 juist verschrikkelijk vond. Het was een leuke serie om te volgen, maar ik denk dat ik ermee stop.

    Voornaamste reden is dat eigenlijk bijna alle personages simpelweg zeer onaangename, egocentrische mensen zijn. Ik moet ook zeggen dat de serie de laatste tijd niet echt uitblinkt in originaliteit en nogal eens instemt op goedkoop sentiment.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #259

    Standaard

    Iemand die weet waarom er geen Grey's seizoen 4 meer komt op Net5 op maandag? Seizoen is nog niet afgelopen ieder geval.

  10. #260

    Standaard

    De afleveringen zullen wel op zijn denk ik. In Amerika zijn de nieuwe afleveringen ook pas 24-4 uitgezonden. Zal nog wel even duren eer ze hier zullen verschijnen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #261

    Standaard

    In elk seizoen zit wel een keer een tijdelijke zomerbreak. En dat is deze keer weer nu.

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    In elk seizoen zit wel een keer een tijdelijke zomerbreak. En dat is deze keer weer nu.
    Het is ook een verkort seizoen, in de VS is vorige week een dubbele seizoensfinale uitgezonden, seizoen 4 komt daarmee op een totaal van 17 afleveringen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #263

    Standaard

    Ok dan wordt het even afwachten wanneer het weer terugkomt.

  14. #264

    Standaard

    Ik kijk het waarschijnlijk toch pas weer op dvd, wanneer die uitkomt. Kijkt veel fijner.

  15. #265

    Standaard

    ik heb hier een week hiervan een week of 3 terug de 3 seizoens box van gekocht.
    75 euro overgekocht van een vriendin.
    Ben wel benieuwd naar de serie.
    Heb er al iets van gezien en dat is leuk
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  16. #266

    Standaard

    ik vond seizoen 4 in begin beter dan weer wat minder worden omdat de personages zo anders zijn geworden, maar de laatste 5 afleveringen na de staking waren weer terug zoals de oorspronkelijke glorie in seizoen 1 en 2 dus kijk ik met een gerust hart uit naar seizoen 5

  17. #267

    Standaard

    Vind seizoen 4 tot nu toe ook wisselend, maar hopelijk maakt het einde dus nog wat goed.

  18. #268

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Ashley- Bekijk bericht
    Weet iemand wanneer seizoen 4 op DVD uitkomt?
    26 november

  20. #270

    Standaard

    Oke, bedankt. Weer in twee delen, of is daar nog niks over bekend?

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Ashley- Bekijk bericht
    Oke, bedankt. Weer in twee delen, of is daar nog niks over bekend?
    Op dvd-home staat alleen dat seizoen 4 dan uitkomt. Verder geen info over losse delen.

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Op dvd-home staat alleen dat seizoen 4 dan uitkomt. Verder geen info over losse delen.
    Het is al een verkort seizoen door de schrijversstaking, dat zou kunnen verklaren waarom ze geen twee delen doen, dan zou elk deel maar 8-9 afleveringen zijn in plaats van 12 (het totaal voor seizoen is 17 als ik me niet vergis).
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Het is al een verkort seizoen door de schrijversstaking, dat zou kunnen verklaren waarom ze geen twee delen doen, dan zou elk deel maar 8-9 afleveringen zijn in plaats van 12 (het totaal voor seizoen is 17 als ik me niet vergis).
    Inderdaad, 17 afleveringen, zou dus wel in een box komen

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Het is al een verkort seizoen door de schrijversstaking, dat zou kunnen verklaren waarom ze geen twee delen doen, dan zou elk deel maar 8-9 afleveringen zijn in plaats van 12 (het totaal voor seizoen is 17 als ik me niet vergis).
    Helemaal niet bij stil gestaan, maar dat klopt inderdaad. Nou ja goed ik ben al blij dat het straks weer op dvd te krijgen is. Vind het toch een stuk minder om het op tv te volgen.

  25. #275

    Standaard

    ik hoop dan wel dat hij dezelfde afmetingen krijgt als die aparte delen van dozen !

Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 78910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •