Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 313 worden weergegeven.

Discussie: Grey's Anatomy

  1. #276

    Standaard

    iemand enig idee wanneer de nieuwe afleveringen weer in USA beginnen? de laatste afleveringen van S5 behoren echt tot de beste uit de hele reeks! ik wil meerrrrrrr!
    Do you think that's air you're breathing?

  2. #277

    Standaard

    donderdag weer!

  3. #278

    Standaard

    Voor de mensen die het via NL tv volgen: begin maart gaat Grey's weer verder.

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    donderdag weer!

    Zenk Joeee
    Do you think that's air you're breathing?

  5. #280

    Standaard

    Wie heeft de 100ste aflevering al gezien?

    Ik kan hem helaas nog niet vinden....
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne T. Bekijk bericht
    Wie heeft de 100ste aflevering al gezien?

    Ik kan hem helaas nog niet vinden....
    Het is allemaal vrij voorspelbaar...

    Denny keer terug...
    En niet Meredith en Derek gaan trouwen , maar Alex en Izzy.
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #282

    Standaard

    Wow....heftige finale...

    Hoewel ik denk ze alle twee terug zullen keren. En anders denk ik dat George niet terug komt, maar Izzy wel.
    **** me gently with a chainsaw.

  8. #283

    Standaard

    Zeker een heftige finale! Goeie cliff ook... ben benieuwd.
    Do you think that's air you're breathing?

  9. #284

    Standaard

    Wat een finale. Ben benieuwd of zowel Izzie als George het overleeft aangezien al vaker in het nieuws is geweest dat beide acteurs uit de serie geschreven wilde worden Volgend seizoen dus zeker wel weer kijken...

  10. #285

    Standaard

    Ja...maar de geruchten gaan nu dat al 'die' geruchten weer met opzet de wereld in zijn geholpen. Shonda Rimes zou paar dagen ook iets gezegd hebben wat neerkomt op dat ze of alle twee dood gaan of alle twee blijven leven. Tenzij ze weer 1 van de 2 ofzo als geest laten terugkomen....ik bedoel, het zou niet de eerste keer zijn...
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #286

    Standaard

    Net Seizoen 5 afgerond en wat een verbetering ten opzichte van Seizoen 4, heb echt genoten van dit 5de seizoen terug met humor, donkere kantjes van personages die aan bod komen en veel emotie. Ook is dit de eerste cliffhanger sinds Seizoen 2 dat ik een waardige cliffhanger vind en die me doet verlangen naar Seizoen 6.

    Wel spijtig is de manier hoe George er uit is geschreven, het ene moment zien we hem nog gewoon praten tegen bailey en een minuut later komt hij al met de ambulance zwaar toegetakeld aan in het ziekenhuis, had graag wat meer tijd daartussen gehad en had het ook willen zien dat hij het ziekenhuis verliet want dit kwam beetje gerusht over. Maar blijft een goeie finale en ik zal George erg missen en vind het jammer dat hij niet meer van de partij is. Een acteur die de laatste 2 seizoenen erg ongewaardeerd is geweest door de makers.
    BD (1243) What i Watch

  12. #287

    Standaard

    Ja maar even serieus!!! WTF!


    En ik ben pas 10 minuten bezig in de finale!


    Heerlijk.
    Do you think that's air you're breathing?

  13. #288

    Standaard

    Ja... maar echt!

    WTF!
    Do you think that's air you're breathing?

  14. #289

    Standaard

    Ja, het was een toppertje beste seizoensafsluiter ooit!

  15. #290

    Standaard

    Vond het juist bedroevend, lui schrijven noem ik dat. Puur op sensatie gericht. Is het jullie opgevallen hoeveel ongeloofwaardigheden er in zitten? De kijker wordt gewoon geacht geen enkele capaciteit tot zelf nadenken te hebben.

    Enkele van de meest schrijnende voorbeelden:
    Een lid van het SWAT team raakt de schutter in zijn schouder en laat hem vervolgens weer gaan? Het ziekenhuis zou in lockdown moeten zijn, maar de schutter loopt vrij overal rond? De schutter en Shepherd staan minutenlang voor een gigantisch open raam, maar scherpschutters hebben geen zicht? Iedereen in het gebouw heeft mobieltjes/PDA's e.d. en niemand denkt eraan om regelmatig door te geven waar ze de schutter hebben gezien?

    En zo is er een waslijst van wel 100 punten te verzinnen. Deed voor mij echt af aan het kijkplezier. Kleine inconsistenties kan ik gerust over het hoofd zien, maar dit gaat echt nergens meer over.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Vond het juist bedroevend, lui schrijven noem ik dat. Puur op sensatie gericht. Is het jullie opgevallen hoeveel ongeloofwaardigheden er in zitten? De kijker wordt gewoon geacht geen enkele capaciteit tot zelf nadenken te hebben.

    Enkele van de meest schrijnende voorbeelden:
    Een lid van het SWAT team raakt de schutter in zijn schouder en laat hem vervolgens weer gaan? Het ziekenhuis zou in lockdown moeten zijn, maar de schutter loopt vrij overal rond? De schutter en Shepherd staan minutenlang voor een gigantisch open raam, maar scherpschutters hebben geen zicht? Iedereen in het gebouw heeft mobieltjes/PDA's e.d. en niemand denkt eraan om regelmatig door te geven waar ze de schutter hebben gezien?

    En zo is er een waslijst van wel 100 punten te verzinnen. Deed voor mij echt af aan het kijkplezier. Kleine inconsistenties kan ik gerust over het hoofd zien, maar dit gaat echt nergens meer over.
    Tja, op die punten heb je inderdaad gelijk. Echter zijn op elke aflevering van elke serie wel wat dingen op aan te merken ; die onrealistisch zijn of iets dergelijks. Als ik TV kijk , naar series in ieder geval, kijk ik niet voor het realisme, dan zet ik wel een vandaag, of het nieuws op.

    Vind het dan juist spannend dat je echt in spanning zit ; wie het gaat overleven enzo. Ik zat echt 2 uur lang op het puntje van mijn stoel bij deze aflevering. Laatste keer dat dat zo was, was bij de 2e seizoensfinale van Grey's.

    Maarja, ieder kijkt TV om andere redenen

  17. #292

    Standaard

    Ik vond het een WOW! aflevering. Ik had niet gedacht dat ze Derek dood zouden laten gaan maar toch zat ik tot de laatste minuut op het puntje van me stoel. Wat een geweldige season finale
    Kan niet wachten op seizoen 7, maar volgens mij gaat dat nog wel even duren...

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Tja, op die punten heb je inderdaad gelijk. Echter zijn op elke aflevering van elke serie wel wat dingen op aan te merken ; die onrealistisch zijn of iets dergelijks. Als ik TV kijk , naar series in ieder geval, kijk ik niet voor het realisme, dan zet ik wel een vandaag, of het nieuws op.
    Ik snap je redenatie, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat we de kritische blik maar thuis moeten laten? Er zijn altijd wel kleine inconsistenties in bijna elke aflevering van bijna elke serie, daar kan ik me echt niet zo aan storen.

    Wanneer het echter groteske vormen aanneemt zoals hier het geval is, dan ga ik me daar toch aan ergeren. Het heeft niet eens zoveel met realisme te maken, meer met logica.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ashley v. R. Bekijk bericht
    Ik vond het een WOW! aflevering. Ik had niet gedacht dat ze Derek dood zouden laten gaan maar toch zat ik tot de laatste minuut op het puntje van me stoel. Wat een geweldige season finale
    Kan niet wachten op seizoen 7, maar volgens mij gaat dat nog wel even duren...

    Als je de hele finale gezien hebt (2 afleveringen!) dan weet je al hoe het afloopt, met iedereen. Ook met McDreamy.

    Verder ben ik blij dat de onlogische dingen mij minder opgevallen zijn. Ik vond het sensatie en daar houd ik wel van. (ook al heb je gelijk )
    Do you think that's air you're breathing?

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik snap je redenatie, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat we de kritische blik maar thuis moeten laten? Er zijn altijd wel kleine inconsistenties in bijna elke aflevering van bijna elke serie, daar kan ik me echt niet zo aan storen.

    Wanneer het echter groteske vormen aanneemt zoals hier het geval is, dan ga ik me daar toch aan ergeren. Het heeft niet eens zoveel met realisme te maken, meer met logica.
    Ben het met je eens, dat sommige dingen niet klopten ; maar wat ik probeer te zeggen is , dat dat mij in dit geval niet uitmaakte. Maar zoals ik al zei ; iedereen kijkt om andere redenen, en sommige mensen kijken kritischer naar afleveringen of films of wat dan ook. En dat is ieders goed recht

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door abyssus Bekijk bericht
    Als je de hele finale gezien hebt (2 afleveringen!) dan weet je al hoe het afloopt, met iedereen. Ook met McDreamy.

    Verder ben ik blij dat de onlogische dingen mij minder opgevallen zijn. Ik vond het sensatie en daar houd ik wel van. (ook al heb je gelijk )
    Jaa ik weet hoe het afloopt, heb de hele finale gezien, maar toch zat ik tot de laatste minuut in spanning. schrok me ook dood toen Yang en April op de gang liepen en dat opeens Jackson uit de lift kwam

  22. #297

    Standaard

    één van de betere Grey's Anatomy finales, stoorde me enkel dat het SWAT team handelde alsof ze pas van school kwamen ofzo. Wat een stelletje noobs, kerel van het SWAT team had een perfect zicht om hem fataal neer te schieten en dan verwond hij de man enkel om hem dan te laten gaan. Normaal als je target neergeschoten wordt ga je hem meteen proberen te onderscheppen. Al lijkt het me ook erg onlogisch dat hij alleen was, want wat heb je anders aan de SWAT Team Alhoewel de hele episode wel wat minpunten bevatte zoals waarom de ene persoon door het hoofd geschoten wordt zonder enige reden en de andere wordt dan geschoten na eerst een woordje uitleg te vragen.

    Toch minpunten waar ik me aan stoorde...
    BD (1243) What i Watch

  23. #298

    Standaard

    Het lijkt erop dat er een einde gaat komen aan deze serie:

    Legt Ellen Pompeo bom onder Grey's Anatomy?

    AMSTERDAM - Het is de vraag of Grey's Anatomy na zeven seizoenen een vervolg krijgt. Hoofdrolspeelster Ellen Pompeo zou haar contract niet willen verlengen...

    NET 5 start maandagavond met nieuwe afleveringen van Grey's Anatomy. In het zesde seizoen heerst er na de fusie nog steeds onrust in het Seattle Grace Hospital, maar het ziekenhuis komt vooral op zijn kop te staan door een ongenode gast. Ook blijkt dat oude liefde niet roest en dat sommige relaties een verrassende wending nemen als het onderwerp baby's ter sprake komt. De seizoensfinale, waarin een gewapende man het ziekenhuis binnendringt om de dood van zijn vrouw te wreken, belooft bloedstollend spannend te worden. Niet alle artsen brengen het er ongeschonden of zelfs levend vanaf.

    In de verenigde Staten is het zevende seizoen inmiddels opgenomen, maar het is nog niet zeker of de serie daarna een vervolg krijgt. Hoofdrolspeelster Ellen Pompeo, die de rol van Meredith Grey vertolkt, zou haar contract willen laten aflopen.
    Zie http://www.telegraaf.nl/prive/745470...__.html?p=13,2

  24. #299

    Standaard

    Iemand een idee wanneer seizoen 6 op dvd uitkomt, R2NL?

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat er een einde gaat komen aan deze serie:


    Zie http://www.telegraaf.nl/prive/745470...__.html?p=13,2
    Is al via verschillende sites op gereageerd in Amerika en ook door Ellen zelf. Ze heeft een contract tot het einde van het 8e seizoen en niet tot het 7e seizoen. Serie krijgt dus in elk geval 8 seizoenen.

Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •