Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
De resultaten 301 tot 313 van 313 worden weergegeven.

Discussie: Grey's Anatomy

  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Iemand een idee wanneer seizoen 6 op dvd uitkomt, R2NL?
    November

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Is al via verschillende sites op gereageerd in Amerika en ook door Ellen zelf. Ze heeft een contract tot het einde van het 8e seizoen en niet tot het 7e seizoen. Serie krijgt dus in elk geval 8 seizoenen.
    Inderdaad, ook hebben ze het fout dat Seizoen 7 inmiddels al is opgenomen want dat is zeker het geval niet ze hebben misschien al 6-8 eps ingeblikt voor Seizoen 7.
    BD (1243) What i Watch

  3. #303

    Standaard

    Ik ben een grote kijker van Grey's Anatomy.Geen fan maar ik kijk het gaag.
    Heb t/m 5 op dvd.Ben alleen nog maar bij seizoen 3.

  4. #304

    Standaard

    Vorige maand de Amerikaanse set binnengekregen van seizoen 6, maar vandaag pas kunnen afkijken. Wat zijn die laatste twee afleveringen toch enorm spannend! Jammer dat ik alles al had gelezen, maar toch fijn om het eindelijk eens te kunnen zien, en nog met 20 minuten extra materiaal ook!

    Chandra Wilson verdient echt een Emmy!
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #305

    Standaard

    Ik heb seizoen 1 en 2 op dvd gekocht, aangezien er aan deze serie nog lang geen eind aan zit te komen en een evt. box dus nog wel even uitblijft. Leuke, soms spannende serie waar ik altijd met plezier naar kijk. Nog maar een paar dvd seizoenen te gaan

  6. #306

    Standaard

    Hallo .

    Enkele dagen geleden kocht ik de dvd box Grey's Anatomy seizoen 1 tot en met 7. Zoals ik altijd doe test ik of alle schijfjes wel werken en tot mijn grote verbazing werken de schijfjes van seizoen 1 tot en met 4 perfect maar die van 5 tot en met 7 weigeren af te spelen op mijn LG dvd speler.

    Op mijn laptop willen deze dvd's dan weer wel afspelen.

    Ik ben er vrij zeker van dat het te maken heeft met beveiliging op de dvd's zelf en er waarschijnlijk een oplossing voor dit probleem is.

    Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft of weet wat te doen?

    Ik dacht het hier even te vragen aangezien mensen hier deze dvd's misschien ook hebben gekocht en dit probleem misschien ook zijn tegengekomen

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mangler Bekijk bericht
    Hallo .

    Enkele dagen geleden kocht ik de dvd box Grey's Anatomy seizoen 1 tot en met 7. Zoals ik altijd doe test ik of alle schijfjes wel werken en tot mijn grote verbazing werken de schijfjes van seizoen 1 tot en met 4 perfect maar die van 5 tot en met 7 weigeren af te spelen op mijn LG dvd speler.

    Op mijn laptop willen deze dvd's dan weer wel afspelen.

    Ik ben er vrij zeker van dat het te maken heeft met beveiliging op de dvd's zelf en er waarschijnlijk een oplossing voor dit probleem is.

    Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft of weet wat te doen?

    Ik dacht het hier even te vragen aangezien mensen hier deze dvd's misschien ook hebben gekocht en dit probleem misschien ook zijn tegengekomen
    Het lijkt me een compatibiliteitsprobleem van je speler. Je zou eens moeten uitzoeken of er voor jouw type speler firmware-updates bestaan.

    Welk type is het trouwens? Alleen het merk noemen is te weinig informatie om er meer over te kunnen zeggen.

  8. #308

    Standaard

    Iemand die deze serie nog kijkt?

    Is er iemand hier die Seizoen 10 heel toevallig vanuit Amerika gekocht heeft?

    Heb deze via Ebay gekocht bij een seller met 100 % feedback, maar heb het gevoel dat ik een namaak heb gekregen. De slipcover zit enorm strak om het hoesje heen en was vanaf de buitenkant gesealed. Meestal zit bij Buena Vista de seal om het hoesje met daaroverheen de slipcover. Er zat wel een sticker op de seal met info over de serie. De slipcover zelf ziet er ook een beetje dof/vaal uit.

    Het doosje is anders dan bij vorige seizoenen, maar dat kan natuurlijk. Gaat erg moeilijk open en dicht en er zaten allemaal kleine stukjes uitstekende plastic aan. De kaft in het hoesje ziet er ook erg dof uit, haast gekopieerd maar is wel dubbelzijdig gedrukt. Artwork op de schijfjes zelf zien er ook erg blurry uit en toen ik de dvd's getest heb ziet het beeldkwaliteit er ook niet echt goed uit voor een dvd set uit 2014. Je zou haast denken dat een serie uit 1995 is ofzo.

    Is er een manier om er zeker achter te komen dat dit een namaak is of een slecht product? Zat er aan te denken misschien Buena Vista zelf te mailen, maar geen idee of dat zou helpen.

    Iemand hier die dus de Regio 1 set heeft van seizoen 10 en bovenstaande 'problemen/bevindingen' herkent of kan bevestigen?
    **** me gently with a chainsaw.

  9. #309

    Standaard

    Kijk de serie ook nog steeds trouw. Sinds seizoen 1 een van mijn favoriete series. Heb dan ook alle 10 seizoenen op dvd, maar wel de Nederlandse edities, omdat ik de verpakkingen mooier vind dan de andere versies Kan je dus niet helpen met de Regio 1 set

  10. #310

    Standaard

    Ik ben er inmiddels vrij zeker van dat het een bootleg is en heb dan ook mijn geld teruggekregen van de Ebay seller. Ik hoefde de dvds niet terug te sturen.

    Waarschijnlijk volgend jaar een tripje naar de US en dan alsnog de set kopen IRL.

    Bedankt iig...
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #311

    Standaard

    Na seizoen 5 heb ik de serie een hele tijd niet meer gekeken. Echt iets van 5 jaar niet of zo. Maar de afgelopen weken heb ik seizoenen 6 tm 8 bekeken en ik moet zeggen: het blijft toch een leuke serie. De latere seizoenen zijn misschien wel beter dan vroege seizoenen.

  12. #312

    Standaard

    Het blijft gewoon leuk vermaak. Ik amuseer me met verstand op nul enorm ermee. En dat zeker na een lange dag werken.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #313

    Standaard

    Ellen Pompeo verlaat na seizoen 19 (die inmiddels bezig is) eindelijk de serie: https://www.rtlboulevard.nl/entertai...-greys-anatomy

    Dat zal wel het einde van de serie betekenen. Ik ben trouwens voor het eerst in heel wat jaren verder gegaan met het bekijken en ben nu met seizoen 11 bezig.

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •