Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 313 worden weergegeven.

Discussie: Grey's Anatomy

  1. #26

    Standaard

    hahaha wees maar niet bang :P dankjewel voor het nieuws, ben iig blij dat grey's blijft

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Die informatie die ik gaf over Desperate housewives, Grey's anatomy en Lost geld pas vanaf de eerste week van maart hoor :P (voordat iemand vrijdagavond voor niets voor de tv zit)
    haha ja dat had ik al in de gaten.. :P
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  3. #28

    Standaard

    Heb net op IMDB gekeken en volgens mij heeft Net5 een aflevering overgeslagen. Tenminste ik kan een aflevering niet plaatsen. Hebben meer mensen dit??

    Vorige week was aflevering 6 en deze week aflevering 8.

    IMDB

    T kan natuurlijk ook zijn dat k in de war ben.

  4. #29

    Standaard

    Je bent in de war :wink:.

    [spoiler:be5547b7aa]Derek and Meredith try (unsuccessfully) to be discreet as they spend the night together at Meredith's house, but their haggard appearance speaks volumes to everyone - including Bailey, who warns Meredith to end the relationship. Meanwhile George suspects an anesthesiologist of drinking on the job but is reluctant to speak up about it, Alex treats a former competitor who now finds honor in self-mutilation, Izzie has to deal with a patient who won't let go of his girlfriend - literally, and Cristina seems to be battling a case of the flu.[/spoiler:be5547b7aa]

    Dit is de samenvatting van www.tvtome.com voor (de erg sterke) aflevering 7, die vorige week op tv was.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Je bent in de war :wink:.
    Gelukkig maar. Was idd een beetje in de war.

  6. #31

    Standaard

    A Grey's Anatomy Shocker!

    Ellen Pompeo of ABC's Grey's Anatomy (which has topped Desperate Housewives in ratings the last two Sundays) has dropped a shocker in an interview with TV Guide. If you'd rather not know a thing about upcoming episodes, turn back now!

    Still here? Pompeo, who plays Dr. Meredith Grey says:

    TV Guide: If you had a very special Valentine's episode, what surprises would it have?
    Pompeo: A lesbian scene! [Laughs] Speaking of surprises: Did you know that one of the interns is leaving the intern program?

    TV Guide: Can you say who?
    Pompeo: No, but whoever it is knows already. I just know that it's not me.

  7. #32

    Standaard

    ^^ ik heb ook ergens gelezen dat de acteurs een contract hebben getekend waarin staat dat ze mogen 'liegen' dus spoilers in de wereld brengen die niet waar zijn... dus who knows, misschien gaat er wel niemand weg.

  8. #33

    Standaard

    als antwoord erop:

    [spoiler:5cecad0b2f] ik heb wel ergens gelezen dat een intern misschien zou sterven[/spoiler:5cecad0b2f]

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    als antwoord erop:

    [spoiler:4be5ca5a34] ik heb wel ergens gelezen dat een intern misschien zou sterven[/spoiler:4be5ca5a34]
    Ik heb gehoord dat [spoiler:4be5ca5a34] een intern het zou stoppen, maar wel gewoon in de show zou blijven, zeg maar [/spoiler:4be5ca5a34], maar je weet het toch nooit zeker, omdat ze ook valse spoilers mogen afgeven. Is er al wat bekend over een nederlandse release van deze serie????

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    als antwoord erop:

    [spoiler:9f6245cb3c] ik heb wel ergens gelezen dat een intern misschien zou sterven[/spoiler:9f6245cb3c]
    Ik heb gehoord dat [spoiler:9f6245cb3c] een intern het zou stoppen, maar wel gewoon in de show zou blijven, zeg maar [/spoiler:9f6245cb3c], maar je weet het toch nooit zeker, omdat ze ook valse spoilers mogen afgeven. Is er al wat bekend over een nederlandse release van deze serie????
    alleen nog maar in de us te verkrijgen helaas :

    http://abctvstore.shopthescene.com/detail.php?p=4237
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    als antwoord erop:

    [spoiler:7c614a75f2] ik heb wel ergens gelezen dat een intern misschien zou sterven[/spoiler:7c614a75f2]
    Ik heb gehoord dat [spoiler:7c614a75f2] een intern het zou stoppen, maar wel gewoon in de show zou blijven, zeg maar [/spoiler:7c614a75f2], maar je weet het toch nooit zeker, omdat ze ook valse spoilers mogen afgeven. Is er al wat bekend over een nederlandse release van deze serie????
    alleen nog maar in de us te verkrijgen helaas :

    http://abctvstore.shopthescene.com/detail.php?p=4237
    Ja, dat wist ik, maar ik vind met al die medische termen nederlandse ondertiteling wel handig

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    als antwoord erop:

    [spoiler:c1255d0b25] ik heb wel ergens gelezen dat een intern misschien zou sterven[/spoiler:c1255d0b25]
    Ik heb gehoord dat [spoiler:c1255d0b25] een intern het zou stoppen, maar wel gewoon in de show zou blijven, zeg maar [/spoiler:c1255d0b25], maar je weet het toch nooit zeker, omdat ze ook valse spoilers mogen afgeven. Is er al wat bekend over een nederlandse release van deze serie????
    alleen nog maar in de us te verkrijgen helaas :

    http://abctvstore.shopthescene.com/detail.php?p=4237
    Jep ik ook hoor, maarja ik denk dat ze hier pas op dvd uitbrengen als net 5 door de afleveringen heen is ofzo..

    Ja, dat wist ik, maar ik vind met al die medische termen nederlandse ondertiteling wel handig
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  13. #38

    Standaard

    Morgenavond aflevering 1 van seizoen 2. Ben benieuwd.

  14. #39

    Standaard

    Nou, hij is zoals gewoonlijk weer erg leuk
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Nou, hij is zoals gewoonlijk weer erg leuk
    idd... de rest van s2 ook btw
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Nou, hij is zoals gewoonlijk weer erg leuk
    idd... de rest van s2 ook btw
    Ik vind dit zo en zo een goede serie. Bij andere series, zoals Desperate housewives en the oc, zie je toch al snel dat het na het eerste seizoen wat minder wordt en bij Grey's anatomy blijven de afleveringen van een goed niveau, misschien zelfs beter

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Nou, hij is zoals gewoonlijk weer erg leuk
    idd... de rest van s2 ook btw
    Ik vind dit zo en zo een goede serie. Bij andere series, zoals Desperate housewives en the oc, zie je toch al snel dat het na het eerste seizoen wat minder wordt en bij Grey's anatomy blijven de afleveringen van een goed niveau, misschien zelfs beter
    Ja dat klopt, vaak zakt het niveau ff wat in das idd best jammer. Ik denk ook dat het eraan ligt wat voor soort genre het is. The Oc of desperate housewives zijn namelijk van een ander genre/niveau. Hopen dat Greys het huidige niveau in iedergeval vast kan houden of het liefste nog beter wordt!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  18. #43

    Standaard

    ik kan niet anders zeggen dan dat ik genoten heb van deze aflevering.. George is geweldig!
    Do you think that's air you're breathing?

  19. #44

    Standaard

    Ja goede aflevering weer. Heb ook weer genoten.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #45

    Standaard Seizoen 2

    Hallo GA fans,

    ik kan je vertellen dat de serie nog erg spannend wordt. Heb alle afleveringen van beide seizoenen zo ongeveer allemaal gezien. De serie is wel ietwat traag. Karakters draaien erg om elkaar heen en ze blijven oppervlakkig. Maar al met al een goede ziekenhuisserie.

    Groeten en keep watching!

  21. #46

    Standaard

    Ik vind niet echt dat ze heel erg oppervlakkig blijven. Over Alex en Izzy kom je bijvoorbeeld op een gegeven moment best veel te weten
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  22. #47

    Standaard

    DE aflevering gisteren was ook wel weer leuk en spannend Ik vind het toch wel erg verslavend hoor, ook wel vanwege de humor die erin zit. Everwood komt trouwens weer terug met nieuwe afleveringen! (geloof ik) op zaterdag op Net5...

  23. #48

    Standaard

    Ik vond het zaterdag ook echt weer een super aflevering. Het beste vind ik ook nog met deze serie dat het niet minder wordt. Je hebt ergens in seizoen 2 ook een dubbel aflevering en die is ook steengoed.
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  24. #49

    Standaard

    Zaterdag, het komt toch alleen dinsdag op Net5. Vond het gisteren een hele goede aflevering met veel diepgang [spoiler:48aa729b67]moeder van Grey die in het ziekenhuis komt, Yang die neerstort in de OR en Burke die van niets weet[/spoiler:48aa729b67]. Hele goede serie.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Zaterdag, het komt toch alleen dinsdag op Net5. Vond het gisteren een hele goede aflevering met veel diepgang [spoiler:584218dfa6]moeder van Grey die in het ziekenhuis komt, Yang die neerstort in de OR en Burke die van niets weet[/spoiler:584218dfa6]. Hele goede serie.
    Ik bedoelde ook gister trouwens, foutje

Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •