Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 313 worden weergegeven.

Discussie: Grey's Anatomy

  1. #51

    Standaard

    Gister idd weer een goeie aflevering. Heeft iemand al een idee wanneer de R2 NL editie van seizoen 1 op dvd verschijnt.

  2. #52

    Standaard

    voor de Belgische fans, vanaf donderdag 6 april zendt VijfTV deze serie uit en ze beginnen eenmalig met een dubbele aflevering.

    Ik ga dan ook maar eens kijken want heb deze serie nog nooit gezien (betwijfel wel of het iets voor mij is).

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    voor de Belgische fans, vanaf donderdag 6 april zendt VijfTV deze serie uit en ze beginnen eenmalig met een dubbele aflevering.

    Ik ga dan ook maar eens kijken want heb deze serie nog nooit gezien (betwijfel wel of het iets voor mij is).
    Nou in het begin had ik ook zoiets van ik probeer het wel een keer en ik zie het wel, maar het is echt onwijs leuk

  4. #54

    Standaard

    ik zal hier zeker laten weten wat ik er van vond

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    voor de Belgische fans, vanaf donderdag 6 april zendt VijfTV deze serie uit en ze beginnen eenmalig met een dubbele aflevering.

    Ik ga dan ook maar eens kijken want heb deze serie nog nooit gezien (betwijfel wel of het iets voor mij is).
    Dat ging ik ook net posten. :wink:
    Ik ga ook kijken, ben wel benieuwd wat het wordt...

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    voor de Belgische fans, vanaf donderdag 6 april zendt VijfTV deze serie uit en ze beginnen eenmalig met een dubbele aflevering.

    Ik ga dan ook maar eens kijken want heb deze serie nog nooit gezien (betwijfel wel of het iets voor mij is).
    Dat ging ik ook net posten. :wink:
    Ik ga ook kijken, ben wel benieuwd wat het wordt...
    Dat duurt dan toch wel lang voor jullie. Ik moet zeggen dat het gisteravond weer super was

  7. #57

    Standaard

    Foutje, dubbelpost

  8. #58

    Standaard

    Ondertussen is Grey's anatomy ook in vlaanderen te zien , op vijf tv de kleinste zender van de SBS groep hier.
    Het haalde gemiddeld 118.100 kijkers, heel goed voor een zender die to verleden jaar maar 2.4% marktaandeel haalde, en nu geregeld 4 à 5 % gemiddeld.
    Grey's anatomy zal zeker één van de sterkhouders van de zender worden.
    Eerste indruk is dat het iets van Ally McBeal heeft, commentaar van Ellen Pompeo (Meredith) op het leven en haarzelf. Ook wat fysieke gelijkenis met Calista Flockhart ( zijnde magerzucht, dunne armpjes).
    Zeker ga ik deze serie nog verder volgen.
    Tv serie fan

  9. #59

    Standaard

    Haha leuke vergelijking met ally mcbeal, maar ik denk dat het wel stopt met die twee overeenkomstige dingen. Ik ben benieuwd of die voice-over van meredith ook echt de hele serie lang zal blijven, meestal zakt het na 1 à 2 seizoenen af. Net zoals bij ally mcbeal, in het begin ook veel voice-overs door ally zelf, later nooit meer.

  10. #60

    Standaard

    Nu had ik via via gehoord dat Grey's Anatomy al hier op dvd te krijgen was? seizoen 1 voor 100 €?? vindt ik wel een beetje veel voor 1 seizoen wat maar 9 afleveringen telt
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Nu had ik via via gehoord dat Grey's Anatomy al hier op dvd te krijgen was? seizoen 1 voor 100 €?? vindt ik wel een beetje veel voor 1 seizoen wat maar 9 afleveringen telt
    Erg knap, volgens mij was hij op amazon.com $29,99 (tenminste dat was het laatst)

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Nu had ik via via gehoord dat Grey's Anatomy al hier op dvd te krijgen was? seizoen 1 voor 100 €?? vindt ik wel een beetje veel voor 1 seizoen wat maar 9 afleveringen telt
    Erg knap, volgens mij was hij op amazon.com $29,99 (tenminste dat was het laatst)
    Ik dacht al, dat er iets niet in de haak was... lol
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Nu had ik via via gehoord dat Grey's Anatomy al hier op dvd te krijgen was? seizoen 1 voor 100 €?? vindt ik wel een beetje veel voor 1 seizoen wat maar 9 afleveringen telt
    Erg knap, volgens mij was hij op amazon.com $29,99 (tenminste dat was het laatst)
    Heb het gister even voor pavago nagekeken, maar hij is nog steeds $29,99. Ik wacht denk ik toch even, want ik vind nederlandse subs toch wel makkelijk met die medische teksten

  14. #64

    Standaard

    De laatste vrijdag van juni een dubbele, misschien gaat dat door in juli

  15. #65

    Standaard

    NEt 5 :

    'Grey's Anatomy' is iedere dinsdagavond om 22.00 uur te zien. Vanaf 16 mei verschuift de serie weer terug naar 21.30 uur, omdat 'Evelien' dan is afgelopen. Eind juli beginnen we met de herhalingen van 'Grey's Anatomy'; iedere vrijdagavond om 20.30 uur zullen twee afleveringen achter elkaar te zien zijn

  16. #66

    Standaard



    Dit wordt de cover van seizoen 2, die 12 september in de VS verschijnt

    Bron: http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=5581

  17. #67

    Standaard

    Erg leuke cover, beetje in de stijl van de cover van seizoen 1. Ben alleen nog steeds benieuwd wanneer seizoen 1 hier nou eens verschijnt.

  18. #68

    Standaard

    Volgens mij heb ik het in het andere Grey's Anatomy topic al gezegd, maar ik denk zelf dat ze wachten totdat in belgie ook alles is uitgezonden. die hebben gister of aankomende vrijdag de laatste aflevering van seizoen 1 pas gehad

  19. #69

    Standaard

    Ok. Ik heb goed nieuws (denk/hoop ik)

    Ik keek even op Play.com om iets na te kijken en ik zag dat seizoen 1 op 17 juli in de UK uitkomt.

    Nederland zal dan vast ook wel rond die datum zitten

  20. #70

    Standaard

    Dat is goed nieuws om te horen, maar je weet natuurlijk nooit iets zeker totdat het zeker is

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    Dat is goed nieuws om te horen, maar je weet natuurlijk nooit iets zeker totdat het zeker is
    Dat is zeker waar. Laat ik het dan anders zeggen. Ik hoop dat de nederlandse editie vlak na de engelse uitkomt :P

  22. #72

    Standaard

    ja rianne dat hoop ik ook!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    ja rianne dat hoop ik ook!
    Wie niet

  24. #74

    Standaard

    Het lijkt wel alsof hij al te bestellen is...

    http://www7.cd-wow.nl/detail_results...ct_code=367176

    Ben benieuwd of iemand hier meer van weet :P

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheTh1ng
    Het lijkt wel alsof hij al te bestellen is...

    http://www7.cd-wow.nl/detail_results...ct_code=367176

    Ben benieuwd of iemand hier meer van weet :P
    Dit komt misschien omdat het ook een regio 4 dvd is.

Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •