Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 313 worden weergegeven.

Discussie: Grey's Anatomy

  1. #201

    Standaard

    Ik vind het ook een zeer rare gang van zaken! Mjah volgens mij wil ABC er gewoon alles aan doen om hoge kijkcijfers te behouden en denken ze dat als ze dit doen (als het waar is) dat ze die hoge kijkcijfers behouden. Ben benieuwd hoe dit afloopt...

  2. #202

    Standaard

    Jezus wat een soap is dat ivm die Washington, al maanden is daar iedere week wel een nieuw persbericht over. Wat kunnen ze in de VS toch een overdreven aanstoot nemen aan sommige zaken. Als ik hem was, ik hield de eer aan mezelf en stapte eruit. Ik volg de serie niet maar naar het schijnt is hij 1 van de belangrijkste personages, en dan willen ze hem misschien zelfs ontslaan zonder dat het personage er op de 1 of andere manier wordt uitgeschreven? Ik zou dat als kijker niet pikken.

  3. #203

    Standaard

    Ik vind hem zelf, samen met Alex en Izzy, de interessantste personages. Maar wat ik eerder gelezen heb, zijn juist de fans van de serie die om zijn ontslag zaten te roepen.

    Nog een nieuw bericht:
    Washington Seeks Counseling at Treatment Center

    Disgraced Grey's Anatomy star Isaiah Washington was checked into a residential treatment facility in a bid to keep his job on the medical drama, according to news reports in America. The actor hit the headlines last year with anti-gay remarks he made towards cast mate TR Knight on the set of the show. He repeated the remarks in a bid to clear his name at the Golden Globe Awards earlier this month. After publicly apologizing for using the derogatory word "f****t" in public last week, Washington met with enraged gay community leaders on Monday. Accepting he needs help, Washington checked into the unnamed facility for a "psychological assessment" this morning, according to a report in American publication Life & Style. His decision to seek help for his comments came after Washington met with TV bosses at ABC, the network that airs Grey's Anatomy in the US. A source tells the publication, "ABC has told him he must enter a program to examine why he would say such hateful words."
    Vind het echt belachelijk.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #204

    Standaard

    Oftwel: Hij schelt een keer iemand uit in een opwelling en nu moet ie daarvoor in therapie? Dat kan echt alleen maar in Amerika
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #205

    Standaard

    De eerste keer was op de set en was te verstaan. Op werkvloer wordt er wel eens gescholden op elkaar.
    De tweede keer was op een persconferentie en plein public. En dat nadat hij tevoren al verontschuldigingen had gedaan. Dus het herhalen van zijn beledigingen was dan op zijn minst ongepast.
    Verder zijn de meeste van die critici, dan nog eens homofiel dus die voelen zich dan nog eens persoonlijk aangevallen voelen door hem. Dus gaan ze nog meer op zijn kap zitten.
    Voor een groot deel heeft hij het aan zichzelf te danken. Maar voorlopig houden de producers het hand boven zijn hoofd en zal hij waarschijnlijk seizoen 3 kunnen afwerken. Maar of dat blijft duren is natuurlijk de vraag.
    Tv serie fan

  6. #206

    Standaard

    hm, I'm gay and I don't give a cr*p

    komaan zeg, waarover ze neuten, toegegeven, het hoort niet maar om hem zomaar van de eerste dag op de andere te ontslaan ?

    ze zouden op zijn minst zijn personage er mogen uitschrijven dan, alhoewel ik ersoonlijk hoop dat hij blijft. Burke is een cruciaal personage in de serie.

    en euhm, hoe koddig dat ge nu zelf al op therapie kunt tegen homofobie in de VS. ge kunt daar echt voor alles op "kamp" gaan he

    ik hoop dus dat hij blijft en kijk al uit naar afl 313 !

  7. #207

    Standaard

    Voor de Belgische kijkers, morgen start zender Vijf Tv met het 3de Seizoen van Grey's Anatomy om 21u05.

  8. #208

    Standaard

    Er komt waarschijnlijk een spin off van Grey's anatomy rond Addison Montgomery!


    'Anatomy' May Spin Off Addison

    Kate Walsh has had a bit of a roller-coaster ride in her time on "Grey's Anatomy," acting her way through a couple of love triangles, numerous medical crises and, currently, a bout of unresolved romantic tension with one of her interns.

    All the ups and downs could, however, have a pretty big payoff for the actress: her own show.

    ABC and "Grey's Anatomy" creator are considering a spinoff of the show that would focus on Walsh's character, neonatal surgeon Addison Montgomery. The network isn't commenting, but The Wall Street Journal reports that Rhimes is working on an idea to spin off Addison.

    The details of that idea are scant at the moment; the Journal says Rhimes has yet to settle on plot details such as whether Addison would leave Seattle. She is, however, planning a May sweeps episode that would focus on Addison and serve as a back-door pilot for the new show.

    Should that happen, it would likely push another Rhimes project, about a group of female journalists in New York, on to the back burner.

    Character-based spinoffs are hardly a lock to succeed -- for every "Frasier" there's at least one "Joey" -- but a show born of "Grey's Anatomy" would probably have a better chance than most. The draws 20 million viewers per week, and only "American Idol" has better ratings in the adults 18-49 demographic that advertisers covet.

    Walsh joined "Grey's Anatomy" in the show's first-season finale, becoming the third side of a love triangle also involving her TV husband, Dr. Derek Shepherd (Patrick Dempsey) and Seattle Grace intern Meredith Grey (Ellen Pompeo). She became a regular midway through last season.

    Her credits also include "Under the Tuscan Sun," "The Drew Carey Show" and "Kicking & Screaming."

    Bron: Zap2it
    Er is ook al iets bekend gemaakt over een eventuele cast-member voor de spin off:


    Taye Diggs in for 'Grey's' Spinoff

    Taye Diggs is catching another break at ABC.

    Diggs, who starred in the network's short-lived series "Day Break" earlier this season, will guest star in an episode of "Grey's Anatomy" later this season that will also serve as a back-door pilot for a possible spinoff series. Separately, the show will also have Hector Elizondo ("Chicago Hope," "The Princess Diaries") as a guest star.

    ABC isn't offering up any information about Diggs' character (and also neglects to mention he starred in one of its shows not three months ago). The would-be spinoff will focus on Kate Walsh's character, neonatal surgeon Addison Montgomery; The Hollywood Reporter says the two-hour episode, planned for May sweeps, will have her on the verge of leaving Seattle.

    Diggs recently signed a holding deal with ABC Television Studio (formerly Touchstone TV), which produces "Grey's Anatomy," and his production company also has a relationship with the studio.

    In addition to "Day Break," Diggs' recent credits include the feature-film version of "Rent," UPN's "Kevin Hill" and a guest arc on "Will & Grace."

    Elizondo, meanwhile, will appear in a separate episode as Callie's (Sara Ramirez) father. The Emmy-winning actor, whose long list of credits also includes "Pretty Woman," "The Taking of Pelham One Two Three" and the forthcoming "Love in the Time of Cholera," is currently filming his episode, but an airdate hasn't been set.

    Bron: Zap2it

  9. #209

    Standaard

    Dat complete seizoen is ie alleen via cd-wow verkrijgbaar? Vind dat wel een belachelijke prijs Maar twee aparte boxen voor een seizoen is ook weer zoiets

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niqie
    Dat complete seizoen is ie alleen via cd-wow verkrijgbaar? Vind dat wel een belachelijke prijs Maar twee aparte boxen voor een seizoen is ook weer zoiets
    Ja net zoals met CSI, 't is gewoon mensen geld uit de zakken kloppen. Maar goed ik heb liever dat ze de serie in twee delen uitbrengen en dan later niet in een keer toch in een box net zoals met lost want dat was echt klote dat je extra geld betaalde.

  11. #211

    Standaard

    2 x 24,99 euro voor 1 seizoen met 27 afleveringen vind ik helemaal niet zo'n gekke prijs..
    Dus vind het niet echt afzetterij, maar dat neemt niet weg dat ik het wel godse lelijk vind om een seizoen in 2 delen thuis te moeten hebben staan.


  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    2 x 24,99 euro voor 1 seizoen met 27 afleveringen vind ik helemaal niet zo'n gekke prijs..
    Dus vind het niet echt afzetterij, maar dat neemt niet weg dat ik het wel godse lelijk vind om een seizoen in 2 delen thuis te moeten hebben staan.
    Ja en dat komt dan vooral omdat mijn andere series wel in 1 box zitten, volgens mij hebben die boxen toch ook een andere kleur. Een rood en een blauw dacht ik.

    Iemand trouwens nog een mening over de Greys anatomy spin-off rond Addison Montgomery (zie vorige blz.)?

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    2 x 24,99 euro voor 1 seizoen met 27 afleveringen vind ik helemaal niet zo'n gekke prijs..
    Dus vind het niet echt afzetterij, maar dat neemt niet weg dat ik het wel godse lelijk vind om een seizoen in 2 delen thuis te moeten hebben staan.
    Ja en dat komt dan vooral omdat mijn andere series wel in 1 box zitten, volgens mij hebben die boxen toch ook een andere kleur. Een rood en een blauw dacht ik.

    Iemand trouwens nog een mening over de Greys anatomy spin-off rond Addison Montgomery (zie vorige blz.)?
    Rood/Wit


  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    2 x 24,99 euro voor 1 seizoen met 27 afleveringen vind ik helemaal niet zo'n gekke prijs..
    Dus vind het niet echt afzetterij, maar dat neemt niet weg dat ik het wel godse lelijk vind om een seizoen in 2 delen thuis te moeten hebben staan.
    Ja en dat komt dan vooral omdat mijn andere series wel in 1 box zitten, volgens mij hebben die boxen toch ook een andere kleur. Een rood en een blauw dacht ik.

    Iemand trouwens nog een mening over de Greys anatomy spin-off rond Addison Montgomery (zie vorige blz.)?
    Rood/Wit
    nou ja had er tenminste 1 goed :P

    Maar zoals ik al eerder vroeg hoe staan jullie tegen over een greys anatomy spin-off rond addison?

  15. #215

    Standaard

    hmmz, ben bang voor uitmelken van een serie. Ik ben nooit een grote voorstander van spinn-offs ( die van CSI vind ik echt niet boeiend). Maar ik hoorde dat Taye Diggs ook in die spin-off zal spelen, en daar ben ik dan wel weer benieuwd naar. Vind hem wel een leuke acteur. Maar ik zit niet echt te wachten op die spin-off moet ik eerlijk zeggen.

  16. #216

    Standaard

    Spin -Off gaat niet door.

    Eind mei komt het tweede seizoen in de UK uit met 22 Afleveringen. Bless the Lord...
    **** me gently with a chainsaw.

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Spin -Off gaat niet door.

    Eind mei komt het tweede seizoen in de UK uit met 22 Afleveringen. Bless the Lord...
    Weet je zeker dat de spin-off niet door gaat? Ik zag dit eigenlijk best wel zitten, volgens mij gaat dit nog gewoon door hoor.

    Wat bedoel je eigenlijk met die dvd box van het tweede seizoen? Serie 2 had toch 27 afleveringen of bedoel je misschien seizoen 3?

  18. #218

    Standaard

    Op Play.com staat: Grey's Anatomy: Series 2 Due for release on 28/05/2007

    met alle 27 afleveringen uiteraard :wink:


  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    Op Play.com staat: Grey's Anatomy: Series 2 Due for release on 28/05/2007

    met alle 27 afleveringen uiteraard :wink:
    Leuk voor de fans die liever de hele box zouden willen :P maar nu met twee delen zitten opgescheept. Zit bij deze versie NL subs?

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    Op Play.com staat: Grey's Anatomy: Series 2 Due for release on 28/05/2007

    met alle 27 afleveringen uiteraard :wink:
    Dat zou heel raar zijn. De eerste 5 afleveringen van seizoen 2 zijn in de UK bij seizoen 1 uitgebracht. Seizoen 1 had 3 discs met op de laatste disc de eerste 5 van seizoen 2 dus.

    Dus ja...het zou dan best raar zijn als ze WEER uitgebracht gaan worden bij het tweede seizoen. Ik denk dus dat Play het fout heeft, maar we zullen het zien.
    **** me gently with a chainsaw.

  21. #221

    Standaard

    Ben benieuwd wanneer ze weer verder gaan met seizoen 3, vindt t nl jammer dat er elke keer onderbrekingen van 2 weken of n maand tussen zitten.

  22. #222

    Standaard

    Volgens mij gaan ze deze week weer verder.

  23. #223

    Standaard

    ja, nu donderdag is het weer GA, continu denk ik tot de finale en over 3 weken de dubbelaflevering ivm de spin-off

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Spin -Off gaat niet door.

    Eind mei komt het tweede seizoen in de UK uit met 22 Afleveringen. Bless the Lord...
    De spin-off gaat wel door. Het krijgt de naam ''Private Practice''. De serie is zelfs al opgepakt door ABC voor het nieuwe seizoen. Binnenkort wordt in Amerika een speciale Greys anatomy aflevering uitgezonden waarin de personages van de nieuwe spin-off een introductie krijgen. Deze dubbele afleveringen zouden dienst doen als een soort Pilot. De afleveringen heten ''The Other Side of This Life'' part 1 & 2.

    Hier een preview: http://www.youtube.com/watch?v=y0S9y8wsFy8

    In deze aflevering gaat Addison op bezoek bij haar pete-kind en dit leidt weer naar een baan buiten Seattle. Het gaat om een baan in een prive-kliniek.

    De cast is ook rond, zo zullen: Kate Walsh, Taye Diggs, Timothy Daly, Merrin Dungey, Amy Brenneman en Chris Lowell te zien zijn in de spin-off.

  25. #225

    Standaard

    Chris Lowell!!! Njah dan is het wel zeker dat ie weggaat bij Veronica Mars, jammer Ik vind hem errug leuke en grappig. En Merrin Dungey, blij dat 'Francie' weer terug is in een tv serie. Vond haar ook altijd erg leuk in Alias.

Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •