Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard Buena Vista Fscka

    BAH. Bijna een meijer in oud geld voor zo'n knaakland release (4:3, geen DTS).

    Als er mensen zijn die hier geld in stoppen (de eigenaren van 4:3 TV's nagelaten uiteraard) dan laten we ons dus echt buttfscken door Buena Vista.

    Willen we dus in het vervolg betere releases hier in Nederland dan zullen we dus een signaal aan Buena Vista moeten afgeven door de DVD gewoon NIET te kopen.

    Ik ga dus waarschijnlijk ook voor de UK SE versie...

    Eat your heart out Buena Vista NL.
    Groet,

    Ryaco Hendriks.

  2. #27

    Standaard Re: Buena Vista Fscka

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ryaco
    Willen we dus in het vervolg betere releases hier in Nederland dan zullen we dus een signaal aan Buena Vista moeten afgeven door de DVD gewoon NIET te kopen.
    Laten we hopen dat deze DVD slecht genoeg gaat verkopen om een signaal af te geven aan "the powers that be" bij Buena Vista NL.
    Maar aangezien ze nu aan het strooien zijn met aanbiedingen, zie ik het somber in...

  3. #28

    Standaard

    Ik heb hem zojuist gekocht bij AH met 10 euro korting (1000 airmiles verzilverd) voor 17.99 Euro. Zat nog een bon bij voor een gratis Disney DVD...alleen nergens een actiesticker

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ThAzOnE
    Ik heb hem zojuist gekocht bij AH met 10 euro korting (1000 airmiles verzilverd) voor 17.99 Euro. Zat nog een bon bij voor een gratis Disney DVD...alleen nergens een actiesticker
    De aktiesticker moet zich bevinden op het papieren envelopje waarin de DVD-schijf zit. Als je dus géén sticker hebt, dan terug naar die AH! (en anders zou ik 20 eurootjes vragen, want dat is die sticker zo'n beetje waard)

  5. #30

    Standaard

    Das mooi k#t. Naja heb een kopie van mijn kassabon meegestuurd. Ik heb toevallig met pin betaald. Mijn rek. nummer staat op die bon. Het is hetzelfde nummer waar ik heb neer gezet dat ze gemachtigd zijn om het af te schrijven. Daarbij staat er duidelijk op de bon "DVD Atlantis". Ik hoop dat de distributeur het accepteerd. Van het rijtje had ik alleen Lady en de Vagebond 2 niet...dus het zou mooi uitkomen.

    Het zal mijn eigen schuld wel zijn...wie koopt er nou een DVD bij Albert Heijn op Rotterdam-Zuid


    ---
    Ik heb volgens mij toch geen poot om op te staan voor het alsnog eisen van het stickertje of geld...dus I will make my fingers cross.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •