Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 111 worden weergegeven.

Discussie: Nils Holgersson

  1. #26

    Standaard

    Er zit wel redelijk wat grain op het beeld, maar wat had je bij een tekenfilm van 25 jaar oud verwacht dan? Desondanks: tegenover de manier waarop die reeksen in Frankrijk worden uitgebracht is deze hier peanuts, maar als er volgende delen uitkomen ga ik ze - zeker voor die prijs - kopen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #27

    Standaard

    Ik ben al blij genoeg dat ze zowieso uitkomen, dat ik geen kritiek over de kwaliteit durf te uiten. Weet je, op een tekenfilmreeks van zo oud, misstaat het eigenlijk niet. Trouwens: slechte kwaliteit is anders hoor.

  3. #28

    Standaard

    heeft iemand mischien foto's van deze box en door welke maatschappij worden ze in Nederland uitgebracht?

  4. #29

    Standaard

    Maatschappij is Moefie Klub, een subsidiary van Dutch FilmWorks.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timhardt
    Nu nog een online winkel vinden die deze box verkoopt...

  7. #32

    Standaard

    Blokker in Nederland heeft hem, gewoon even naar Hulst rijden als je vanuit België komt.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timhardt
    Blokker in Nederland heeft hem, gewoon even naar Hulst rijden als je vanuit België komt.

    Ik heb hem gisteren gekocht bij de blokker. Ben er erg blij mee. Ik hoop dat de rest ook uit komt!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM
    Citaat Oorspronkelijk gepost door timhardt
    Blokker in Nederland heeft hem, gewoon even naar Hulst rijden als je vanuit België komt.

    Ik heb hem gisteren gekocht bij de blokker. Ben er erg blij mee. Ik hoop dat de rest ook uit komt!
    Ik ook, post het aub langs deze weg als het zover is!

  10. #35

    Standaard

    Elk klein dorpje over de grens heeft wel een Blokker...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #36

    Standaard

    Ik was gisteren de eerste disc aan het kijken, maar kant b van disc 1 kan ik niet afspelen.
    Heb toen wat nader na de disc gekeken en er blijken wat vlekjes op te zitten.




    Ik balen want ik had de kassabon niet meer!!!

    Maar net gebeld met blokker en alles uitgelegd, en een nieuwe doos staat al klaar bij de klantenservice.
    Ga hem morgen ophalen!

    Goede service wel van blokker!
    8)

  12. #37

    Standaard

    Tja, ze zijn bij Blokker niet altijd even voorzichtig met hun dvd's. Bij mij hadden ze de lege doos in de winkels staan en moesten ze de discs uit zo van die plastic hoesjes halen. Hadden ze die me zijn drieën in zo één hoesje gestopt.

    Anderzijds: ik heb laatst in een Blokker nog ergens een boxset zien staan (Back To The Future) waar volgens mij herhaaldelijk een tram over gereden was. Dat ze dan hun schijven uit de winkel nemen is begrijpelijk. Maar anderzijds, schijven intact of niet, zoiets is toch niet meer verkoopbaar? En zeker niet voor de volle prijs
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Tja, ze zijn bij Blokker niet altijd even voorzichtig met hun dvd's. Bij mij hadden ze de lege doos in de winkels staan en moesten ze de discs uit zo van die plastic hoesjes halen. Hadden ze die me zijn drieën in zo één hoesje gestopt.

    Anderzijds: ik heb laatst in een Blokker nog ergens een boxset zien staan (Back To The Future) waar volgens mij herhaaldelijk een tram over gereden was. Dat ze dan hun schijven uit de winkel nemen is begrijpelijk. Maar anderzijds, schijven intact of niet, zoiets is toch niet meer verkoopbaar? En zeker niet voor de volle prijs

    Het liefst koop ik gesealde dvd's! Daarom geef ik soms ook iets meer uit aan een dvd.

    Was jou versie van Nils Holgersson wel goed?

    Ik vond het zo leuk om de serie weer te zien en dat terwijl ik de 30 al voorbij ben

  14. #39

    Standaard

    Sommige Blokkers hebben ook gesealde exemplaren van dvds als je er om vraagt.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #40

    Standaard

    zucht... In twee blokkers geweest maar in beide niet aanwezig.. (Almere) Ik *moet* deze hebben

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM
    Het liefst koop ik gesealde dvd's! Daarom geef ik soms ook iets meer uit aan een dvd.

    Was jou versie van Nils Holgersson wel goed?
    ik geef je gelijk over die gesealde dvd's, maar the matter of fact is dat ik die NH nog helemaal nergens anders heb gezien. Voorlopig nog geen probleem tegengekomen, hout vasthouden!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #42

    Standaard

    Hoi Werner,

    Ik vrees het ergste voor de nieuwe box. De dvd's zien er niet goed uit.
    Misschien maar eens bij een andere blokker kijken of ze daar een beter exemplaar hebben.
    Dan nog maar een keer 10 euro betalen....



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM
    Het liefst koop ik gesealde dvd's! Daarom geef ik soms ook iets meer uit aan een dvd.

    Was jou versie van Nils Holgersson wel goed?
    ik geef je gelijk over die gesealde dvd's, maar the matter of fact is dat ik die NH nog helemaal nergens anders heb gezien. Voorlopig nog geen probleem tegengekomen, hout vasthouden!

  18. #43

    Standaard

    Ik heb ze ook bij Blokker gekocht, geen probleem met de DVD's.

  19. #44

    Standaard

    Ik heb de box inmiddels ook. Wat een aanfluiting voor wat betreft de technische kant van deze dvd's. Aan beide kanten nog geen 3 gb gevuld en dat dan als een flippert. Dit had veel mooier uitgebracht kunnen worden.

    Maar.... Nu kreeg ik vandaag de folder van de Mediamarkt en daar staan ook een Nils DVD box in Met een heel andere cover dan de mega box. Duss... Ik ga morgen even langs om te kijken wat voor box dat is.

  20. #45

    Standaard

    Tja, ik heb net een folder van Fnac waarin een box staat met 26 afleveringen i.p.v. 20! Ik heb de box zelf fysiek nog niet gezien, maar wat krijgen we nu zeg? Een andere release per groothandel???
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #46

    Standaard

    Ik heb even een scan gemaakt van de folder. Werner, heb jij dezelfde hoes?




  22. #47

    Standaard

    Ik kan er bijzonder weinig van maken, maar... nee!
    Mijn hoes is de volgende:

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sanderdg
    Ik heb even een scan gemaakt van de folder. Werner, heb jij dezelfde hoes?
    http://www.degoede.com/img/nils.jpg
    Die hoes zou ik me niet zo op vast pinnen,er is maar 1 box van Niels met 3 dvd zover ik weet.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  24. #49

    Standaard

    Dat is de voorkant van de Duitse dvd 3 set box van Nils Holgersson!






    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sanderdg
    Ik heb even een scan gemaakt van de folder. Werner, heb jij dezelfde hoes?




  25. #50

    Standaard

    Dat is de voorkant van de Duitse dvd 3 set box van Nils Holgersson!






    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sanderdg
    Ik heb even een scan gemaakt van de folder. Werner, heb jij dezelfde hoes?




Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •