Pagina 28 van 40 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 989 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Nee, en best prijzig nog.

    Ik heb besloten weer is wat te posten. Was dit forum eigenlijk vrijwel vergeten, en dat terwijl ik bij Kruspe nog in het krijt sta

    A.s. Zaterdag weer de AMM. Nog meer zielen aanwezig toevallig? Het feest heeft een nette line-up, al is het niet echt mijn cup of tea. Ik ga voornamelijk voor Sodom. Holy Moses en Satyricon ben ik ook wel benieuwd naar en voor de rest zie ik het wel.
    Tankard vorig jaar was ronduit briljant. Een show die ik nooit zal vergeten. Ontzettend gezellig, zo'n 100-200 moshers, veel bier en veel gelach om voorvallen in de pit.

    Ik betwijfel dan ook of dit jaar het vorige jaar zal evenaren, maar ach.

    Zijn er hier nog bofkonten/********ken die wél naar de beste band in de wereld zijn wezen kijken in de achterhoek van Nederland a la Limburg? Motörhead met als voorprogramma Overkill!! Hoe gaaf kan een concert zijn?! En dan treden ze op in fucking Kerkrade! ARGH!
    Zo ja, zou je foto's kunnen plaatsen?

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht

    Ik heb besloten weer is wat te posten. Was dit forum eigenlijk vrijwel vergeten, en dat terwijl ik bij Kruspe nog in het krijt sta

    kijk...zo lang is het dus geleden omdat ik helemaal niet meer weet waarom je bij mij in het krijt staat...vertel!!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  3. #678

    Standaard

    Ik ga morgen naar Machinehead in de HMH. Volgens mij pas mijn eerste concert dit jaar... Er komen nog 4 bands maar die ken ik niet qua muziek.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  4. #679

    Standaard

    Volgende week voor het derde jaar achter elkaar naar de Persistance Tour. Ik heb er weer bijzonder veel zin in, vooral ook omdat ik via een interview met Death Before Dishonor gratis naar binnen kom.
    Dit is trouwens wel een nieuwtje om eventueel in de gaten te houden.

    Metallica & Slayer samen op tour.
    Ja, je leest het goed. Als eerste Nederlandse medium heeft Podiuminfo de hand weten te leggen op de informatie dat Metallica, Slayer en Holy Moses in het kader van de Giants of Metal tour gezamelijk op 30 april in Amsterdam staan.

    Op http://www.giants-of-metal.com/ (linksboven op tourdates klikken) is te lezen dat de bands 30 april in de Go Planet in Amsterdam staan. Aangezien de enige Go Planet die wij kennen in Enschede ligt (en deze na telefonische navraag van niks wisten), gaan we er vooralsnog vanuit dat het om de Amsterdam Arena gaat.

    Mojo reageerde na telefonische navraag verrast. Ze zeiden helemaal van niks te weten. Dit doet vermoeden dat het een onafhankelijk georganiseerde tour is. Kaartverkoop gaat in ieder geval (deels) online verlopen.

    Voor de duidelijkheid: Podiuminfo.nl kan de correctheid van deze informatie niet 100% garanderen. De bron ziet er echter legitiem genoeg uit om jullie deze informatie niet te onthouden. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

    Bron: podiuminfo.nl
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  5. #680

    Standaard

    Metallica is nog wel oke, maar ik vind wel dat Slayer zijn beste tijd heeft gehad helaas.
    Tuurlijk het oude werk is uniek en lekker doom. Maar het huidige materiaal. Jammer.

  6. #681

  7. #682

    Standaard

    Om eerlijk te zijn vond ik Christ Illusion weer één van de betere albums sinds jaren. Of ze live het tempo volhouden is een tweede.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk Bekijk bericht
    Metallica is nog wel oke, maar ik vind wel dat Slayer zijn beste tijd heeft gehad helaas.
    Tuurlijk het oude werk is uniek en lekker doom. Maar het huidige materiaal. Jammer.
    Flauwekul!

    Als doom metal fan (van Candlemass tot en met Esoteric en bijna alles wat er maar tussen zweeft) kan ik je vertellen dat Slayer NIETS met doom te maken heeft!
    Nu niet en in het verleden niet. Wat is er doom aan??

    Afgezien daarvan is Christ Illusion helemaal te gek en sluit naadloos aan op Seasons In The Abyss.
    (voor een zeer groot deel natuurlijk te maken met het drumwerk van Lombardo)
    Metallica begon naar mijn mening af te takelen bij de And Justice... elpee. De productie is waardeloos en een nummer als Frayed ends of sanity is slaapverwekkend.


    Dit is Doooooooooooom http://www.myspace.com/electricwizarddorsetdoom
    De nieuwe Electric Wizard - Witchcult Today. Een van de betere doom platen van het jaar!

  9. #684

    Standaard

    Tja Tom Araya en meneer King hebben al laten horen dat ze dit (optreden, plaatjes maken) niet blijven doen zoals de Stones. Dus rond hun 50e houden ze ermee op. Aan het tempo dat ze plaatjes maken, ga ik ervan uit dat ze nog 1 hooguit 2 plaatjes maken en dan is het gedaan met Slayer.
    Los hiervan is Christ Illusion echt een dijk van een cd die ik met plezier opzet. Deed me terugdenken aan Seasons. Natuurlijk ben ik een lastig manneke en vind ik South Of Heaven de beste Slayer plaat.

    En ik hoop dat Iron Maiden wel zoals de Stones doorgaan tot hun 60e.

    Want zeg nu zelf ... er is geen nieuwe supergroep om hun plaats in te vullen.
    Slipknot is bijna gedaan (wij stoppen na 4 cd's). Hammerfall krijgt te veel kritiek om echt heel groot te worden. Er zijn teveel subgenres om nog een real big one op te leveren.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    kijk...zo lang is het dus geleden omdat ik helemaal niet meer weet waarom je bij mij in het krijt staat...vertel!!!
    Metal Journey


    Die tour van Slayer/Metallica/Holy Moses lijkt mij ZEER onwaarschijnlijk. De eerste twee hebben volgens mij nooit echt een band gehad met elkaar. Daarnaast is Kerry King niet bepaald bescheiden met zijn kritiek over de "zinkende boot".
    Gaaf zou het wel zijn uiteraard, maar ik acht de kans zeer klein.

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich Bekijk bericht
    En ik hoop dat Iron Maiden wel zoals de Stones doorgaan tot hun 60e.

    Want zeg nu zelf ... er is geen nieuwe supergroep om hun plaats in te vullen.
    Slipknot is bijna gedaan (wij stoppen na 4 cd's). Hammerfall krijgt te veel kritiek om echt heel groot te worden. Er zijn teveel subgenres om nog een real big one op te leveren.
    Bands als Slipknot en Hammerfall vergelijken met het formaat Iron Maiden is iets wat ik niet echt begrijp.
    En "superbands' hebben we er nog wel wat meer van. Ten eerste Motorhead, die nooit zullen kappen. Tenzij Lem de geest geeft. Alice Cooper, Priest zo zijn er nog wel een paar.

    Bands als Sodom, Destruction, Tankard, Testament allemaal bands die al 25 jaar in het vak zitten. Als je alleen naar het aantal jaren kijkt dan stikt het nog van de superbands.

  12. #687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Bands als Slipknot en Hammerfall vergelijken met het formaat Iron Maiden is iets wat ik niet echt begrijp.
    En "superbands' hebben we er nog wel wat meer van. Ten eerste Motorhead, die nooit zullen kappen. Tenzij Lem de geest geeft. Alice Cooper, Priest zo zijn er nog wel een paar.

    Bands als Sodom, Destruction, Tankard, Testament allemaal bands die al 25 jaar in het vak zitten. Als je alleen naar het aantal jaren kijkt dan stikt het nog van de superbands.
    Destruction! nog live gezien die gasten.... heerlijk was toen echt in mijn opstandige periode (bezit overigens bijna hun hele discography).... raak overigens mijn metal-fetish nooit meer helemaal kwijt... stiekem nog steeds in de cd kast te vinden: At The Gates / Machine Head / Sepultura / Maiden / Metallica / Destruction / Monster Magnet / Judas Priest / Killing Joke / Arch Enemy / Fu manchu / Life of Agony / SOAD / Manson / The Haunted etc.

    Alleen jammer dat ik er bijna nooit meer naar "kan" luisteren :razz:
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #688

    Standaard

    Ik zie een band als Sodom, Testament toch geen groot festival afsluiten zoals Iron Maiden, Slayer dat doet. Zelfs Motorhead kan dat niet.
    En het id dat wat ik bedoel. Megadeth zou het wel eens kunnen want die hebben terug aan respect gewonnen.
    En misschien Iced Earth ook. Nu Matt terug is.

    Maar over het algemeen wordt er geen nieuwe groep meer in de armen genomen door alle metalfans. Er scheelt altijd wel iets.

    Hammerfall kan op te weinig begrip rekenen om supergroot te worden. En Slipknot ook niet. Want Hammerfall is nep en Slipknot is kots. Met die mentaliteit heb ik het ondertussen ook wel gehad. Is niet origineel meer. Ook een goede band als Nile heeft hier last van.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  14. #689

    Standaard

    Hammerfall is gewoon gaaf man. Net als het power metal genre. Ik word er vaak vreemd op aangekeken, want over het algemeen wordt het maar als "gay" bevonden. Zeker onder de thrashers, maar ach. Verschil moet er zijn.

    En TJ, zit jij onder de plak dat je het niet meer kan luisteren?

  15. #690

    Standaard

    Ik snap al die negativiteit rond HammerFall ook niet. Eén van m'n favo bands in het Power Metal-genre. En dat zegt iemand die ook zeker een Thrasher is..! :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #691

    Standaard

    Dan vallen we er lekker buiten Kunnen we mooi ons eigen genre beginnen

    Heb je overigens de line-up van het Duitse Bang Your Head festival al gecheckt? Tering!
    British heavy metal legends JUDAS PRIEST have been confirmed as one of the headlining acts of next year's instalment of the Bang Your Head!!! festival, set to take place on June 27-28, 2008 in Balingen, Germany. The festiva lbilling is shaping up as follows:

    AGE OF EVIL
    AGENT STEEL
    BREAKER
    CONTRACRASH
    ENSIFERUM
    FORBIDDEN
    GRAVE DIGGER
    GREAT WHITE
    JUDAS PRIEST
    KORPIKLAANI
    LIZZY BORDEN
    OBITUARY
    ONSLAUGHT
    QUEENSRŸCHE
    RAGE
    SAXON
    SECRECY
    TANKARD
    TYR
    WHITE LION
    Agent Steel, Forbidden (!), Onslaught, Rage en Tankard!
    En dan ook nog Priest, Obituary en Saxon!

    Het is alleen zo ver weg!

  17. #692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht

    Het is alleen zo ver weg!
    En zó '80's! Maar daar hou ik wel van
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #693

    Standaard

    Is het hier toegelaten om te vragen of jullie ergens op willen stemmen?
    Er word een voting gehouden wie je in het voorprogramma van Megadeth in de Europese tour wil hebben. En daar staat natuurlijk Evile bij (opkomende thrash). http://www.evile.co.uk/
    Het zou echt geweldig zijn moest deze groep de kans krijgen.
    De site is http://www.theliveline.com/

  19. #694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eindie Bekijk bericht
    Is het hier toegelaten om te vragen of jullie ergens op willen stemmen?
    Er word een voting gehouden wie je in het voorprogramma van Megadeth in de Europese tour wil hebben. En daar staat natuurlijk Evile bij (opkomende thrash). http://www.evile.co.uk/
    Het zou echt geweldig zijn moest deze groep de kans krijgen.
    De site is http://www.theliveline.com/
    Eén stem voor Evile. Check!

  20. #695

    Standaard

    Ik heb eerlijk gezegd op Blind Sight gestemd, die gasten zijn goed bezig.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  21. #696

    Standaard

    Een lokale band genaamd HEADHAUNTER hebben hun eerste full-lenght uitgebracht en ik moet zeggen dat het bijna "onNederlands" goed klinkt.
    Mijn tip van de maand is Fueled by Chaos, je kan twee nummers beluisteren op hun myspace. De mix van trash met een vleugje stonerrock en hardcore bevalt mij uitstekend!
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  22. #697

    Standaard

    Morgenavond naar Helloween en Gamma Ray. Word weer een gezellig avondje!

  23. #698

    Standaard

    en het was ook een heel gezellig avondje geweest..
    wel niet helemaal mijn muziek maar ik ging maar mee omdat m'n maat erheen wou..
    het was toch wel leuk geweest

    dat smoke on the water stukje

  24. #699

    Standaard

    Iron Maiden sluit hun wereldtournee "Somewhere Back in Time" af in Nederland op 16 augustus. Blijkbaar is dit het eerste concert wat wordt gegeven op het T T Circuit in Assen. Zaterdag maar vlug een ticket halen.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  25. #700

    Standaard

    Hele coole tour lijkt me alleen ben ik dan nog niet terug van vakantie .
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

Pagina 28 van 40 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •