Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 76 worden weergegeven.

Discussie: ...

  1. #1

    Standaard ...

    ...
    Laatst aangepast door Daniël R. : 25-06-2010 om 11:14

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    De trailer van elke film. Of meerdere trailers van elke film. Altijd leuk.

  4. #4

    Standaard

    ik vind dat ze ook de niet geremasterde versie van deel 4/5/6 er op moeten zetten.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Meijer
    ik vind dat ze ook de niet geremasterde versie van deel 4/5/6 er op moeten zetten.
    Gewoon via seamless branching beide versies van de film erop zetten...

  6. #6

    Standaard

    Ik denk dat ze zullen wachten tot er een box kan komen met hele goede versies van alle 9 delen. Tenslotte zijn de plannen voor 7, 8 en 9 allang klaar.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reinschaap
    Ik denk dat ze zullen wachten tot er een box kan komen met hele goede versies van alle 9 delen. Tenslotte zijn de plannen voor 7, 8 en 9 allang klaar.
    In eerste instantie zouden het ook 9 delen worden, maar ik had dacht ik ergens gelezen dat hij na deel 3 stopt omdat het anders te lang duurt en hij er niet zijn hele leven aan wilde spenderen.
    Omdat hij namelijk te oud zou worden dan.

    Maar waar moeten ze dan in hemels naam overgaan. In de eerste trilogie zie je de opkomst van de darkside (darth vader) en in de tweede trilogie zie je de vernieteging van de emperor. Wat blijft er dan nog interessant genoeg over om er een derde trilogie achteraan te plakken. En dat de mensen het nog willen zien ook, want ik weet niet of de meeste hebben na deel 6 is het gewoon over, of je wilt dan de wederopbouw van de rebellen willen zien of het koningrijk met lea en luke.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reinschaap
    Ik denk dat ze zullen wachten tot er een box kan komen met hele goede versies van alle 9 delen. Tenslotte zijn de plannen voor 7, 8 en 9 allang klaar.
    Een tijd geleden heeft George Lucas te kennen gegeven er na Episode 3 mee te stoppen. Hij vindt zichzelf te oud om dan nog eens drie delen te maken.

    Deel 7, 8 en 9 zullen er dus wel niet komen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #9

    Standaard

    Mark t --> volgens mij hadden we dezelfde gedachtes op hetzelfde moment
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  10. #10

    Standaard

    Ik zou wel graag de castings van Carrie fisher, Mark Hamill en Harisson ford van de Insider's Guide CD-Rom op de box willen zien; en natuurlijk de deleted scenes zoals de gebeurtenissen op Toshi station met Biggs op Tatooine en de barscene.
    Maar vooral erg veel deleted scenes!

  11. #11

    Standaard

    Wat ik laatst gehoord heb is dat aflevering 7,8 en 9 door alle immidels verschenen star wars boeken nogal moeilijk zou zijn....(om het verhaal kloppend te houden dan he)

  12. #12

    Standaard

    Deel 7,8,en 9 zullen nooit komen , reden hiervoor is dat deel 1 t/m 6 gaan over , en ik citeer" The rise, fall and redemption of anakin skywalker"
    Aangezien anakin skywalker in de laatste delen helemaal niet voorkomt is het HEEL onwaarschijnlijk , eigenlijk onmogelijk , dat deze gemaakt zullen worden.

  13. #13

    Standaard

    Wat een intelligente thread zeg, zullen we ons misschien gaan bezig houden wat er misschien op de blue ray discs komen. Beetje onzinnig

    Maargoed.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dunky
    Wat een intelligente thread zeg, zullen we ons misschien gaan bezig houden wat er misschien op de blue ray discs komen. Beetje onzinnig.
    Beetje onzinnig om over Blue Ray te praten, aangezien deze schijven niet voor de Europese markt bedoeld zijn.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arno
    Wat ik laatst gehoord heb is dat aflevering 7,8 en 9 door alle immidels verschenen star wars boeken nogal moeilijk zou zijn....(om het verhaal kloppend te houden dan he)
    George Lucas behoud ten allen tijde het recht om iets in de films op te nemen wat tegenstrijdig is met de boeken. Alleen specifieke zaken mochten absoluut NIET over geschreven worden, zoals wie de master was van Qui-Gonn (SPOILER: in dit geval omdat die pipo in ep 2 en 3 voorkomt, het gaat hier om Count Dooku)

    Wat meer on topic: Een bonus DVD met alle tot dan toe verschenen PC games in de star wars serie zou ook wel leuk zijn als toevoeging op de films (okee de meesten zogen maar een aantal zoals Dark Forces 1 en 2 waren wel leuk).

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcel
    Deel 7,8,en 9 zullen nooit komen , reden hiervoor is dat deel 1 t/m 6 gaan over , en ik citeer" The rise, fall and redemption of anakin skywalker"
    Aangezien anakin skywalker in de laatste delen helemaal niet voorkomt is het HEEL onwaarschijnlijk , eigenlijk onmogelijk , dat deze gemaakt zullen worden.
    Go Marcel...van dat Rise, Fall and Redemption verhaal wist ik niet, maar dat 7,8 en 9 niet komen weer wel...Maar ja jij bent de Star Wars kenner
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  17. #17

    Standaard

    Hehehe. Masochistisch voorstel: misschien kunnen ze de 'Star Wars Holiday Special' er ook op zetten. Voor de mensen die dit niet kennen: dat was een 'kerst special' die na de premiere van A New Hope op de Amerikaanse zender CBS vertoond is. Beroemd (en berucht!) vanwege de tenenkromend slechte kwaliteit van acteerprestaties, verhaal en decors/effects (op het lachwekkende af). Opnamen hiervan zijn verzamelaarsobjecten omdat Lucas dit programma in een hele diepe kuil heeft begraven.

    Voor meer info:

    http://www.teleport-city.com/movies/.../starwars.html
    http://www.timewarptv.com/site/progr...liday_Special/
    http://us.imdb.com/Details?0193524

    Een paar afleveringen van de SW-cartoons zouden trouwens ook leuk zijn.

    Richard

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Hogaarts
    Mark t --> volgens mij hadden we dezelfde gedachtes op hetzelfde moment
    Je typt blijkbaar sneller dan ik.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #19

    Standaard

    Vooruit dan. Met een beetje zoekwerk vind je op de officiële site nog wel een paar aanknopingspunten voor eventuele episodes 7 en verder. Aangezien deze delen er niet zullen komen, neem ik aan dat ik geen spoiler-waarschuwing hoef te geven.

    Een mogelijkheid is dat de keizer zijn 'geest' steeds transformeert naar nieuwe clones, aangezien zijn lichaam zwaar wordt aangetast door de kracht van de Dark Side. In episode 6 wordt dus wel z'n lichaam, maar niet z'n geest vernietigd. Deze geest keert terug naar de opslagplaats van z'n clones, ver weg op een verborgen planeet. Pas na jaren openbaart hij zich weer.

    Intussen woedt de oorlog nog gewoon voort. Het Keizerrijk is namelijk na de val van de keizer niet vernietigd.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #20
    ekapco
    Guest

    Standaard kopieren van VHS naar DVD

    Heeft iemand misschien de ondertiteling van de starwars films 4,5,6 ik heb alleen de engelse versie op tape en wil dus met ondertiteling naar dvd zetten.

  21. #21

    Standaard Re: kopieren van VHS naar DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ekapco
    Heeft iemand misschien de ondertiteling van de starwars films 4,5,6 ik heb alleen de engelse versie op tape en wil dus met ondertiteling naar dvd zetten.
    Tik je die toch zelf in

    "Gebruik de kracht, Loek Hemelloper"

  22. #22
    ekapco
    Guest

    Standaard

    Humor!

  23. #23

    Standaard

    Uiteraard de scene waar Jabba de hut nog gewoon een mens was deze scene is uit het eerste deel geknipt omdat Lucas wat ander wou met Jabba en dat zien we dus in delen 5 en 6.

  24. #24
    Martin den Boef
    Guest

    Standaard

    Zijn er al Star Wars delen op DVD (buiten Episode 1 om dan)? nee toch?

    Of heb ik wat gemist en moet ik ze heeeeel snel gaan halen.

  25. #25

    Standaard

    Martin,

    nee, helaas nog niet op dvd! was het maar zo.
    wel zijn er copien gesignaleerd op video-cd of super video-cd, die een lagere kwaliteit hebben dan een dvd. die zijn gemaakt van laserdiscs.het schijnt dat je wel op dat medium(laserdisc) alle 3 de delen kan krijgen.laserdisc is trouwens hier erg moeilijk te krijgen. meer gebruikelijk in amerika e.d.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •