De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoe reinig ik een lcd scherm?

    dat is dus mijn vraag.
    In de gebruiksaanwijzing staat dat ik een niet oplosbaar reinigingsmiddel moet gebruiken, maar wat is een niet oplosbaar reinigingsmiddel?
    Kan iemand mij dat vertellen?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  2. #2

    Standaard

    Water!!!!
    It's a Wonderful Digital Life

  3. #3

    Standaard

    Bij elke Media Markt is er een middel te krijgen op de schermen afdeling.

    hHet is van T'nB, zit in een blauwe verpakking met een flesje reinigingsmiddel en een houderstje, plus twee wasbare antistatische doekjes. Ik gebruik het op mijn schermen ook en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met het resultaat.

    Prijs: € 9.99
    AMD64™ Opteron™ 146 2.0 Ghz "Sledgehammer" 1Mb L1
    Harman/Kardon HK970 Integrated Stereo Amplifier

  4. #4

    Standaard

    Nee, serieus ik gebruik een fles en doek van het kabel merk monster, gekocht bij hobo.
    Staat ook in hun webshop, kost wel wat, 30 euro, maar is een grote fles.
    It's a Wonderful Digital Life

  5. #5

    Standaard

    Ben ik te achterdochtig of is zo'n flesje gewoon veredelde Glassex? Ik heb geen LCD scherm, maar ik zou het net als mijn CRT schermen doen, af en toe met een droge lap afstoffen en iets minder af en toe met een beetje ruitenreiniger poetsen.

  6. #6

    Standaard

    het middel wat ik bijvoorbeeld heb omschreven is een bepaalde soort gel die stofdeeltjes omring zodat die tijdens het poetsen geen krassen opleveren, dus nee het is niet een veredeld glassex
    AMD64™ Opteron™ 146 2.0 Ghz "Sledgehammer" 1Mb L1
    Harman/Kardon HK970 Integrated Stereo Amplifier

  7. #7

    Standaard

    zoals de naam glassex al zegt is dit voor glas bedoeld, lcdscherm is geen glas maar plastic.
    screenclean (monster) is idd goed spul,
    en 19.95 bij bcc, alleen dan 2 kleine flesjes, weet niet of daar even veel in zit en of dat voordeliger is..

  8. #8
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    die 2 flesjes van monster zijn goedkoper dan de flesjes die je bij menig computer winkel haalt.

    Hierin zit 100ml per flesje en daar kun je een aardige tijd mee vooruit!

    Ik kan adviseren nooit ander spul te gebruiken dan officieel screenclean spul.

    Mocht je glassex oid gebruiken en het scherm gaat kapot, kun je fluiten naar je garantie!!!!

  9. #9

    Standaard

    Ik gebruik super zachten luierdoeken (hydrofielluiers) , en deze bevochtig ik heel licht met wat water.
    Werkt perfect.
    Nadat ik het scherm van mijn vrouw's laptop heb verknalt komen er bij mij geen speciale middeltjes meer het huis in.
    Sony KLV-V40A10E TFT, Sony RDR-HX900 HDD recorder, Sony RDR-HX725 HDD recorder, Yamaha RX-V1200RDS Receiver, Sony DVP-NS92V, Yamaha YST-SW90 Subwoofer, JBL S10 speakers x 6, Samsung DCB-9401R digitale ontvanger (casema)

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    ja of scrubgel met zeezout...

    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Ik zal m'n vrouw eens vragen hoe ze dat doet....

    Nee, zonder gein. Die flesjes van Monster werken perfect. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #14

    Standaard

    In de cabrio meer door de wasstraat.

  15. #15

    Standaard

    Ik kreeg een set erbij van monster (zogenaamd gratis) van 39,95 geen E 40,--

    maar dat is idd zeer goed spul die gel.

    mvgrt peter
    It`s life Jim...But not as We know it

  16. #16
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    MEt z'n alleen op de monster tour!!!

    Moet ik busreis organiseren naar een BCC filiaal waar men de busjes screenclean kan inslaan?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    MEt z'n alleen op de monster tour!!!

    Moet ik busreis organiseren naar een BCC filiaal waar men de busjes screenclean kan inslaan?
    Nee, hoor. Koop een strippenkaart en ga er met de bus naar toe. Koop wat doosjes en verstuur ze naar iedereen.... :wink:

    Lang leve de Powerbuy.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #18
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    MEt z'n alleen op de monster tour!!!

    Moet ik busreis organiseren naar een BCC filiaal waar men de busjes screenclean kan inslaan?
    Nee, hoor. Koop een strippenkaart en ga er met de bus naar toe. Koop wat doosjes en verstuur ze naar iedereen.... :wink:

    Lang leve de Powerbuy.

  19. #19

    Standaard

    Reining al jaren de lcd's met schuimreininger.

    Let wel op dat schoonmaken op een koud scherm meestal een beter resultaat geeft.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  20. #20

    Standaard

    ik heb alleen op mijn laptops van die LCD schermen en die reinig ik altijd gewoon met een tissue en voor de moeilijkere vlekken gebruik ik een staalborstel.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •