Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.

Discussie: ...

  1. #26

    Standaard

    Ik ben wel benieuwd naar Kill Bill en ook de nieuwe Bond heeft mijn onverdeelde aandacht, ik denk alleen dat deze twee dit jaar nog niet te zien zijn in Europa... (laat staan de VS)
    Groet,

    Ryaco Hendriks.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcel


    wanneer komt die uit?
    Zomer 2002 in de states en ik denk in de herfst of winter bij ons
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ryaco
    Ik ben wel benieuwd naar Kill Bill en ook de nieuwe Bond heeft mijn onverdeelde aandacht, ik denk alleen dat deze twee dit jaar nog niet te zien zijn in Europa... (laat staan de VS)
    Kill Bill weet ik niet,maar Die Another day (nieuwe Bondfilm) komt waarschijnlijk hier op 28 November of 05,12 of 19 December uit van dit jaar.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje


    Kill Bill weet ik niet,maar Die Another day (nieuwe Bondfilm) komt waarschijnlijk hier op 28 November of 05,12 of 19 December uit van dit jaar.
    Zoals gezegd wacht ik met smart! Ik dacht alleen dat die nieuwe Bond 'Beyond The Ice' ging heten?!?

    Ach ja, toch een lame ass titel...

    Bedankt voor de info!
    Groet,

    Ryaco Hendriks.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    Ik denk dat LOTR Episode 2 en Spiderman het hoogst zullen gaan
    scoren en daarnaast komen nog kleine kassuccessen zoals

    Blade 2, MIB 2, en Bad Boys 2.
    komt badboys 2 beter wist niet dat ze daar een vervolg op gingen maken.

    maar ff ontopic

    1.Bad boys 2
    2.The fast and the furious.
    3.MIB2

  6. #31

    Standaard

    LotR 2
    Spiderman
    Star Wars 2
    MIB 2
    Die another day
    Ice Age
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  7. #32

    Standaard

    De meeste zijn al genoemd:

    The Two Towers (trailer komt binnenkort uit!);
    Attack of the Clones (goede recensie van een 'geheime preview-sessie' op aint-it-cool-news);
    Blade 2 (idem);
    Spiderman;
    Minority Report;
    Panic Room.

    'Knaller' in de zin van kas-succes en in ieder geval redelijk genietbaar. Ik heb nog weinig kijk op de wat kleinere films die dit jaar gaan uitkomen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #33

    Standaard

    Iedereen heeft ongeveer wel dezelfde films op zijn lijstje staan.
    Gewoon de bekendste en de vervolgfilms op de grote films die al geweest zijn. Ook al zeggen veel mensen dat deel 2 altijd beter moet maar dat niet altijd is, gaan we toch straks weer gewoon kijken. ( soms tegen beter weten in)

    Ik persoonlijk wacht nu op Triple X van Vin Diesel. Lijkt me weer een coole film zoals The fast and the Furious.
    ( Ik weet het, het is mijn persoonlijke keuze)
    Het was een klote dag vandaag,het enigste positieve was de uitslag van mijn aidstest.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MNI
    Ik persoonlijk wacht nu op Triple X van Vin Diesel. Lijkt me weer een coole film zoals The fast and the Furious.
    ( Ik weet het, het is mijn persoonlijke keuze)
    Het zijn inderdaad de kaskrakers, maar daar werd dan ook om gevraagd.

    Of de gemiddelde Vin Diesel-film nu een positieve uitzondering is wat diepgang of artistieke kwaliteit betreft blijft natuurlijk maar de vraag. Volgens mij is dit ook gewoon een kwestie van 'zinloos vermaak' (in de positieve zin des woords).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t


    Of de gemiddelde Vin Diesel-film nu een positieve uitzondering is wat diepgang of artistieke kwaliteit betreft blijft natuurlijk maar de vraag. Volgens mij is dit ook gewoon een kwestie van 'zinloos vermaak' (in de positieve zin des woords).

    Tuurlijk kan je deze film niet vergelijken met de echte kaskrakers maar dat wil niet zeggen dat het dadelijk niet een film word die je "gewoon" wil hebben voor de lekkere actie en de coole dialogen. Gewoon verstand op nul, HF-set op max en gas erop.
    Al is het dan maar even dat je geniet, dan is het al niet zinloos meer.

    Alles komt goed, zolang er maar films gemaakt worden en uitgebracht worden op DVD. Dat houd je van de straat he.
    Het was een klote dag vandaag,het enigste positieve was de uitslag van mijn aidstest.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MNI
    Tuurlijk ... he.
    Juist
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #37

    Standaard

    En de knaller is geworden..... tromgeroffel...... voor mij iig LOTR -FOTR!
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •