Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 54 van 54 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    "La Mamma Morta" van Maria Callas in 'Philadelphia'. Dat is het stuk waarin Denzel Washington bij Tom Hanks langskomt om de rechtzaak door te nemen. Indrukwekkend!

  2. #52

    Standaard

    Toen ik Kill Bill 2 bekeek viel me de soundtrack wel heel erg op. Femomedabel (ofzoiets). Meteen maar de CD gekocht. (En daar maar meteen een 'backup' van gemaakt zónder de gesproken tracks)

    Zeker de heel slepende (haast iritant trage) uitvoering van "She's not there" (die we allemaal kennen in de heel andere uitvoering van Santana) is een must have. (titel van deze song op de soundtrack: 'About her')
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  3. #53

    Standaard

    Film: 8 Femmes

    Muziek integraal uit de film, het is natuurlijk een musical. Ik word altijd vrolijk van het nummer Mon amour, mon ami gezongen door Virginie Ledoyen. Het is een leuk liefdesliedje met een hele simpele tekst, heel puur. En als je die campy scene erbij ziet (of eigenlijk de hele film!) word je gewoon blij.

    Ander mooi nummer is Message Personell, prachtig gezongen en geacteerd door steractrice Isabelle Huppert. De structuur van het liedje is vreemd, maar dat maakt het nummer juist zo apart.

    Ook erg sterk zijn Papa t'es plus dans l'coup gezongen door Ludivine Sagnier (Swimming Pool!!!!!), een lekker rock 'n roll nummer, en Pour ne pas vivre seul, door Firmine Richard; een prachtig nummer over eenzaamheid.

    Andere muziek: de voltallige soundtrack van Dawson's Creek, dan met name:
    Say Goodnight Not Goodbye van Beth Nielsen Chapman
    Any Lucky Penny van Nikki Hassman
    Run Like Mad van Jann Arden

    En nog een paar nummers die geweldig waren maar waarvan ik helaas nu even niets meer weet.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  4. #54

    Standaard

    Max Berlin: Elle et moi, in Anyway the wind blows, heel erg lekker zomers en zwoel.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •