De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De X-Card van Sigma Designs

    Was de Hollywood Plus al een openbaring; nu heeft Sigma Designs een nieuwe chip ontwikkeld welke eind deze maand op de Amerikaanse markt gaat verschijnen. Weet iemand al of ik deze ergens in Nederland of Europa al kan aanschaffen? Of wordt het shippen vanuit de Verenigde Staten?
    De kaart heeft de mogelijkheid alle MPEG (incl. MPEG 4) formaten af te spelen en dat is voor mij ideaal.

    http://www.sigmadesigns.com/products/xcard_intro.htm

    Graag enige feedback!

  2. #2

    Standaard

    Iemand al nieuws over de X-Card wat betreft ondersteuning voor de MPEG 4 codec 4 & 5?

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de X-Card hier op mijn bureau staan en een test op DVD.nl volgt zeer binnenkort. Volgens de doos ondersteund de kaart DivX 4.02 en hoger.
    Eric van Ballegoie

  4. #4

    Standaard

    Mooi, ik kon natuurlijk weer niet wachten en heb em morgen in huis. Kan ik meteen morgen weer alle kabels gaan verleggen en installeren. Iemand overigens enig idee welk bestand je moet verwijderen onder windows als deze aangeeft; 'an instance of the driver may already be in use' en je hebt toch de RealMagic driver verwijderd?

  5. #5

    Standaard

    Hoi Eric, alles geinstalleerd en het werkt naar behoren. DivX is echter alleen Codec 4 en hoger compatible. Leuke nieuwe speler op het scherm. Wel heel raar dat Sigma em zelf niet kan leveren en dat ik em nu wel via een NL soft/hardware leverancier heb.
    Kun je mij - wanneer completed- je recensie van de x-Card mededelen.
    Groet,

    Ernst-Jan
    Peepthemouse@hotmail.com

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •