Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 139 van 139 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Je speler regiovrij maken of een regiovrije speler kopen is de enige oplossing als je de uitgave wilt hebben als op de foto. De uitgave op de foto is van de regio 1 release en alleen de regio 1 release heeft deze verpakking. Andere regio's hebben een andere verpakking.

  2. #127

    Standaard

    Ik denk dat hij de australische versie bedoelt.
    Deze was regio 2 en met NL subs..

  3. #128

    Standaard

    Ja, weet ik, maar dat is niet die ik bedoel, ik bedoel die van het plaatje. Ik wil die juist hebben, omdat de box simpelweg een stuk cooler is dan de Australische versie imo.. Dan wordt het denk ik maar een goedkope regiovrije dvdspeler. Toch bedankt voor de hulp =)!

  4. #129

    Standaard

    *sorry voor de dubbelpost*
    Ik heb de dvdspeler beneden (Philips MCD908 ) regiovrij weten te maken =D. Ik bestel de Director's Cut zo snel mogelijk =D

    EDIT: ah crap.. de enigste manier om te betalen bij Amazon.com is met credit card, en laat ik die nou juist niet hebben =(
    EDIT2: ik heb er eentje gevonden op ebay: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...m=250457053163
    Ik heb een bod gedaan van 10 britse pond (is denk ik wel het winnende bod) op de Kingdom of Heaven - Director's Cut. Maar even een vraagje: heeft het woord '*MINT*' in de objecttitel 'Kingdom Of Heaven (DVD) 4 Disc Director's Cut *MINT*' een bepaalde betekenis? En als je even wat naar beneden scrollt staat er '4 Disc Director's Cut Edition DIGIPACK', betekent die 'DIGIPACK' iets? Ik ben namelijk bang dat dit een fake is, aangezien de prijs zo laag is.
    Laatst aangepast door Robbie93 : 07-07-2009 om 17:42

  5. #130

    Standaard

    Mint = in mint condition dus dat betekent normaal gezien in nieuwstaat. Digipack is het soort verpakking. Hij spreekt toch van een "genuine R1" dus geen kopie. Zijn feedbackscore ziet er in alle geval goed uit, misschien eens een paar misnoegden op +3000 goede deals.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #131

    Standaard

    Hartelijk dank =)

  7. #132

    Standaard

    Ik heb gewoon de NL Blu-ray onlangs gekocht, dan heb je meteen de Director's Cut voor 'n prikkie met NL subs.
    Als je geen Blu-ray speler hebt, bedenk dan: Waarom niet?

  8. #133

    Standaard

    Ik vind het er denk ik nog te vroeg voor.. Prijzen zijn nu nog te hoog en DVD is toch ook prima?

  9. #134

    Standaard

    Aan jou hebben we wat... Ga je mond spoelen!
    Zeker bij Kingdom of Heaven heb je een grote vooruitgang in HD, omdat je geen pixels op een slagveld meer ziet, maar soldaten!

    Wat noem je duur?
    Vrijwel alle BD's koop ik voor onder de 20 euro, gewoon goed zoeken.

  10. #135

    Standaard

    De massale extra's die bij de dvd van KoH zitten mis je wel bij de BR!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #136

    Standaard

    Hoe interessant die ook mogen zijn, in de praktijk kijk ik amper extra's.
    Ik ben trouwens erg benieuwd naar deze film, 't is een blinde aanschaf.
    Maar ach, voor die 12 euro kan ik er geen slechte koop aan gedaan hebben, lijkt me.
    Laatst aangepast door -Jaap- : 08-07-2009 om 00:27

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Hoe interessant die ook mogen zijn, in de praktijk kijk ik amper extra's.
    Ik ben trouwens erg benieuwd naar deze film, 't is een blinde aanschaf.
    Maar ach, voor die 12 euro kan ik er geen slechte koop aan gedaan hebben, lijkt me.
    ik heb zowel de dvd als de br... de extra's van de dvd zijn echt geweldig, misschien wel de beste docu ooit over een film gemaakt. (naja, close met de Alien 9-disc dan )

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    ik heb zowel de dvd als de br... de extra's van de dvd zijn echt geweldig, misschien wel de beste docu ooit over een film gemaakt. (naja, close met de Alien 9-disc dan )
    Ik kan niet anders dan dit volmondig te beamen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #139

    Standaard

    Mmm, ik heb eerst de LotR EE extra's nog op de planning staan! (heb ze niet zelf, dus ik leen ze wel een keer)

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •