Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 139 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    Goed dat deze 4-disc DC ook in R2-UK wordt uitgebracht, maar moet wel zeggen dat die cover die bij Play staat stukke minder mooi is dan de R1. Eerst maar eens de officiele berichten voor R2 afwachten.
    Is hier al wat meer nieuws over? Ook wat betreft een r2 NL versie?
    Nee nog niet, alleen dat de R2-UK versie uitgebracht zal worden op 22-05-2006 en dat dit de DC betreft met 4 discs. Verdere info over extra's e.d. heb ik nog niet kunnen vinden. Info over een eventuele R2-NL release moet ik je helaas ook schuldig blijven.
    Ach, ik heb geduld hoor.... haha ik lees het wel als je wat gevonden hebt :wink:
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

Standaard

Now then... last night, Matt and I had the chance to take in a screening of Ridley Scott's extended cut of Kingdom of Heaven at the Arclight in Hollywood. Let me tell you... you just haven't really seen this film yet. If you've read my review of the 144-minute theatrical cut on DVD, or my initial comments about the film from last year, you'll know that while I really wanted to like Kingdom of Heaven, I felt that there was just too much missing from the story. Too many thing happened too quickly to the character of Balian (Orlando Bloom), and so many of the other characters either lacked motivation or had unresolved stories when the film concluded. At the time, I noted that over 40 minutes had actually been trimmed out of Scott's original cut of the film in order to create a version that the studio considered more theater-friendly. Well, let me tell you, those cuts REALLY hurt this film. I couldn't make myself give the theatrical cut more than a C+. It was a beautifully-lensed, but woefully incomplete story. This new 191-minute extended cut, on the other hand, is a truly great piece of work. I'd give it an A-, maybe even a solid A.

Finally, you understand more of what motivated Balian - you see more of his life and circumstances in France. You see his wife briefly in Balian's memory, and understand his grief better. You learn that he's fought in war previously, and was an experienced engineer, so his cleverness later in defending Jerusalem makes more sense. You learn more of Godfrey of Ibelin (Liam Neeson)'s own connections to Balian's home and his village, and why he would not only return to find Balian (his son) but also why the local lord's men would attack them later (it's another family connection). The animosity between Balian and his brother, a local priest, is shown in greater clarity. Once Balian arrives in the Holy Land, you learn that Sibylla's marriage to Guy de Lusignan is really one of convenience only, which puts Sibylla and Balian's romantic relationship into better context. You learn that Sibylla has a son (who was completely cut out of the theatrical version), and that her love of her son motivates almost every action she takes (which in turn makes sense out of her bizarre behavior late in the film). You see more of Balian's interactions with King Baldwin, and their developing respect for one another. And, at last, you not only understand why Guy de Lusignan hates Balian (it isn't just about Sibylla), but their animosity for one another actually pays off in a final confrontation that, again, is completely missing from the theatrical cut.

I can't stress enough how different this version of the film is, and how much better and more rewarding an experience it becomes, with the restoration of the trimmed minutes. The 191-minute cut makes its home video debut on Fox's forthcoming 4-disc Kingdom of Heaven: Extended Edition (due in stores on 5/23 - available here at Amazon.com), and as far as I'm concerned, it's worth owning just for this cut of the film alone. Add to that what promises to be an outstanding batch of special features (produced by Scott's longtime DVD producer, Charles de Lauzirika, and his team), and it's not to be missed.

Stay tuned...

Bronigitalbits
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Standaard

Kijk dat horen we graag, maar was eigenlijk al gelijk bekend na de film gepost door verschillende mensen op imdb die de extended cut hadden gezien en dat deze vele malen beter zou zijn dan de bioscoop-versie.

Standaard

Klinkt super, waarneer komt deze uit?
    Turn around and feel the vibe.....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Staat in het bericht :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Staat in het bericht :wink:
    Oeps, 23 mei dus 8)
    Turn around and feel the vibe.....

Standaard

Klinkt erg goed. Ben het wel eens met dat bericht dat de bios versie niet goed was en dat ik erg benieuwd ben naar de lange versie.
    Wordt dus een aanschaf 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Standaard

Ik ga de gewone versie sebiet nog eens zien denk. Ik vond de film in alle eerlijkheid serieus tegenvallen!
    Wat me het hardst stoorde was dat ze de veldslagen niet laten zien! Het gebeurt meerdere keren dat ze uitrijden en we op het punt staan een veldslag te zien ... en de volgende scene zien we iedereen gewoon doodliggen! Werd ik echt zot van ... SHOW ME THE BATTLES!!!
    Moet wel gezegd worden dat Scott heel mooi kan filmen en de aanval op Jeruzalam is wel schitterend!
    Ik moet dus zeker weten dat er "veel" gevechtscenes inzitten, en dan zal ik hem wel kopen ... maar die kans is heel klein denk!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Now then... last night, Matt and I had the chance to take in a screening of Ridley Scott's extended cut of Kingdom of Heaven at the Arclight in Hollywood. KNIP

Stay tuned...

Bronigitalbits

Als je dit leest, moet je die dvd gewoon aanschaffen. Het verhaal was gewoon te magertjes, maar zo te horen wordt dat ruimschoots aangepast in de DC/EC.. Ik kijk er naar uit, en hij komt ongetwijfeld in mijn collectie!
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

Standaard

Kreeg gister 'n berichtje dattie verzonden is. Ben erg benieuwd
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

Standaard

Dus jij gaat ons verrassen met een uitgebreide review binnenkort?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Dus jij gaat ons verrassen met een uitgebreide review binnenkort?
    Nou, ik ben geen Jac. Goderie, maar ik zal m'n best doen :wink:
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    jup, ik ook

hier alvast 2 reviews:

http://www.thedigitalbits.com/review...51106.html#kin

http://www.dvdtalk.com/reviews/read.php?ID=21647

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    jup, ik ook
    pictures fooks, show me some pictures
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    jup, ik ook
    als ie aan t einde van de week binnen is, zal ik wat foto`s maken

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    jup, ik ook
    als ie aan t einde van de week binnen is, zal ik wat foto`s maken
    sweet

Standaard

Hier dan de foto`s

8)

Standaard

zoals ik reeds zei in de regio 2 topic ervan:

kwijl kwijl dat wordt hem nou toch echt wel zeker!

eerste aanschaf nadat ik van mijn verjaardag een regiovrije dvdspeler heb gekregen 8)

Standaard

Ziet er inderdaad zeer goed uit, ik blijf toch de hoop houden dat wij ook deze release in Nederland gaan krijgen dan die LOTR rip-off box.

Standaard

hoi,

weet iemand of er ook op engelse ondertiteling op staat?

zie overal alleen maar spaans en frans,

alvast bedankt!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door simonarchard
    hoi,

weet iemand of er ook op engelse ondertiteling op staat?

zie overal alleen maar spaans en frans,

alvast bedankt!
    Ja hoor, deze is met Engelse ondertiteling.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

Mijn Collectie

Standaard

thanks,

dan bestel ik hem meteen!

Standaard

Een werkelijk fantastische uitgave!
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

Standaard

Die versie van ezydvd met blikken doos, is dat ook de director's cut zoals die in Engeland uitkomt???
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

Standaard

Voor zover ik weet wel ja
    Anders heeft een extended cut niet veel zin
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten