Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 139 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Die versie van ezydvd met blikken doos, is dat ook de director's cut zoals die in Engeland uitkomt???
    In Engeland komt hij er (waarschijnlijk) zo uit te zien:

    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  2. #52

    Standaard

    Mocht er iemand zijn die de 4 disc bij Ezydvd bestelt, ik zou er ook graag een hebben.... Misschien kan je er twee bestellen??

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel A. de Vrije
    Mocht er iemand zijn die de 4 disc bij Ezydvd bestelt, ik zou er ook graag een hebben.... Misschien kan je er twee bestellen??
    Voor mij ook graag. Wel een versie met nl subs graag
    I always tell the truth. Even when I lie.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Die versie van ezydvd met blikken doos, is dat ook de director's cut zoals die in Engeland uitkomt???
    In Engeland komt hij er (waarschijnlijk) zo uit te zien:

    http://images.amazon.com/images/P/B0...V55509188_.jpg
    pics van de UK uitgave halverwege deze pagina
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #55

    Standaard

    Zo die is toch wel iets mooier dan ik dacht, vooral die pics onder 'digi detail'!

    Toch, ik ben blij met mijn R1 8)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  6. #56

    Standaard

    de regio 2 versie is blijkbaar in skandinavie wel zoals de regio 1 qua look, maar ik denk niet dat die nederlandse subtitles hebben. over het algemeen hebben die hun eigen releases.
    Ik heb voor europa en japan enkel nog maar de LOTR-look box gezien en ik denk dat je er niet meer van moet verwachten.
    Wie graag de witte box heeft MET subtitles kan die beter in australie of nieuw zeeland gaan halen (Waar zijn we mee bezig?...). Ik heb al vrij veel dvds gezien die daar uitkomen met nederlandse ondertitteling die hier laat of nooit uitkomen. En aangezien deze editie gelimiteerd is ( wel... dat wordt toch overal beweerd ) zou ik er niet op wachten tot hij hier uitkomt.
    het is een mooie box en als je de reviews leest, lees je enkel positief... dat zegt genoeg voor een film waar bij de release elke critici op de eerste lijn wilde staan om hem af te breken.

    oh ja, normaal is regio 2 en 4 vrij vaak gecombineerd maar ik ben niet zeker dat dit in de australische versie ook het geval is. staat er enkel 4 op dan speelt hij normaal niet in een regio 2 speler... ben wel niet 100% zeker

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door flexvex
    ...

    oh ja, normaal is regio 2 en 4 vrij vaak gecombineerd maar ik ben niet zeker dat dit in de australische versie ook het geval is. staat er enkel 4 op dan speelt hij normaal niet in een regio 2 speler... ben wel niet 100% zeker
    In bezit van de EzyDVD steelcase, en er staat inderdaad R4 op de schijfjes zelf...maar ik heb het getest: hij werkt 100% zeker op R2 spelers.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  8. #58

    Standaard

    heb zelf een 2 jaar geleden Minority Report bij Ezy gekocht, was ook regio 2 / 4 en speelt prima af.
    Intussen ook Kingdom besteld aldaar!!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    In bezit van de EzyDVD steelcase, en er staat inderdaad R4 op de schijfjes zelf...maar ik heb het getest: hij werkt 100% zeker op R2 spelers.
    Klopt het dat bovenop de prijs een verzekeringcharge komt van 18 AU$? Daarnaast zie ik nog een toeslag van anderhalve dollar op de standaardverzendkosten van 5,50 dollar. Als ik het dan even snel uitreken is tie net geen 60 australische dollars, zo'n 30 euro.
    Kan jij dit bevestigen? Ik krijg nl. geen inzicht in extra kosten vóórdat ik mijn creditcard heb bevestigd... bummer.
    Ik hoor graag!

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bearfoot
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    In bezit van de EzyDVD steelcase, en er staat inderdaad R4 op de schijfjes zelf...maar ik heb het getest: hij werkt 100% zeker op R2 spelers.
    Klopt het dat bovenop de prijs een verzekeringcharge komt van 18 AU$? Daarnaast zie ik nog een toeslag van anderhalve dollar op de standaardverzendkosten van 5,50 dollar. Als ik het dan even snel uitreken is tie net geen 60 australische dollars, zo'n 30 euro.
    Kan jij dit bevestigen? Ik krijg nl. geen inzicht in extra kosten vóórdat ik mijn creditcard heb bevestigd... bummer.
    Ik hoor graag!
    Dat had ik nu ook graag geweten, sie... En vergeet dan de douanekosten niet! Kan iemand ons vertellen hoeveel die box uiteindelijk heeft gekost, met alles erop en eraan?
    The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return...

  11. #61

    Standaard

    Douane heb ik geen last van gehad.

    Totale kosten waren voor mij (pre-order): 25,89.

    60 AUD is 35 euro...dus wellicht is de prijs omhoog gegaan in de tussentijd?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  12. #62

    Standaard

    Kingdom Of Heaven - EXCLUSIVE Director's Cut (Collector's Tin) (DTS) (4 Discs)

    Subtotal: $AU36.21
    Delivery: $AU18.00

    Total: $AU54.21

    Omgerekend 32 Euro!

    (gelukkig) geen douanekosten er bovenop

  13. #63

    Standaard

    Met Ezydvd heb ik nog nooit last gehad van douane...ach wat zeur ik, ik HEB nog nooit last gehad van de douane . *afkloppen* .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Met Ezydvd heb ik nog nooit last gehad van douane...ach wat zeur ik, ik HEB nog nooit last gehad van de douane . *afkloppen* .
    Tuurlijk niet, alles lager dan €20 mag je zo invoeren

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Met Ezydvd heb ik nog nooit last gehad van douane...ach wat zeur ik, ik HEB nog nooit last gehad van de douane . *afkloppen* .
    Tuurlijk niet, alles lager dan €20 mag je zo invoeren
    € 22,-. :wink:

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Met Ezydvd heb ik nog nooit last gehad van douane...ach wat zeur ik, ik HEB nog nooit last gehad van de douane . *afkloppen* .
    Tuurlijk niet, alles lager dan €20 mag je zo invoeren
    € 22,-. :wink:
    Ja maar Slindenau koopt nooit iets duurder dan €20 :P :wink:

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Met Ezydvd heb ik nog nooit last gehad van douane...ach wat zeur ik, ik HEB nog nooit last gehad van de douane . *afkloppen* .
    Tuurlijk niet, alles lager dan €20 mag je zo invoeren
    € 22,-. :wink:
    Ja maar Slindenau koopt nooit iets duurder dan €20 :P :wink:
    Aha, dat wist ik niet.

  18. #68

    Standaard

    Nou, daar kan het ook aan liggen ja

    Maar heel af en toe schiet ik wel eens uit naar 30 of 35 euro hoor :O.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Nou, daar kan het ook aan liggen ja

    Maar heel af en toe schiet ik wel eens uit naar 30 of 35 euro hoor :O.
    Nee Zo'n gigantisch bedrag ! Je verbaast me

  20. #70

    Standaard

    Ja, ik weet het . Maar dat is ook echt op superspeciale feestdagen dat ik zoveel uitgeef he .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Ja, ik weet het . Maar dat is ook echt op superspeciale feestdagen dat ik zoveel uitgeef he .
    Dacht het al, zou je anders niet overleven :P

  22. #72

    Standaard

    Weet iemand nog een Australische site waar deze titel te bestellen is? Bij EZYDVD is tie 'currently out of stock'

  23. #73
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bearfoot
    Weet iemand nog een Australische site waar deze titel te bestellen is? Bij EZYDVD is tie 'currently out of stock'
    Gewoon daar bestellen, komt vanzelf wel weer "In stock"!


  24. #74

    Standaard

    Komt deze nou eindelijk eens gewoon in Nederland uit?
    Laatst aangepast door Peter van 't Wout : 03-04-2007 om 07:40

  25. #75

    Standaard

    Hihi, wachten jullie nu nog steeds .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •