De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: Twilight Zone(1985)

  1. #1

    Standaard Twilight Zone(1985)

    Weet iemand of de seizoenen van deze serie ook op regio 2 uit zijn gekomen? Op regio 1 zijn ze er wel.Zijn er ook Engelse ondertitels aanwezig op de regio 1 en eventueel regio 2?

  2. #2

    Standaard

    Ik dacht niet dat de R1 subs had, maar wel director's commentary bij de beroemdste episodes! Ik heb m al een tijdje, en nu ook de 2002-serie, en het blijft leuk.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  3. #3

    Standaard Re: Twilight Zone(1985)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco van den brink
    Weet iemand of de seizoenen van deze serie ook op regio 2 uit zijn gekomen? Op regio 1 zijn ze er wel.Zijn er ook Engelse ondertitels aanwezig op de regio 1 en eventueel regio 2?
    Topserie!
    R1 heeft 100% zeker geen subs

  4. #4

    Standaard Re: Twilight Zone(1985)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco van den brink
    Weet iemand of de seizoenen van deze serie ook op regio 2 uit zijn gekomen? Op regio 1 zijn ze er wel.Zijn er ook Engelse ondertitels aanwezig op de regio 1 en eventueel regio 2?
    R2: NEE (nog niet)

    in Nl waarschijnlijk ook wel nooit komen, minder publiek voor, ik vond ook jammer dat er geen Engelse subs erop zitten (op de R1) dat vind ik toch wel fijner, maar goed deze komt zeker wel ooit in de collectie

    de 2002 heeft btw wel gewoon Engelse subs en is heel goedkoop, maar ook wel eens tuk minder, qua amusement wel OK, maar inhoudelijk matig/redelijk, zitten wel leuke episodes tussen, 1 met George van Seinfeld bijvoorbeeld is best leuk

  5. #5

    Standaard twilight zone

    Ik zag hem wel staan op Amazon.co.uk. Het was de regio 2 uitvoering , en hij is al een tijdje uit.Of klopt dit niet?

  6. #6

    Standaard

    Ik zie dat hier ook staan inderdaad... Ik geloof toch dat ze abuis hebben daar.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  7. #7

    Standaard Re: twilight zone

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco van den brink
    Ik zag hem wel staan op Amazon.co.uk. Het was de regio 2 uitvoering , en hij is al een tijdje uit.Of klopt dit niet?
    vreemd is mij helemaal ontgaan, op play staat het ook dus klopt wel:

    http://www.play.com/play247.asp?pa=s...Go.x=42&Go.y=1

    S3 komt 20/03 uit, S1 en S2 al uit...

  8. #8

    Standaard

    Een hele hoop van de R4-versies hebben Nederlandse ondertitels. Kijk eens op www.michaeldvd.com.au voor details.

    EDIT Is wel de jaren '60-versie
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard twilight zone

    Er staat niet bij of de regio 2 Engelse ondertiteling heeft.Weet iemand dit?

  10. #10

    Standaard

    De UK boxen van de Twilight Zone (jaren 50/60 en jaren 80 serie) hebben helaas geen ondertiteling whatsoever.
    De beeld- en geluidskwaliteit van de 80's serie is ook niet zo goed omdat de serie destijds is opgenomen en ge-edit op video. De 50's/60's serie is echt top met hele goede beeldkwaliteit, leuke extra's en IMHO veel betere verhalen.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  11. #11

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen hoe het nou met het eerste seizoen zit?? Is dit nu het complete seizoen of niet?! Ik weet dat de cover van de dvd aangeeft dat het wél om een compleet seizoen gaat, maar als je op zoek gaat naar een episode guide op internet, blijkt dat het eerste seizoen ongeveer 59 afleveringen telt... Staat "Her Pilgrim Soul" bijvoorbeeld ook op deze boxset??

  12. #12

    Standaard

    Het hele eerste seizoen staat erop, maar de afleveringen gaan met 3 of 2 per 'episode', dus eigenlijk zitten er verschillende stories in 1 aflevering. Her Pilgrim Soul staat er wel op, herinner me hem gezien te hebben. Mooie episode!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  13. #13

    Standaard

    Inmiddels wat afleveringen gezien van de DFW box. Abominabele beeldkwaliteit (minder dan 20 jaar oude zelfgemaakte VHS opnames van TV nog) maar dat is nog niet het enige. Enkele drop outs van een seconde, enkele keiharde tikken uit de luidsprekers, een rara wit geblokte vlek in beeld en ondertiteling die 5 minuten niet aanwezig is. Dat de beeldkwaliteit van zo'n TV serie tegenvalt is nog tot daaraantoe maar de rest is eigenlijk ronduit schandalig. Dutch Fuck Ups.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  14. #14

    Standaard

    Sommige titels hebben ook spelfouten. De eerste bijv. aflevering heet "A Little Peace and Quiet" maar staat in het menu als "A Little Piece and Quiet". Ongelofelijk.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  15. #15

    Standaard

    Ik heb nog niet heel seizoen 1 bekeken, maar ik vond het tot nu toe wel meevallen. De beeldkwaliteit is wel wat je kon verwachten van een serie uit de jaren 80. Ik herinner me niet dat het destijds op tv beter was.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •