Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 104 worden weergegeven.

Discussie: Metallica

  1. #1

    Standaard Metallica

    Goed, vannacht vanaf een uur of 4.00 voor het postkantoor gelegen, maar vanmorgen had ik ze dan: veldkaarten voor Metallica in het Gelredome 8 juni 2006. Nog meer die gaan?

  2. #2

    Standaard

    Helemaal vergeten dat vandaag de vvk begon.

  3. #3

    Standaard

    Ik ga er waarschijnlijk heen. Heb ze een keer eerder gezien op Fields of Rock in 2003, maar ik wil ze graag nog een keer zien!

    Alleen nog steeds jammer dat Jason Newsted weg is...
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  4. #4

    Standaard Re: Metallica

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wilbert Rietman
    Goed, vannacht vanaf een uur of 4.00 voor het postkantoor gelegen, maar vanmorgen had ik ze dan: veldkaarten voor Metallica in het Gelredome 8 juni 2006. Nog meer die gaan?
    Goed, vanochtend om een uur of 10:45 de computer eens opgestart en de kaarten besteld via ticketmaster.nl. Ik heb ze dan nog niet fysiek binnen, maar binnen komen zullen ze: veldkaarten voor Metallica.
    Oftewel, tot dan!

  5. #5

    Standaard Re: Metallica

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wilbert Rietman
    Goed, vannacht vanaf een uur of 4.00 voor het postkantoor gelegen, maar vanmorgen had ik ze dan: veldkaarten voor Metallica in het Gelredome 8 juni 2006. Nog meer die gaan?
    Goed, vanochtend om een uur of 10:45 de computer eens opgestart en de kaarten besteld via ticketmaster.nl. Ik heb ze dan nog niet fysiek binnen, maar binnen komen zullen ze: veldkaarten voor Metallica.
    Oftewel, tot dan!
    Om 10.15 waren anders alle veldkaarten al op.......

  6. #6

    Standaard

    En toch heb ik ze, ik weet ook niet precies hoe dat zit dan. Was voor mij ook de eerste keer dat ik het via die site gedaan heb, normaal gesproken ga ik ook altijd langs het postkantoor langs, maar dat kwam vandaag niet uit.

    Mazzel gehad zo te horen.

  7. #7

    Standaard

    Weet je wel zeker dan dat het veldkaarten zijn? Ze waren iig €49,- excl. servicekosten.

  8. #8

    Standaard

    Ik ga ook.
    Maar niet omdat ik zo'n grote Metallica fan ben.
    Integendeel, na de Black album hadden ze wat mij betreft mogen stoppen.
    Maar ik ga omdat ik iets heb met klassiekers.
    Voor mijzelf zijn er een aantal klassiekers die ik gewoon ooit een keer live MOET zien en One van Metallica is er zo eentje.
    U2 en Prince nog, dan heb ik mijn lijstje compleet!!!

    Heb oa al gezien:
    Paranoid MET Ozzy
    Keep on rockin' in the free world
    Kiss natuurlijk
    Ace of Spades
    South of Heaven
    Ouwe Chili's (in 1989!)
    enz enz

  9. #9

    Standaard

    Ik ga niet.....
    Vind sowieso de kaarten schandalig duur tegenwoordig.
    Ik had ook eigenlijk grote (stadion)concerten afgezworen na slayer in 2001, maar ben toch vorig jaar naar Fields of Rock geweest.
    Wat een teleurstelling, zo goed als geen enkele band had een acceptabel geluid. Alles was een grote brij. Alleen Helmet had op de MTV-stage een loepzuiver geluid.
    Zelfs Rammstein had zo'n verschrikkelijke geluidsmix, dat je de nummers pas halverwege herkende. (ik moet er wel bij zeggen , dat ik buiten Helmet alleen bands op het hoofdpoduim heb gezien).
    Spence: Are you worried about saving your own skin?
    Sam: Yeah, I am. It covers my body.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wilbert Rietman
    Weet je wel zeker dan dat het veldkaarten zijn? Ze waren iig €49,- excl. servicekosten.
    Ja, ingang L-nog wat. Via de site was het zelfs later nog mogelijk om veldkaarten te bemachtigen, aldus een maat van me. Nu weet ik niet welke verhoudingen er voor post/gvk-kantoren en internet zijn.

    Voor 2 tickets was ik iig €107 (incl. servicekosten) +€3,75 aan verzendkosten kwijt.

  11. #11

    Standaard

    Ik heb ze al 5 keer gezien. Ik had me voorgenomen om niet meer heen te gaan. Maar toch kriebelt het..........Ik ben er nog niet uit.

  12. #12
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    ik heb getwijfeld, maar ga toch maar niet... Een concert in een stadion is toch vaak kl*te qua geluid. Ga eigenlijk alleen nog naar Heineken Music Hall. Zojuist Deep Purple gehad, binnenkort David Gilmour en de oude Doors (met Ian Astbury op zang dan natuurlijk . Fantastische hal, goeie bar en goeie after-parties.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    de oude Doors (met Ian Astbury op zang dan natuurlijk
    John Densmore is er ook niet meer bij. Ze mogen toch zelfs de naam Doors niet meer gebruiken?

  14. #14

    Standaard

    De laatste keren dat ik Metallica heb gezien, was in Arnhem, Fields of Rock (geloof ik) en A'dam... 3 x in ong. één jaar. Dit keer pas ik maar.

  15. #15
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BDB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    de oude Doors (met Ian Astbury op zang dan natuurlijk
    John Densmore is er ook niet meer bij. Ze mogen toch zelfs de naam Doors niet meer gebruiken?
    Das waar, hij is er niet bij. Maar Ty Dennis doet het al weer een tijdje bij 'the doors' en ik vind het met name belangrijk om de toetsenist (ray) eens aan het werk te zien...

  16. #16

    Standaard

    Off-Topic: Die Manzarek... als m'n ma ergens niet tegen kan, is het wel zijn orgeltje. Maar ik ben een grote fan, hoor

    Over Metallica (om niet off-topic te blijven) :



    We had such a great time when we did this back in the day in '95, which was . . . eh, like we had planned for '06, a year dedicated to nothing but writing and recording . . . Oh well how the best laid plans can change. So when we were asked, we figured why not do it again!!! Escape from the studio once more and spend our summer vacation hanging out at the coolest live music festivals on the planet.
    Here's what we have so far:

    June 3 Nurburgring, GER - Rock Am Ring Festival
    June 4 Nurnberg, GER - Rock Im Park Festival
    June 8 Arnhem, HOL - Gelredome
    June 10 Donington UK - Download Festival
    June 11 Dublin IRE - Download Festival

    Please understand that we're making this up as we go along. We wanna keep you as in the loop as possible, but this shit is literally happening as we are typing, so please watch this space for more info as we get it regarding support acts, potential additional dates, change of something or other not expected as these VERY words are being typed, etc.

  17. #17

    Standaard

    De eerste keer dat ik Metallica heb gezien was als voorprogramma van Twisted Sister in Zwaagwesteinde, een gat ergens in Friesland (of was het andersom, in ieder geval nog met de eerste bassist Cliff Burton r.i.p.). Moet zo rond 1984 of 85 zijn geweest. Je bent een ouwe *** of niet....
    *** Star-trader / SafeTrader

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rtoonen
    in ieder geval nog met de eerste bassist Cliff Burton r.i.p.). Moet zo rond 1984 of 85 zijn geweest. Je bent een ouwe *** of niet....
    Zo zie je maar, soms is het goed om dat te zijn. :wink:

  19. #19

    Standaard

    Wat ben ik toch jaloers op jullie ouwe rotten, dat jullie Metallica nog hebben mogen aanschouwen in hun dagen der glorie!


    Heb zelf ook een kaartje gehaald, voor het veld. Derde keer nu, en ik heb er zin in!
    Overigens begint het dus weer om 18.30. Dus waarschijnlijk weer twee voorprogramma's?

  20. #20

    Standaard

    Of één voorprogramma en allemaal op tijd naar huis.....

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wilbert Rietman
    Of één voorprogramma en allemaal op tijd naar huis.....
    Dat zou ook wel fijn zijn inderdaad.

    Hoe gaat iedereen hier naar huis? Ook wel belangrijk..

  22. #22

    Standaard

    Als jullie deze thread vanaf nu verder toespitsen op de DVD releases van Metallica, dan zou deze thread open kunnen blijven.

  23. #23

    Standaard

    Goed dan. Welke DVD's van Metallica hebben jullie in je bezit? Ik op dit moment de volgende:

    - St. Anger rehearsals (vaker gedraaid dan de CD).
    - Cunning stunts (voor mij dé concert-DVD).
    - Live sh*t - Bing & purge (indertijd besteld bij de FRS, won er gelijk een Metallica-pakket bij, leuk om te hebben naast de gewone B&p-box).
    - Some kind of monster (uiteraard, al ging deze docu over een andere band met dezelfde problemen, dan nog de moeite waard).
    - Classic Albums: The black album (leuke docu).
    - Live at San Diego 1992 (exact hetzelfde als in de B&p box, maar leuk voor de verzameling).
    - Live at Rock am ring 2003 (ben niet zo'n bootleg verzamelaar, maar hier was ik bij, dus leuk om te hebben).

    S&M heb ik dus (nog) niet, vond het concert niet echt bijzonder en heb hem nog oldschool op VHS in 2 uitvoeringen.

    Oh ja, ik ga trouwens met de trein naar het Gelredome, da's maar een kleine afstand voor mij.

  24. #24

    Standaard

    Ik heb er niet zoveel:

    Metallica S&M (ik vind 't echt een geniale show)
    Metallica - Metallica (Black Album documentaire)
    Metallica - Live in San Diego

    Ja en dat die St Anger DVD, maar die heb ik pas 1 keer gekeken.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  25. #25

    Standaard

    - Metallica - Live Shit: Binge & Purge uiteraard! Voor mij de ultieme concert-registratie allertijden. Wat een zonde dat ik niet 15 jaar eerder geboren ben. Al dat moois van toen.
    - Metallica - Cunning Stunts.
    - Metallica - Some Kind Of Monster.
    - Metallica - A Year And A Half Part I + II.
    - Metallica - S&M.
    - Metallica - St. Anger rehearsals.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •