Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 251 worden weergegeven.

Discussie: U2

  1. #226

    Standaard

    Ik heb hem op CD ja.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  2. #227

    Standaard

    Volgende zomer komen ze zeker terug naar Europa. Zo weet ik 100% zeker dat ze Brussel zullen aandoen. Normaal gingen ze dit doen na hun optredens in Dublin maar door de extra data daar hebben ze het optreden in Brussel naar volgend jaar verplaatst.

  3. #228

    Post

    100 % zeker? Bron?
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mad dog Bekijk bericht
    100 % zeker? Bron?
    Herman Schueremans in de Humo van 3-4 weken geleden. (concertpromotor van Live Nation en organisator Rock Werchter en dergelijke)

  5. #230

    Standaard

    Dat noem ik persoonlijk geen 100% zekerheid zolang het niet door de officiele U2 kanalen is vermeld.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  6. #231

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Hoi,

    Iemand zin in een bargain ?

    http://www.play.com/Music/CD/4-/3513...t.html?cur=258

    gr,vince.
    Dit was al gepost maar omdat het zo'n mooie deal is mag 'ie best nog wel een keer. De mijne is trouwens vandaag verzonden.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  8. #233

    Standaard

    afgelopen maandag, naar gelsenkirchen gereden voor u2 360.
    show was ongelooflijk, ik blijf het na 25 jaar nog altijd de beste groep vinden, steeds vernieuwend maar toch steeds met hun originele sound in het achterhoofd.

    was wel weinig sfeer in het stadion, wat wil je met die koele duitsers.....

    meer het blijft de biggest rock 'n' roll band on earth....

  9. #234

    Standaard

    Heb ze ook ooit in Duitsland (Bremen) aan het werk gezien en de Duitsers zijn toch een minder U2 publiek. Buiten Ierland/Engeland zijn het vooral de Italianen en de Nederlanders die in Europa een geweldig U2 publiek vormen.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  10. #235

    Standaard

    The Joshua Tree (Remastered Super Deluxe 2CD & DVD Box Set)

    Afgeprijsd naar EUR 10.49 bij Play

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël R. Bekijk bericht
    Leuk, maar ik heb deze editie 25 juli bij Play.com besteld en de status staat nog steeds op 'packing'.
    Vreemd, ik heb de box zondag 26 juli besteld, hij is 5 aug. verstuurd en ik heb 'm gisteren ontvangen.

  12. #237

    Standaard

    Bij mij ook deze week binnengekomen, net als de cd/dvd van Under a blood red sky.
    Nooit geweten trouwens dat de Red Rocks in Colorado lagen, ik heb 25 jaar gedacht dat het een thuiswedstrijd was
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Nooit geweten trouwens dat de Red Rocks in Colorado lagen, ik heb 25 jaar gedacht dat het een thuiswedstrijd was
    LOL, ik ben er in 2001 zelf geweest (helaas niet tijdens een concert), en het is de mooiste natuurlijke concertlokatie die ik me kan bedenken.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël R. Bekijk bericht
    Inderdaad vreemd. Was de box wel sealed?
    Ja, zat netjes een plasticje omheen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël R. Bekijk bericht
    Inderdaad vreemd. Was de box wel sealed?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Ja, zat netjes een plasticje omheen.
    Zelfde ervaring als Erwin : zelfde dag besteld en ontvangen, gesealed.
    Prachtige box. (zeker voor die prijs ). Heb onmiddellijk een brokje van het concert in Parijs bekeken, nl. "The Unforgettable Fire".... GOOSEBUMPS ALL OVER !!!!

  16. #241

    Standaard

    Van NOS teletekst headlines (internet) 20 Augustus 2009
    U2 herontdekt The Unforgettable Fire

    De Ierse rockband U2 gaat een aantal nooit uitgebrachte nummers toch wel uitbrengen. De nummers waren opgenomen voor het album The Unforgettable Fire uit 1984,maar komen nu pas op cd uit.

    Zanger Bono en gitarist The Edge zeggen dat ze een aantal nummers herontdekt hebben. Ze waren bezig om de elpee van The Unforgettable Fire te remasteren voor een speciale editie ter ere van de 25ste verjaardag van de plaat.

    Bono vindt één nummer, Disappearing Act, "ongelooflijk bijzonder". De band heeft nog wat gesleuteld aan het liedje, maar het is nu goed genoeg voor op de nieuwe editie van The Unforgettable Fire.



    Heb hem nog ergens op lp liggen, mooi straks deze op cd aanschaffen ! (goede, volgens mij wat onderschatte U2 plaat)

  17. #242

    Standaard

    http://www.u2.com/news/title/rose-bowl-concert-on-dvd/
    Jammer dat U23D nog niet is verschenen (in 2D).
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  18. #243

    Standaard

    Ben erg benieuwd naar deze Blu-Ray. Hoop dat deze nu technisch een keer goed in elkaar zit. Boston is erg slecht, Slane Castle (het mooiste live concert) is niet echt top (te veel afgeknepen hoog) en Chicago is ook niet super (te veel laag en afgeknepen hoog). Milaan is daar in tegen weer wel super mooi, hopen dat ze op die voet verder gaan!

    Voor mij persoonlijk staan er nog een aantal hele mooi U2 moment op het programma: 14 aug Hannover, 9 oktober Rome!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  19. #244

    Standaard U2 - Joshua Tree 2-Cd/Dvd box supergoedkoop...

    http://www.cdwow.nl/CD/u2-joshua-tre.../30377#bc=08e4

    16,99 inclusief verzending voor dit pareltje....dat is nog eens cheap!

  20. #245
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    En voor slechts €12,99 (inclusief verzenden) bij PLAY.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  21. #246

    Standaard

    Kom maar op met meningen over de rose bowl registratie. Ben voornamelijk benieuwd naar de audio- en videokwaliteit van de blu-ray.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Kom maar op met meningen over de rose bowl registratie. Ben voornamelijk benieuwd naar de audio- en videokwaliteit van de blu-ray.
    Beide van referentie niveau! Geluid is super dynamisch, gaat van heel diep tot super hoog, het bereik is echt geweldig! Beeld kan ik kort over zijn, is gewoon top. Heb helaas nog niet het hele concert kunnen kijken, maar heb denk ik wel genoeg gezien om er vanuit te kunnen gaan dat alles zo goed is. Eindelijk maakt U2 een DVD (of in dit geval Blu-Ray) die technisch goed in elkaar zit. Eigelijk was alleen Milaan goed verder, alle andere concerten waren of heel erg slecht of ronduit matig.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  23. #248

    Standaard

    Hoe is de registratie van City of Blinding Lights als heel dat podium (scherm) uit elkaar knalt?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL Bekijk bericht
    Beide van referentie niveau! Geluid is super dynamisch, gaat van heel diep tot super hoog, het bereik is echt geweldig! Beeld kan ik kort over zijn, is gewoon top. Heb helaas nog niet het hele concert kunnen kijken, maar heb denk ik wel genoeg gezien om er vanuit te kunnen gaan dat alles zo goed is. Eindelijk maakt U2 een DVD (of in dit geval Blu-Ray) die technisch goed in elkaar zit. Eigelijk was alleen Milaan goed verder, alle andere concerten waren of heel erg slecht of ronduit matig.
    Fijn om te weten. Moet misschien wachten tot vaderdag

    Verder kan ik prima genieten van de concert DVD's. Ik vind het zelf vanaf Boston prima entertainment, van daarvoor wat minder. Maar ik ben een fan en vrees dat ik hierin niet objectief kan zijn

    Maar ik ben heel blij dat U2 meegaat met de blu-ray wave! Wellicht wachten ze even(!?) met U23D tot 3D wat breder geaccepteerd is.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  25. #250

    Standaard

    Nog wat vakantiegeld over???

    Om de twintigste verjaardag van het zevende studioalbum van de Ierse band U2, Achtung Baby, te vieren komt er een heruitgave van de cd met vele extraatjes, waaronder een replica van zanger Bono's bekende zonnebril The Fly.




    De genummerde 'Uber Deluxe Editie' van Achtung Baby, die oorspronkelijk uitkwam in november 1991, zal ook zes cd's, vier dvd's, vijf 7-inch singles, zestien postertjes, een 84-pagina's tellend hardcover boekwerk, een exemplaar van het fanclubmagazine, vier buttons en een stickervel bevatten. Maar tegelijkertijd wordt er ook een 'Super Deluxe'-versie uitgebracht met de cd's, dvd's, posters en het boek. Vanaf 31 oktober in de winkels.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •