Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 251 worden weergegeven.

Discussie: U2

  1. #51

    Standaard

    Boston = qua feel, geluid en regie het allerbeste!!!

    Slane = een prachtige registratie van een gedenkwaardige avond/week, het geluid = alleen op DTS goed.. wel een aanrader

    Chicago = de concertregistratie van de amerikaanse indoor leg, heeft dus niets te maken met de europeese stadion concerten zoals wij die kenne. Ik hoop dat de registratie uit Milaan ooit nog op DVD komt...

    Sidney (zoo TV) = is een potentiële topper als ze de digitalisering van beeld en met name geluid goed voor elkaar krijgen. De show is brilliant!!

    De rest zijn video's op dvd gezet....blijft jammer maar thats life

  2. #52

    Standaard

    Heb Slane nu als rip op de PC staan, kwaliteit is vrij aardig (DVD rip) maar het concert moet groots zijn geweest. Als ze daar ooit nog eens heengaan, zal ik er 100% zeker naatoe gaan. Daar heb ik dan wel een retourtje Ierland voor over (weekje Dublin :wink: ).
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  3. #53

    Standaard

    Mysterious ways: U2 in 3-D concert film

    October 31, 2006
    ORLANDO -- U2's Vertigo Tour may soon create a real sense of vertigo among moviegoers as the band is planning to release its first 3-D concert film next year.

    The untitled feature is being directed by Catherine Owens and Mark Pellington. In conjunction with the film's anticipated mid- to late-2007 debut, U2 also might take part in the first live 3-D performance projected in theaters nationwide.

    For the film, Owens and Pellington shot more than 700 hours of footage with the band in seven South American cities during February and March. Trekking across Argentina, Mexico, Chile and Brazil, the film's 3-D director of photography Peter Anderson ("T2 3-D: Battle Across Time") used nine pairs of Sony Cinealta 950 cameras to capture the band with swooping camera angles and kaleidoscopic imagery. The director of cinematography for the film's 2-D footage is Tom Krueger.

    3ality Digital Entertainment, the project's producer, put together of the largest assemblages of 3-D camera technology ever used for a single project. A representative for the band called it "the first-ever 3-D multicamera live shoot."

    The feature is being edited in New York by Olivier Wiki and readied for a summer or fall release. Discussions are under way with several major studio distributors. It is expected that the film screen nationwide using the Real D technology in place by theaters screening the digital 3-D release of "Tim Burton's The Nightmare Before Christmas."

    Real D unveiled the first theatrically projected live 3-D event last week at ShowEast in Orlando. It is planning a live 3-D concert presentation next fall, and sources said it might be a U2 concert.

    Owens has been the creative director of screen visuals for U2 on several of the band's world tours. Feature director Pellington ("Arlington Road," "The Mothman Prophecies") began his career by directing U2's "One" video.

    The soundtrack is produced by Carl Glanville, who also produced the concert DVD "Vertigo 2005/U2 Live From Chicago." Wiki edited the U2 video "Original of the Species," which was nominated for two MTV Video Music Awards.

    Executives at 3ality declined comment.
    hollywoodreporter.com

    Cool 8)

  4. #54

    Standaard

    Owh WOW!! Een 3D release zou je wel helemaal in de mood brengen!

    Ik heb momenteel 3 DVD's van U2 liggen: Rattle and Hum, Boston(da's die van de elevation tour) en ZooTV. Ik moet zeggen dat ik het gedeelte van Rattle and Hum waar je gewoon ff het concert zit te kijken fantastisch blijf vinden (vooral de overgang NAAR Where The Streets Have No Name == kippevel), net als bij Chicago! Waarbij het stukje dat Bono met die meid op de grond ligt te zingen een enorme impact blijft hebben. Dit soort dingen mis ik (slechts) een beetje bij ZooTV.
    Slane Castle en Boston moest ik misschien ook nog maar eens ergens op de kop tikken denk ik zo

    Cheers,
    JW

  5. #55

    Standaard

    Heel goed nieuws!

    Ik ben U2-fan.. dus ik heb Rattle&Hum, Slane (digi), Boston (2disc digi), Vertigo (2disc digi) en ZooTV (2disc digi).

    Slane is verreweg mijn favoriet!
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Heel goed nieuws!

    Ik ben U2-fan.. dus ik heb Rattle&Hum, Slane (digi), Boston (2disc digi), Vertigo (2disc digi) en ZooTV (2disc digi).

    Slane is verreweg mijn favoriet!
    Ben blij dat je er nog steeds zo enthousiast over bent! Ik heb hem destijds aan je verkocht, omdat ik het allemaal iets te massaal vind en 1 (steengoed) concert uit die periode (Boston dus) in m'n collectie genoeg vind. Momenteel heb ik naast Boston 2-disc ook Vertigo 2-disc, Zoo TV 2-disc en Best of 1990-2000 2-disc.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Heel goed nieuws!

    Ik ben U2-fan.. dus ik heb Rattle&Hum, Slane (digi), Boston (2disc digi), Vertigo (2disc digi) en ZooTV (2disc digi).

    Slane is verreweg mijn favoriet!
    Ben blij dat je er nog steeds zo enthousiast over bent! Ik heb hem destijds aan je verkocht, omdat ik het allemaal iets te massaal vind en 1 (steengoed) concert uit die periode (Boston dus) in m'n collectie genoeg vind. Momenteel heb ik naast Boston 2-disc ook Vertigo 2-disc, Zoo TV 2-disc en Best of 1990-2000 2-disc.
    Het concert zelf is sinds ik hem heb gezien al mijn favoriete concert ooit (GAat zelfs Queen: Live From Wembley voorbij) en dan die prachtige Digipack!..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  8. #58

    Standaard

    U2 brengt op 20 November een nieuwe Best Of compilatie uit:

    U218:SINGLES

    Deze Best Of komt in een 1CD plus een CD+DVD versie uit, met op de DVD 10 tracks van het concert dat afgelopen zomer in Milaan werd opgenomen.

    Tevens komt er een (single) DVD uit waarop alle achttien videos van de singles zullen verschijnen.


  9. #59

    Standaard

    Want one, Want one badly! Iemand enig idee wat dit gaat kosten?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Want one, Want one badly! Iemand enig idee wat dit gaat kosten?
    €25,50 bij Play http://www.play.com/Music/CD/4-/3245...s/Product.html
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  11. #61

    Standaard

    Vanleest €19,99.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #62

    Standaard

    Dan is het de prijs nog een keer waard. €20 is niet super duur voor een CD en DVD. Grappige bijkomstigheid is dat de DVD is opgenomen op mijn verjaardag
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Vanleest €19,99.
    Prijs bij artikel klopt niet -->



    CD: 17,99
    CD+DVD: 29,99

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan the Man
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Vanleest €19,99.
    Prijs bij artikel klopt niet -->



    CD: 17,99
    CD+DVD: 29,99

    Ik kon het mij ook al niet voorstellen dat Van leest goedkoper is met een CD dan Play.


    Heeft iemand al meer info kunnen vinden of de DVD met alle clips? Die wil ik ook heel graag hebben.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  15. #65

    Standaard

    Heb er zelf geen CD's van, wel DVD's, maar ''Rattle and Hum'' vind ik wel een mooi en goed album.

  16. #66

    Standaard

    Volgens mij komt de volledige dvd van Vertigo in Milaan toch ook wel een keer? Ik zou daar nog even op wachten...

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse
    Volgens mij komt de volledige dvd van Vertigo in Milaan toch ook wel een keer? Ik zou daar nog even op wachten...
    Ik zou er maar niet op rekenen... Had 'm deze november verwacht ipv U218. Met de release van de bonus DVD is een volledige DVD release van Milaan van de baan...

  18. #68
    wwmar
    Guest

    Standaard U2 LIVE MILAN

    Zonde van je geld als je deze DVD koopt, echt bager, en vooral de stem van Bona klinkt als een schore kip!. :x
    Show is ook veel te kort 10 nummers afzetters!

    Men kan beter geld investeren in de Live DVD van Sydney veel beter.

    Groeten een U2 fan

  19. #69

    Standaard Re: U2 LIVE MILAN

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wwmar
    Zonde van je geld als je deze DVD koopt, echt bager, en vooral de stem van Bona klinkt als een schore kip!. :x
    Show is ook veel te kort 10 nummers afzetters!

    Men kan beter geld investeren in de Live DVD van Sydney veel beter.

    Groeten een U2 fan
    Er staat toch duidelijk op de cover dat er 10 nummers op staan dus waarom jij je afgezet voelt is mij een raadsel.
    Show ziet er echt geweldig uit, dus van mij mogen ze Milaan zeker nog een keer compleet uit brengen. Er is in de Europeese stadions veel en veel meer sfeer dan de indoor concerten in de V.S.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  20. #70

    Standaard Re: U2 LIVE MILAN

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wwmar
    Zonde van je geld als je deze DVD koopt, echt bager, en vooral de stem van Bona klinkt als een schore kip!. :x
    Show is ook veel te kort 10 nummers afzetters!

    Men kan beter geld investeren in de Live DVD van Sydney veel beter.

    Groeten een U2 fan
    Er staat toch duidelijk op de cover dat er 10 nummers op staan dus waarom jij je afgezet voelt is mij een raadsel.
    Show ziet er echt geweldig uit, dus van mij mogen ze Milaan zeker nog een keer compleet uit brengen. Er is in de Europeese stadions veel en veel meer sfeer dan de indoor concerten in de V.S.
    Helemaal mee eens. Dit soort dingen weet je van te voren. Bono klinkt zoals altijd weer super, erg gaaf concert. Heb deze van de Sint gekregen en nog geen moment spijt van gehad. Mooie uitgave ook, met het boekje, erg gaaf gedaan!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  21. #71

    Standaard Re: U2 LIVE MILAN

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wwmar
    Zonde van je geld als je deze DVD koopt, echt bager, en vooral de stem van Bona klinkt als een schore kip!. :x
    Show is ook veel te kort 10 nummers afzetters!

    Men kan beter geld investeren in de Live DVD van Sydney veel beter.

    Groeten een U2 fan
    Niet helemaal mee eens. Voor wie zoals ik de Europese leg van de Vertigo Tour heeft meegemaakt is deze (inderdaad te korte) DVD veel herkenbaarder dan de show opgenomen in Chicago. De setting in San Siro en de lichteffecten komen er schitterend uit. Maar omdat de DVD inderdaad te beknopt is met 10 nummers, vind ik hem vergelijkbaar met de bonus DVD op Depeche Mode's 101.

  22. #72

    Standaard Re: U2 LIVE MILAN

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    op staan dus waarom jij je afgezet voelt is mij een raadsel.
    Show ziet er echt geweldig uit, dus van mij mogen ze Milaan zeker nog een keer compleet uit brengen. Er is in de Europeese stadions veel en veel meer sfeer dan de indoor concerten in de V.S.
    zal niet gebeuren want wat ik begreep is een gedeelte van de opname waardeloos door een storing bij de apparatuur.

  23. #73

    Standaard Re: U2 LIVE MILAN

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    op staan dus waarom jij je afgezet voelt is mij een raadsel.
    Show ziet er echt geweldig uit, dus van mij mogen ze Milaan zeker nog een keer compleet uit brengen. Er is in de Europeese stadions veel en veel meer sfeer dan de indoor concerten in de V.S.
    zal niet gebeuren want wat ik begreep is een gedeelte van de opname waardeloos door een storing bij de apparatuur.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  24. #74

    Standaard Re: U2 LIVE MILAN

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    op staan dus waarom jij je afgezet voelt is mij een raadsel.
    Show ziet er echt geweldig uit, dus van mij mogen ze Milaan zeker nog een keer compleet uit brengen. Er is in de Europeese stadions veel en veel meer sfeer dan de indoor concerten in de V.S.
    zal niet gebeuren want wat ik begreep is een gedeelte van de opname waardeloos door een storing bij de apparatuur.
    bron?

    Welke ze ook wel eens mogen gaan uitbrengen is live under a blood red sky! En als ze dan toch bezig zijn, wat er echt een keer zou moeten gebeuren is een nieuwe tour met groots optreden in Slane Castle, wat zou dat gaaf zijn
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  25. #75

    Standaard

    U2 in 3D


    CANNES - De Ierse rockband U2 heeft zaterdag tijdens het filmfestival in Cannes een voorproefje laten zien van een driedimensionale concertfilm waaraan de groep werkt. De opnames voor de film zijn gemaakt in Zuid-Amerika tijdens de jongste Vertigo-tour.
    Volgens de producent van 'U2 3D' is de digitale driedimensionale concertregistratie baanbrekend in zijn genre. Bioscoopbezoekers, die speciale brillen moeten dragen, zullen volgens John Modell blij verrast zijn door het effect.



    Bron: Nu.nl

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •